werk in uitvoering?

Pagina: 1
Acties:

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-02 13:46
Hallo,

Sinds enige tijd zijn de menu's voor mij veel te lang, namelijk de volledige paginalengte. Ik dacht in eerste instantie dat dat aan mijn browser ligt (ik gebruik Konqueror 3.1.1 op KDE 3.1.1a), maar vanmorgen was het effect ineens even weg en waren de menu's weer normaal. Helaas was dat een poosje later weer weg, en zijn alle menu's weer te lang. Is er vanmorgen aan gewerkt ofzo?

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-03 12:37

chem

Reist de wereld rond

menu's? er zijn geen menu's op GoT?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03 21:41

Tux

De mouseOver-uitklapmenu's op Tweakers.net bedoel je?

Dat moet in Tweakers.net Frontpage Feedback.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-03 16:34
Klinkt als een dev foutje.. http://devtrack.tweakers.net/login_page.php

http://hawvie.deviantart.com/

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-03 12:37

chem

Reist de wereld rond

move bug -> tff

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• ATS
Sorry, verkeerde forum idd. Ik bedoelde inderdaad die mouseOver-uitklapmenu's op Tweakers.net.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:18

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Heb je hier ook screenshots van?

• ATS

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
ik zie een normaal menu, met Konqueror en ook met Mozilla. Slackware9, zijn niet upgedate na de installatie :)

helpt een refresh niet?

[ Voor 4% gewijzigd door G33rt op 13-05-2003 12:46 ]

• ATS
Nee, dat helpt niets :-( Heel soms ziet het er even goed uit (vandaar ook de titel), maar 99% van de keren ziet het eruit zoals in de screenshot.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:58
Misschien dat een nieuwere browser versie helpt?

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-03 14:57

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Dit probleem is na de release van KDE 3.1.1a pas verholpen...in de huidige CVS zijn de menu's van normale lengte. Helaas zijn daar de items niet aanklikbaar, dus echt een verbetering is het niet :7. Met wat geluk verbetert dat echter nog wel voor de volgende grote release :).

* odysseus weet niet waarom het soms wel goed gaat bij jou, maar moet opmerken dat bij mij de menu's het ook één of twee keer goed hebben gedaan...alle andere keren kun je alleen het bovenste item aanklikken.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• ATS
@Hielko: dit is de nieuwste release van Konqueror. Het alternatief is zelf uit CVS compileren, maar dat lijkt me op een systeem waar ook op gewerkt moet worden niet zo handig...
@odysseus: Het ziet er naar uit dat ik er maar aan moet wennen dan :-(

Pagina: 1