Toon posts:

[Word-Vergelijkingseditor] "De schijf is vol"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Bij het gebruik van de vergelijkinseditor in word krijg ik bij het opslaan de melding "De schij is vol of er zijn te veel bestanden geopend. (C:\een vergelijking.doc)"
Dat gebeurt pas als ik al een aantal vergelijking in het document heb opgenomen. Ondertussen sla ik het document regelmatig op. Bij ongeveer 6 vergelijkingen ( 5 pagina's) krijg ik die melding.

Met 3 verschillend computers heb ik het zelfde probleem. De schijf is natuurlijk helemaal niet vol. Via andere programma's kan ik gewoon opslaan. B)

Voor een van de computers geld het volgende:
Laptop Topline 8000
200 MhZ
32 Mb ram
2,66 Gb vrij
Windows 95 4.00.950 C
Word 2000 (9.0.2720)
Microsoft vergelijkinseditor 3.0.1

Via Crl-Alt-Del zie ik slecht drie programma's:
Microsoft Word
Explorer
Systray

De andere computers hebben 64 mb ram, en draaien windows 98 en word 97

Hoe zou ik dit probleem kunnen oplossen? :*)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je zegt niets over het virtuele geheugen --> zet dat anders op een hoger minimum & maximum. Maar dat zal waarschijnlijk niet zo veel helpen.

Zoeken op de Engelse vertaling is aan te raden is zulke gevallen: [google=disk full equation editor] en dan de eerste hit. Op microsoft.com is er ook een pagina over: WD2000: Error Message: The Disk Is Full or Too Many Files Are Open, deze gaat met name ook in op de de equation editor. Dat geeft waarschijnlijk goenoeg info, gok ik zo :)
This problem is known to occur with Microsoft Equation Editor objects. However, this problem can also occur with corrupt or invalid links of other object types.
[...]
Method 1: Save Your Word Document as Rich Text Format
Method 2: Save Your Word Document as a Web Archive
Method 3: Test for Invalid Object Links
Method 4: Paste the Problem Object as a Picture
Method 5: Recreate the Microsoft Equation Object
Die eerste google hit geeft trouwens wat manieren om het te voorkomen: http://www.dessci.com/en/support/TSN/tsn64.htm

edit:
Welkom op GoT!

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 12-05-2003 13:28 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09-2025
meer geheugen toevoegen of niet zoveel vergelijkingen opnemen op die laptop...

Battle.net tag