Hallo,
Bij het gebruik van de vergelijkinseditor in word krijg ik bij het opslaan de melding "De schij is vol of er zijn te veel bestanden geopend. (C:\een vergelijking.doc)"
Dat gebeurt pas als ik al een aantal vergelijking in het document heb opgenomen. Ondertussen sla ik het document regelmatig op. Bij ongeveer 6 vergelijkingen ( 5 pagina's) krijg ik die melding.
Met 3 verschillend computers heb ik het zelfde probleem. De schijf is natuurlijk helemaal niet vol. Via andere programma's kan ik gewoon opslaan.
Voor een van de computers geld het volgende:
Laptop Topline 8000
200 MhZ
32 Mb ram
2,66 Gb vrij
Windows 95 4.00.950 C
Word 2000 (9.0.2720)
Microsoft vergelijkinseditor 3.0.1
Via Crl-Alt-Del zie ik slecht drie programma's:
Microsoft Word
Explorer
Systray
De andere computers hebben 64 mb ram, en draaien windows 98 en word 97
Hoe zou ik dit probleem kunnen oplossen?
Bij het gebruik van de vergelijkinseditor in word krijg ik bij het opslaan de melding "De schij is vol of er zijn te veel bestanden geopend. (C:\een vergelijking.doc)"
Dat gebeurt pas als ik al een aantal vergelijking in het document heb opgenomen. Ondertussen sla ik het document regelmatig op. Bij ongeveer 6 vergelijkingen ( 5 pagina's) krijg ik die melding.
Met 3 verschillend computers heb ik het zelfde probleem. De schijf is natuurlijk helemaal niet vol. Via andere programma's kan ik gewoon opslaan.
Voor een van de computers geld het volgende:
Laptop Topline 8000
200 MhZ
32 Mb ram
2,66 Gb vrij
Windows 95 4.00.950 C
Word 2000 (9.0.2720)
Microsoft vergelijkinseditor 3.0.1
Via Crl-Alt-Del zie ik slecht drie programma's:
Microsoft Word
Explorer
Systray
De andere computers hebben 64 mb ram, en draaien windows 98 en word 97
Hoe zou ik dit probleem kunnen oplossen?