Mr_Atheist schreef in het topic "bestaan geesten:"
Mijn eigen mening ligt vast, ik ben niet Christelijk, dus zou zeker niet met een crucifix om mijn nek gaan lopen, maar al zou ik wel geloven, dan zou ik al helemaal niet met het moordwapen van de Zoon van God om mijn nek lopen.
Voor degenen die het nog niet weten... zijn sig is:Het is wel aardig om te horen dat iedereen de signature zo leuk vind. Naast geinig is de vraag ook nog eens gegrond. Zouden mensen in ieder mogelijk moordwapen waarmee de profeet vermoord had kunnen worden om hun nek gaan lopen als de betekenis van de moord net zo groot was geweest?
Ik vind hem zelf ook wel sterk, ook de diepere betekenis erachter. En het leek me wel interessant er een apart topic over te openen.Als Jezus Christus op de elektrische stoel gestorven was, zouden de Christenen dan een elektrisch stoeltje om hun nek hangen?
Mijn eigen mening ligt vast, ik ben niet Christelijk, dus zou zeker niet met een crucifix om mijn nek gaan lopen, maar al zou ik wel geloven, dan zou ik al helemaal niet met het moordwapen van de Zoon van God om mijn nek lopen.