De oude crew... helemaal zo slecht niet.
niet dat dat nu eigenlijk nog nut heeft... maar in de toekomst zal ik het nooit meer doen!!!

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Subteamreclame wordt niet op prijs gesteld en werkt ook niet motiverend binnen DPC/ECC2. Volgens de DPC faq is dit niet gewenst en er staat zelfs een officiele waarschuwing op. Ik neem aan dat het in een vlaag van optimisme was geschreven maar please haal het ff wegPhoenixx2K bedoelde op 13 mei 2003 @ 12:00:
Dus Stephan, nog een leuk subteampje joinen?? check www.dutchpowercows.org
Mobster leuke opmerking. Ik las laatst iets over een anonieme alcoholinformatielijn. Denk dat ik zaterdag eens ga bellen of zij weten waar ik nog goedkoop Hoegaarden kan inslaan
Oja onze dagoutput gisteren lag toch wel rond de 1,2k
Mea Culpa mea culpa mea maxima culpa
en dan nu:

Verwijderd
BTW: ik ben zeker wel op de hoogte van het bestaan van WDO. ECC2 is absoluut niet het eerste project waar ik aan meedoe voor DPC.
Hehe geld alleen voor DPC membersVerwijderd schreef op 13 mei 2003 @ 13:14:
@Dikkie
Ik lust eigenlijk ook wel een smirnoffje...
Wil team_RC niet met mij racen??
...
Verwijderd
We flushen allebei wat we nu hebben en beginnen dan bijvoorbeeld 2 weken te tellen....
Winnaar krijgt een doosje smirnoff??
Welk deel snap je niet dat het alleen voor DPC members isVerwijderd schreef op 13 mei 2003 @ 14:17:
@hiostu: Zeker weten?? Ik voel me best moedig... Verwacht komende tijd wel wat extra's te kunnen crunchen.... Ik wil het wel opnemen tegen *heel* Team_RC !!
We flushen allebei wat we nu hebben en beginnen dan bijvoorbeeld 2 weken te tellen....
Winnaar krijgt een doosje smirnoff??
Deze plek is te koop.
Verwijderd
I guess this is what you were looking forRobkazoe schreef op 13 May 2003 @ 09:14:
Ik kan jullie wel ff ongelukkig maken met de stats van 6:00: zijn zijn namelijk om te janken!
1. 2363 Ars Technica Team Vodka Martini 2907840 (1)
2. 1963 TechIMO 1298238 (2)
3. 1755 ExtremeDC 1104065 (4)
4. 1688 Team AnandTech 360187 (5)
5. 1233 Dutch Power Cows 1129659 (3)
AnandTech staat zelfs boven ons en TIMO is ook lekker bezig als je ziet dat XDC hun normale output hebben...
Team statistics
Daily team totals on 2003-05-13
daily name overall
1. 17609 ExtremeDC 1119919 (4)
2. 4565 Ars Technica Team Vodka Martini 2910042 (1)
3. 3861 TechIMO 1300136 (2)
4. 3197 Dutch Power Cows 1131623 (3)
5. 2218 Team AnandTech 360717 (5)
Only 11.704 to go and the day isn't over yet
Damn that means we have to flush our saving earlier than expected. Now we don't make it to the 100k before flushingVerwijderd schreef op 13 mei 2003 @ 14:35:
I guess this is what you were looking for![]()
Team statistics
Daily team totals on 2003-05-13
daily name overall
1. 17609 ExtremeDC 1119919 (4)
2. 4565 Ars Technica Team Vodka Martini 2910042 (1)
3. 3861 TechIMO 1300136 (2)
4. 3197 Dutch Power Cows 1131623 (3)
5. 2218 Team AnandTech 360717 (5)
Only 11.704 to go and the day isn't over yet
/5 wordt tegenwoordig haast overspoelt door XDC members... tijd om te vertrekken geloof ikVerwijderd schreef op 13 May 2003 @ 14:44:
das ongeveer de helft van de dp's die we nog moeten flushen...
Deze plek is te koop.
Verwijderd
We tried DPC for about 350k during ECCp, and decided to deflect to the only team that separates the men from the boysKeeZ schreef op 13 mei 2003 @ 14:27:
Tsja KayCee... had je maar bij het mooiste DC team ter wereld moeten komen voor die fles....
Fun while it lasted: World Community Grid!
Leuke boel hier, met al die XDC'ers... Maar KayCee, je hebt het niet helemaal goed over die scheiden van mannen en jongens, het is de scheiding van Koeien en jongetjes
Moooh!
Haha. LOL.Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 14:51:
[...]
We tried DPC for about 350k during ECCp, and decided to deflect to the only team that separates the men from the boys

Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Of ze zoeken hun oude cowbouter mutsjes. Die zijn ze verloren op hun vlucht naar XDCscorpionv schreef op 13 mei 2003 @ 14:52:
En ze willen graag terug komen, maar ze durven 't niet te vragen
Verwijderd
LOLVerwijderd schreef op 13 mei 2003 @ 16:06:
You shouldn't talk bad about the Cow Bouters. Thanks to them we all wear funny red pointy hats now
Don't forget about the beards!
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Verwijderd
Babelfish will be useless!!
Randy denkt dat zomaar alles kan
Assimileer die PC's en ten aanval
Verwijderd
I know it isKoW schreef op 13 mei 2003 @ 16:31:
Volgens mij word het tijd voor een tegenactie.
Randy denkt dat zomaar alles kan
Assimileer die PC's en ten aanval
EDIT> Did I mention I also flushed another 3730 DPs
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 16:39 ]
WTF doen al die XDC mensen hier? Hun CPU kracht te verneuken met het forum. Kunnen we usernames, sigis en posts niet aanpassen en filteren: als er XDC in staat worden ze automatisch gekickt...
Zullen we overigens dik gaan bluffen en zeggen bv dat we opeens 100000 hebben geflusht. Daar rekent hij nooit op denk ik...
[ Voor 21% gewijzigd door Robkazoe op 13-05-2003 16:42 ]
Ennuh, wij kunnen natuurlijk ook eens een "kijkje" gaan nemen op het ExDC forum!!!
Ik doe over een week eindexamen... dan nog een paar weken wacht op de uitslag.. en dan kunnen ze me helemaal niks meer maken... Zal eens kijken of'k +/- 80 - 100 pc's kan assimuleren, snelheidsklasse P3-750 - 1GhzStruis schreef op 13 May 2003 @ 16:48:
Kunne wij niet ff hier of daar een halve school assimileren ??
MM heeft dat overigens ookal eens gedaan... mochtnie.. Maar ik ken de systeembeheerder, die's toch lui
Alle rammelaars en ToeTerTs verzamelen, let's fight those XDC people
Om die reden schreeuwen wij nog eens extra hard: DOE NIETS ZONDER TOESTEMMINGStruis schreef op 13 May 2003 @ 17:28:
Krijgt DPC geen problemen dan als je het zonder toestemming van systeembeheer doet ??
stuk of 25 P4 2 ghz, en ongelooflijk veel pc's in de 500-800 mhz klasse
Goed opgemerktRobkazoe schreef op 13 May 2003 @ 16:38:
Robkazoe kijkt naar de Adres Balk: Tweakers.net
Ik neem aan dat je hier nog wat smilies bent vergeten? Een beetje vriendelijk taunten gaan we nooit uit de weg, en dit topic is nu tenminste wat levendiger..WTF doen al die XDC mensen hier? Hun CPU kracht te verneuken met het forum. Kunnen we usernames, sigis en posts niet aanpassen en filteren: als er XDC in staat worden ze automatisch gekickt...
Er gaat niemand gekicked worden omdat ze toevallig niet bij DPC zitten....
Als je dat had willen doen ben je nu te laat.. Er zitten Nederlanders bij XDC he...Zullen we overigens dik gaan bluffen en zeggen bv dat we opeens 100000 hebben geflusht. Daar rekent hij nooit op denk ik...

[ Voor 3% gewijzigd door Funcracker op 13-05-2003 18:01 ]
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zullen we overigens dik gaan bluffen en zeggen bv dat we opeens 100000 hebben geflusht. Daar rekent hij nooit op denk ik...
Hahaha, LoLAls je dat had willen doen ben je nu te laat.. Er zitten Nederlanders bij XDC he...
Nooit hopen op engeltjes...Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 18:14:
Team switch post hier, is dit een hint of wishfull thinking?
Gewoon zelf assimileren !!!!!
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Verwijderd
www.extremedc.comPhoenixx2K schreef op 13 May 2003 @ 17:01:
Ennuh, wij kunnen natuurlijk ook eens een "kijkje" gaan nemen op het ExDC forum!!!
You're more then welcome

Denk dat we allemaal blij moeten zijn dat er weer wat leven in de ECC2-brouwerij komt... De een misschien nog iets blijer dan de ander
Haha! Ach, als je meerdere DPCH's per dag bekijkt, dan zal je wel opvallen dat ik regelmatig wel in een van de DPCH's te vinden ben dus...Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 18:14:
Team switch post hier, is dit een hint of wishfull thinking?
Als wishfull wil thinken, go ahead, ik sta je niet in de weg!
En voor de rest, Team Switch zou Team Switch niet zijn als ze niets loslieten over het volgende project...
We pollen met z'n allen, dus het hoeft niet het meest voordehandliggende project te zijn. Want dat vind ik toch wel F@H of UD...
Verwijderd
Dit heb ik ff op het Extreme DC forum opgedoken, kweet niet of ik hier blij mee moet zijnAre you still worried
Overall team totals on 2003-05-02
overall name daily
1. 2777450 Ars Technica Team Vodka Martini 19965 (1)
2. 1204900 TechIMO 7360 (3)
3. 1039875 Dutch Power Cows 6723 (4)
4. 947451 ExtremeDC 7743 (2)
5. 305533 Trust No One 823 (9)
I haven't started SUPER flushing yet
Here's what the Cows and TIMO have to look forward too.
- 4 XDC in the top 10
- Roughly 4500 DPs per day from me (thinking it may be closer to 5500)
- FlowerKid seriously kicking out mega points daily
- XL working his butt off
- The rest of XDC covering our backs
- 88 2.4 Xeons and 6 more P4 1.8's on standby - not crunching yet
about 45 days to do the Cows and TIMO if they get in the way

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 18:34 ]
Tja, de lol gaat er wel vanaf op die manierVerwijderd schreef op 13 May 2003 @ 18:32:
Geschreven door Randy 48,
[...]
Dit heb ik ff op het Extreme DC forum opgedoken, kweet niet of ik hier blij mee moet zijn

Owja, niet te vergeten dat er 1 frontpage-post mag komen per maand, als iemand die nou eens ging schrijven, dat levert altijd een bonk leden op
So stop whining and start assimilating! Als ze langszij komen, ok, maar niet zonder gevecht wat mij betreft en als DPC dan 2e, 3e, 4e of 5e wordt kunnen we in ieder geval zeggen dat we er voor gestreden hebben.
* Mobster doet nog een paar DP's de deur uit en hoopt dat 'het statsprobleem' snel verholpen is.
Nuff said!Mobster schreef op 13 mei 2003 @ 19:16:
DPC is nooit zo goed geweest in het accepteren van verlies. Toen we bij ECCp klop kregen zakte de sfeer (mijns inziens) beneden het nulpunt. Dat we bij de dnet projecten alleen maar goede tijden hebben gekent, wil niet zeggen dat we zo maar alle projecten kunnen winnen. Soms zijn we er op tijd bij en kunnen we hoog starten (D2OL, ECC2), maar het is moeilijker om aan de top te blijven dan om er te komen.
So stop whining and start assimilating! Als ze langszij komen, ok, maar niet zonder gevecht wat mij betreft en als DPC dan 2e, 3e, 4e of 5e wordt kunnen we in ieder geval zeggen dat we er voor gestreden hebben.
* Mobster doet nog een paar DP's de deur uit en hoopt dat 'het statsprobleem' snel verholpen is.
Als DPC'ers beter zouden opletten wat er zoal te zien en lezen is in ECC2 DPCHs zouden ze misschien wat geruster zijn
edit: s'je erbij voor KC
[ Voor 8% gewijzigd door Funcracker op 13-05-2003 19:36 ]
Verwijderd
Welke DPCH???Funcracker schreef op 13 mei 2003 @ 19:29:
[...]
Nuff said!![]()
Als DPC'ers beter zouden opletten wat er zoal te zien en lezen is in ECC2 DPCH zouden ze misschien wat geruster zijn
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 19:40 . Reden: Ah... dpch'S!! ]
Verwijderd
XDC has 26 members with 13 active
DPC has 213 with 78 active

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 19:36 ]
Oh no. It just means that at DPC we are too lazy to borg more pcsVerwijderd schreef op 13 mei 2003 @ 19:35:
It's not so bad
[afbeelding]
* SWfreak gooit de zweep er nog maar eens overheen...
[ Voor 4% gewijzigd door SWfreak op 13-05-2003 19:44 ]
oeh jaaaaah dat voelt lekkerSWfreak schreef op 13 mei 2003 @ 19:44:
[...]
....
* SWfreak gooit de zweep er nog maar eens overheen...
Deze plek is te koop.
Hmmm das nou jammer het had zo mooi kunnen zijnSWfreak schreef op 13 May 2003 @ 17:35:
[...]
Om die reden schreeuwen wij nog eens extra hard: DOE NIETS ZONDER TOESTEMMING
maarre als nou enkel pnd's laten maken kunnen ze ook niet achter komen van wie de clients zijn
[ Voor 18% gewijzigd door Struis op 13-05-2003 20:08 . Reden: idee!! ]
3. 1133672 Dutch Power Cows 5160 (4)
4. 1128765 ExtremeDC 26455 (1)
*brrr*
Over eccp willen we het niet meer hebben... (maar als we de buffer telling mogen geloven, hadden we gewonnen als we met zun allen niet zo dwars geweest waren).Mobster schreef op 13 mei 2003 @ 19:16:
DPC is nooit zo goed geweest in het accepteren van verlies. Toen we bij ECCp klop kregen zakte de sfeer (mijns inziens) beneden het nulpunt. Dat we bij de dnet projecten alleen maar goede tijden hebben gekent, wil niet zeggen dat we zo maar alle projecten kunnen winnen. Soms zijn we er op tijd bij en kunnen we hoog starten (D2OL, ECC2), maar het is moeilijker om aan de top te blijven dan om er te komen.
Dat was een gemiste kans...
Laat deze kans niet missen om hun met een of andere gemene MF actie weer allemaal even wakker te schudden
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Yeah. How come? Can't you make more friends?Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 19:35:
It's not so bad
[afbeelding]
Verwijderd
Dat ga ik tegen Johan

Maar waarom zijn die stats er uitgerekend er vandaag niet
Ik een mooie introductieflush gedaan
Damn daar baal ik echt van.
Nahja.. dan maar niet
Verwijderd
En dan te bedenken dat er zulke grote krachten zijn bij DPC @ ECC2. Potentieel DukeBox, aKra die een perm-ban heeft opgelopen en TCF @ spaarstand.
Dus als we allemaal echt zouden willen en de omstandigheden waren er naar dan zou het wel lukken. Helaas doe ik wat ik kan en kan ik niet meer
Maargoed het project duurt nog een paar maandjes dus we hebben nog tijd om een counter in te zetten. Alleen moet XDC dan wel stoppen elke dag 45 Xeon te assimileren

Bij eccp kon ik het presteren om een 1500 dp's per dag te produceren. Hoeveel zouden dat er nu zijn ?Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 20:38:
Dus als we allemaal echt zouden willen en de omstandigheden waren er naar dan zou het wel lukken. Helaas doe ik wat ik kan en kan ik niet meer
Het nadeel is dat je voor elke subteammember jezelf ook apart op moet geven ensow, en dat is ook erg lastig. Mensen vonden het fijn als ze de install zo kregen van me, die ze alleen aan hoefde te zetten. Dat werkte goed...
Ik zal maar een moeten proberen om iedereen weer zo gek te krijgen, na een mislukte poging op rc5-72. Weet niet hoe het gaat lukken.... maar het is wel nodig !
Nu nog betere koffie...
Verwijderd
De DP's zijn ruwweg twee keer zo groot als dat ze waren bij ECCp. You do the math. *HINT* 1500 / 2 =Theuno schreef op 13 May 2003 @ 20:45:
[...]
Bij eccp kon ik het presteren om een 1500 dp's per dag te produceren. Hoeveel zouden dat er nu zijn ?
Het nadeel is dat je voor elke subteammember jezelf ook apart op moet geven ensow, en dat is ook erg lastig. Mensen vonden het fijn als ze de install zo kregen van me, die ze alleen aan hoefde te zetten. Dat werkte goed...
Ik zal maar een moeten proberen om iedereen weer zo gek te krijgen, na een mislukte poging op rc5-72. Weet niet hoe het gaat lukken.... maar het is wel nodig !
Dat is een behoorlijk aantal. Zoveel doen de grootste 3 subteams niet eens soms.
http://kow.qik.nl/Users/User3531.phpVerwijderd schreef op 13 May 2003 @ 20:51:
[...]
De DP's zijn ruwweg twee keer zo groot als dat ze waren bij ECCp. You do the math. *HINT* 1500 / 2 =![]()
Dat is een behoorlijk aantal. Zoveel doen de grootste 3 subteams niet eens soms.
Daar heb je ongeveer een idee wat we deden. En dat constand... het ziet er daar alleen wat vaag uit omdat wij de MF-jes ook leuk vonden
Tog eens kijken dan als het idd om zo'n aantal gaat.
Nu nog betere koffie...
Dat doen wij idd niet veelVerwijderd schreef op 13 May 2003 @ 20:51:
[...]
De DP's zijn ruwweg twee keer zo groot als dat ze waren bij ECCp. You do the math. *HINT* 1500 / 2 =![]()
Misschien maares gaan doen dan
Misschien ????Funcracker schreef op 13 mei 2003 @ 20:55:
[...]
Dat doen wij idd niet veel
Misschien maares gaan doen dan
Ik ga het zeker proberen, het is me eerder gelukt, dus waarom nu niet ?
Eigenlijk stoor ik me er alleen aan dat ik niet iedereen gewoon een client op zun dak kan mailen met een link erbij van hier komen jou stats. Omdat iedereen zich weer apart aan moet gaan melden. Dat is het enige wat nu moeilijk is

Nu nog betere koffie...
Jij moet dan wel reageren op het bevestigingsmailtje, en je nieuwe subteamlid bij DPC aanmelden
Theuno schreef op 13 May 2003 @ 21:02:
[...]
Misschien ????
Ik ga het zeker proberen, het is me eerder gelukt, dus waarom nu niet ?
Uiteraard hoop ik dat je het gaat proberen en nog meer dat het je lukt!
Hmmz tjah..Eigenlijk stoor ik me er alleen aan dat ik niet iedereen gewoon een client op zun dak kan mailen met een link erbij van hier komen jou stats. Omdat iedereen zich weer apart aan moet gaan melden. Dat is het enige wat nu moeilijk is
Dat hoeft niet per se. Ik kan je evt. wel aanmelden op onze proxy, waarna je 1 user hebt op de ECC2 stats page (net als wij) maar waar je op de proxy de onderline userstats kunt zien (net als RC5 eigenlijk).
Enige wat je ervoor moet doen is voor iedereen een emailadres invullen als je ze de client stuurt (hoeft niet te bestaan, maar dat is wel handig misschien)
[ Voor 23% gewijzigd door Funcracker op 13-05-2003 21:12 ]
idd, Dat eeuwige gejank dat we klop krijgen.Mobster schreef op 13 mei 2003 @ 19:16:
Kom op, bij ECCp kregen we het zelfs voor elkaar om per dag 80 leden te werven, dat kan hier ook.
Niet als iedereen loopt te huilen natuurlijk, dan denkt de potentiele nieuwe member, mij niet gezien.
Dussuh, gaan met die banaan, full speed ahead.
Ze zitten vlak achter ons, gedeelte benzine lozen en aansteken. We zullen ze leren zo dicht in de buurt van DPC te komen, benne ze helemaal beToeTerT, flamberen diie XDC-ers
Of gewoon net als vc TeamRC alles onder 1 adres en gewoon helemaal geen subteamstats doen...KoW schreef op 13 May 2003 @ 21:08:
Weet je wat je dan doet, je maakt voor iedere member zelf een emailadres aan, en je geeft een voorgebakken zip met daarin een ingevulde userinf aan de nieuwe user
Jij moet dan wel reageren op het bevestigingsmailtje, en je nieuwe subteamlid bij DPC aanmelden
Ze willen stats... dus die moeten we dan ook hebben. Anders doen ze (helaas) niet mee...Mobster schreef op 13 May 2003 @ 21:14:
[...]
Of gewoon net als vc TeamRC alles onder 1 adres en gewoon helemaal geen subteamstats doen...
Nu nog betere koffie...
* SWfreak will KoW er ff aan herinneren dat die 80 leden naar aanleiding van een FP post warenKoW schreef op 13 mei 2003 @ 21:12:
[...]
idd, Dat eeuwige gejank dat we klop krijgen.
Kom op, bij ECCp kregen we het zelfs voor elkaar om per dag 80 leden te werven, dat kan hier ook.
Wanneer hebben we daar eigenlijk weer recht op?
Team RC heeft toch wel een proxy mag ik aannemen??Mobster schreef op 13 mei 2003 @ 21:14:
[...]
Of gewoon net als vc TeamRC alles onder 1 adres en gewoon helemaal geen subteamstats doen...
edit:
SWfreak: Kom ff langs op #sid voor vragen over FP postings
[ Voor 16% gewijzigd door Funcracker op 13-05-2003 21:39 ]
elke 2 maanden..SWfreak schreef op 13 May 2003 @ 21:19:
Wanneer hebben we daar eigenlijk weer recht op?
Als je een leuk verhaaltje bedenkt kan het gesubmit worden imho
Volgensmij had ik ergens gelezen dat er een groepje komt die zig daarmee bezig gaat houden
Goed dan toch maar even hier antwoordenE-jey schreef op 13 mei 2003 @ 21:40:
[...]
elke 2 maanden..
Volgensmij had ik ergens gelezen dat er een groepje komt die zig daarmee bezig gaat houdenAls dat niet zo is moet die maar eens komen
We mogen in principe twee postings per maand doen.
Dat groepje bestaat en heet SID
We zijn bezig er 1 af te maken en die zsm gepost te krijgen..
[ Voor 7% gewijzigd door Funcracker op 13-05-2003 22:28 . Reden: Stukje weggehaald over T.net.. Was niet helemaal eerlijk ]
Elke 2 maandenE-jey schreef op 13 mei 2003 @ 21:40:
[...]
elke 2 maanden..
Volgensmij had ik ergens gelezen dat er een groepje komt die zig daarmee bezig gaat houdenAls dat niet zo is moet die maar eens komen
Dacht 2 per maand?
Verwijderd
Funcracker schreef op 13 May 2003 @ 21:49:
[...]
Goed dan toch maar even hier antwoorden
We mogen in principe twee postings per maand doen.
*zucht* Komaan Robkazoe. Zo ken ik je niet.Robkazoe schreef op 13 May 2003 @ 22:14:
Het is jammer dat de strijd tegen Randy en Flowerkid (want dat is het eigenlijk, de rest van het team stelt bijna niets voor...) zwaar zal worden. Ach, we zijn denk ik nog niet uitgespeeld. Er zijn nog wat buffers die rondzwerven + dat er best veel geassimileerd wordt.
De rest stelt niets voor?
In XDC verhouding doen ze idd minder dan die 2, maar als je dat op DPC toe zou passen zou dus eigenlijk alleen TCF of de top5 iets voorstellen?
Dit klinkt echt niet bepaald als het DPC idee..
Vele kleintjes maken 1 grote. En natuurlijk zitten er grotere tussen, dat is mooi meegenomen. Maar dit soort reacties worden niet gewaardeerd dus maak ze niet, of denk eerst na, zoals je doorgaans wel doet.
[ Voor 2% gewijzigd door Funcracker op 13-05-2003 22:30 . Reden: spelfoutjuh... ]
een flush van ruim 500k dp's toen, zou nog altijd 250 zijn nu... maar technologische vooruitgang, reken toch maar op 300/400k... wishful thinking: LPC spaart al sinds het begin van het project om ons opeens over techimo en van XDC af te helpen
Verwijderd
Wij hebben wel een community op ons forum, echt wel lol van tijd!
En ondanks dat ik belg ben, en dus het gebrabbel van die hollanders niet altijd begrijp, moet ik wel zeggen dat we wel goed georganiseerd zijn!!
Enne, goede site van Killr-B !!!
Ons geheim is enthousiasme, en van tijd es een potje sparen
Verwijderd
Ik denk dat Jay dan over zijn dak heen gaat!thettes schreef op 13 May 2003 @ 22:43:
Och als we nou net zoveel souden flushen als in eccp...
een flush van ruim 500k dp's toen, zou nog altijd 250 zijn nu... maar technologische vooruitgang, reken toch maar op 300/400k... wishful thinking: LPC spaart al sinds het begin van het project om ons opeens over techimo en van XDC af te helpen![]()
Als je ze nou gewoon elke dag flusht dan kunnen we onze ware power aan die mafketels van XDC showen!!
[nofi]
Verwijderd
400.000 DP's zijn wel iets van 55MB, ik gok dat hij niet blij wordt wanneer hij dat van een user op zijn ADSL lijntje krijgtSWfreak schreef op 13 mei 2003 @ 22:55:
Ik weet niet of ie zo uit zn pan zal gaan. Als je het via een client flusht in hapklare brokken en zorgt dat je geen dupes stuurt, valt het misschien wel mee (gok ik hoor).
Zo zie je maar weer wat assimileren kan doen
Verwijderd
Als wij kompleet full power draaien, hebben we zeker 1200 dp's per dag
Maarja, we draaien (bijna) nooit full power (ouders, sysadmins, electriciteits bills etc ...)
Ja tegenwoordig draait mijn PC maar 5 uur per dag, scheelt toch weer 50 DP per dag.Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 23:44:
300 full power????????
Als wij kompleet full power draaien, hebben we zeker 1200 dp's per dag
Maarja, we draaien (bijna) nooit full power (ouders, sysadmins, electriciteits bills etc ...)

en die werk pc, doet t ook niet snel.
Begrijp me niet verkeerd, ben gewoon benieuwd waar het aan ligt en hoelang het duren gaat. Tis niet zo dat ik boos ben en eis dat het gefixed wordt ofzo
...
3. 1136290 Dutch Power Cows
4. 1131853 ExtremeDC
Dat is nog maar een verschil van 4437 dp's

Maar goed dat de stats van qik.nl plat liggen, anders hadden we daar in de inhaalstats gezien dat XDC ons morgen (lees: vandaag) in haalt.
* Haranaka steek liever z'n kop in het zand
Maar aan de andere kant, als we 4e staan kunnen we meer mensen inhalen
...
Verwijderd
Better men have tried junior, If you want to try - go for it. Just remember, I'm old school and still have a black hat. I was exploring before you were out of diapersVerwijderd schreef op 13 May 2003 @ 22:20:
Zijn er nog scriptkiddies / crackers in de buurt die het serverpark van Randy onder handen willen nemen? Interresse? mail me! De beloning zal hoog zijn
En wat de stats betreft, op de uni waar de statsserver gecolocated staat hebben ze blijkbaar 3 dagen nodig om een router te vervangen.
En als ik nu ergens al een backup statsserver had ...
Damn are you that old?Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 06:31:
[...]
Better men have tried junior, If you want to try - go for it. Just remember, I'm old school and still have a black hat. I was exploring before you were out of diapersI don't return favors or get even, I get revenge!
Randy don't take that to seriously, why would we do that kind of stuff? That's no fun at all. Remember you have a cow t-shirt and be proud of it. Having that shirt is like wearing glasses...nobody may harm you.
May the best DC team win and that this 'battle' is a pleasure for the both of us
[ Voor 4% gewijzigd door MarcyDarcy op 14-05-2003 07:07 ]
Proud member of [DPC]Team_RC | Join Team RC
Verwijderd schreef op 14 mei 2003 @ 08:28:
3. 1137617 Dutch Power Cows 1327 (4)
4. 1133940 ExtremeDC 2087 (2)
3677 dp's to go

Ik doe persoonlijk niet zozeer aan "taunten"
[ Voor 69% gewijzigd door Sundead op 14-05-2003 08:55 . Reden: Zo beter? ]
Je moest eens weten wat wij in het verleden al hebben lopen taunten bij andere teams.
...
Die XDC-ers krijgen we heus wel weer te pakken hoor.
Laat ze eerst maar eens laten zien wat ze kunnen.
[ Voor 32% gewijzigd door KoW op 14-05-2003 09:38 ]
Verwijderd
Mobster, wil je niet steeds een minuut eerder dan mij posten?
[ Voor 14% gewijzigd door scorpionv op 14-05-2003 09:13 ]
Fun while it lasted: World Community Grid!
Verwijderd
...... ehhhuu .......
zoiets dan...