Go with the flow blocking your way and use AD for achieving results
Verwijderd
Lijkt me niet met Windows zelf mogelijk. Misschien is er via het register van Windows iets in te lezen over de stand van zaken op de pc. Met standby moet dit misschien wel kunnen, met slaapstand gaat het wat moeilijker denk ik, omdat de pc uitstaat en dan kan een programma dat niet controleren.
Het gaat er dus om dat NAdat de PC door mijzelf uit de slaapstand is gehaald, bijv. door de muis, Windows programma's kan opstarten.
Technisch gezien lijk me dat mogelijk mogelijk moeten zijn omdat immers Windows toch in principe wordt (op)gestart. In Winreg ken ik alleen de Runservice(Once) zelf. Je brengt me wel op een idee en ga FF uitproberen of de Services start ms wel opnieuw worden gestart vanuit standby.
I will be back.
Technisch gezien lijk me dat mogelijk mogelijk moeten zijn omdat immers Windows toch in principe wordt (op)gestart. In Winreg ken ik alleen de Runservice(Once) zelf. Je brengt me wel op een idee en ga FF uitproberen of de Services start ms wel opnieuw worden gestart vanuit standby.
I will be back.
Helaas de Run-Services in winreg worden niet opnieuw geactiveerd bij het uit de slaapstand komen.
Kortom, heeft iemand een tip hoe je automatisch programma's kan opstarten nadat Windows uit z'n slaap(stand) komt ?
Kortom, heeft iemand een tip hoe je automatisch programma's kan opstarten nadat Windows uit z'n slaap(stand) komt ?
Of iets van een *.bat bestandje maken.
Verwijderd
code:
1
2
| @ hier je code om in standby te gaan @ hier je programma's die je wil starten na een standby |
en die als screensaver instellen ?
Het is me wel eens opgevallen dat mbm (livewiredev.com) een shutdown voor doet en een startup NA een hibernate in windows xp. Kun je daar ook niet llerlei plugings in hangen.
En als je echt moeilijk wilt doen: het moet mogeljik zijn een (C/VB) programma te maken dat de WM_POWERBROADCAST message opvangt en a.d.h. hiervan een programm opstart:
http://msdn.microsoft.com...ase/wm_powerbroadcast.asp
En als je echt moeilijk wilt doen: het moet mogeljik zijn een (C/VB) programma te maken dat de WM_POWERBROADCAST message opvangt en a.d.h. hiervan een programm opstart:
http://msdn.microsoft.com...ase/wm_powerbroadcast.asp
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Pagina: 1