Pas geleden is hier de TV gestorven en nu ben ik met mijn vader aan het kijken naar nieuwe spullen. Bij de plaatselijke Expert hebben we wat boekjes gehaald van de verschillende merken en onze aandacht werd vooral getrokken door JVC.
Nu dachten wij zelf aan wellicht de volgende sets:
Tv
HV-32D25 (zonder meubel) of AV-32Z25S
DVD + Geluid (DVD Home Cinema systeem)
QP-ES1AL (de modellen met staafspeakers zijn niet echt handig in ons interieur)
HDD Recorder
HM-HDS4
Nu vroeg ik mij af of mensen misschien zelf een van deze sets gebruikt en hoe die bevalt. Daarnaast als er een betere set is of een ander merk dat je om een speciale reden aanraadt, let me know. We zoeken gewoon een beetje een nette set en nu gekozen voor alles JVC zodat het mooi op elkaar afstemd. We zoeken bijv niet de Revoy DivX spelende DVD speler ofzo, maar willen wel graag goede spullen ook al kost dat wat meer.
Alvast bedankt.
Nu dachten wij zelf aan wellicht de volgende sets:
Tv
HV-32D25 (zonder meubel) of AV-32Z25S
DVD + Geluid (DVD Home Cinema systeem)
QP-ES1AL (de modellen met staafspeakers zijn niet echt handig in ons interieur)
HDD Recorder
HM-HDS4
Nu vroeg ik mij af of mensen misschien zelf een van deze sets gebruikt en hoe die bevalt. Daarnaast als er een betere set is of een ander merk dat je om een speciale reden aanraadt, let me know. We zoeken gewoon een beetje een nette set en nu gekozen voor alles JVC zodat het mooi op elkaar afstemd. We zoeken bijv niet de Revoy DivX spelende DVD speler ofzo, maar willen wel graag goede spullen ook al kost dat wat meer.
Alvast bedankt.
Any sufficiently advanced technology is equivalent to magic.