[Exchange] Meldingen in de applicatie logs

Pagina: 1
Acties:

• Bakbeest
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 06:49

Bakbeest

Het beest is los!

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem:

Ik heb 2 Exchange servers(Beide 5.5, SP4) op 2 verschillende locaties die met elkaar communiceren via een (enkele)ISDN verbinding. Sinds deze verbinding(tussen de Exchange servers) bestaat, verschijnen er steeds meldingen in de applicatie logs.
Ondanks deze meldingen komt de mail gewoon aan en beide servers hebben geen probleem om met elkaar te communiceren.
Op de site van Microsoft geven ze wel een oplossing, maar deze werkt niet.

Het gaat om de volgende meldingen:

Event ID: 289
Source: MSExchangeMTA
Message: A connection to object name could not be opened. [valuevaluevaluevalue] (12)

Event ID: 9318
Message: An RPC communications error occurred. Unable to bind over RPC. Locality Table (LTAB) index: value, Windows 2000/MTA error code: error code. Comms error value, Bind error %4, Remote Server Name %5 [%7%8%9%10] (14)

Event ID: 9322
Message: An interface error has occurred. An MtaBindBack over RPC has failed. Locality Table (LTAB) index: number, Windows 2000/MTA error code: error code. Comms error error code, Bind error error code, Remote Server Name server name, Protocol String value [valuevaluevaluevalue] (14)

Wie o Wie heeft een oplossing?

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09-2025
Dit las ik op www.eventid.net: "make sure your secondary name server is a legitimate DNS server. If not remove it." Zou het aan je DNS kunnen liggen?

Battle.net tag