Toon posts:

Hebrew Files

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar foto's van iemand gekregen die gemaakt zijn op een hebreews systeem dus met hebreeuwse karakters. Helaas kan ik deze niet openen en alleen een preview zien in een folder. Is het mogelijk om deze wel te openen in Irfan of iets anders. Ik heb al verschillende programma's geprobeert Photoshop, IE, ACDSEE.

Help me Obi Wan Kenobi you're my only hope!!!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 10:31 . Reden: typo ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

En welke extentie hebben deze foto's dan? Best handig om te weten namelijk ;)

Ik verplaats je vraag naar de buren van Software Algemeen, kijk even in de FAQ aldaar voor een lijst bekende extenties. Misschien kom je er dan al uit.

Geef trouwens ook even een andere topictitel aan ajb - deze zegt wat weinig over wat je nu eigenlijk wilt. Met Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif kan je een nieuwe titel aangeven, dan wordt het vanzelf voor je veranderd :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, my bad.
OK het zijn dus JPG files, en ik kan ze wel zien als preview maar niet openen in andere programma's, let wel, behalve imaging. MS explorer zegt: cannot find file:///k:\jpg\%3%3%3%3.jpg en %3 gaan nog wel ff door. Ik heb hebrew txt support aan staan want ik kan wel gewoon de goede naam zien en ook in sommige programma's kan ik hebreeuws typen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ah zo, daarom is de titel 'Hebrew files', vanwege de naam van de bestanden (ik dacht vanwege de inhoud van het plaatje, maar een bit is een bit is een bit vwb. Irfanview etc. :P )

Het bestand hernoemen naar een NL naam helpt niet? Ik kan me namelijk voorstellen dat daar dan het probleem in zit als de plaatjesprogramma's die karakterset niet ondersteunen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 21:28

Zoefff

❤ 

Kan je het bestand niet gewoon renamen in de explorer met F2?

Of desnoods in een Command prompt.

MSDOS zal er wel iets van "blabla~1.jpg" van maken, dan gewoon "ren blabla~1.jpg nieuwenaam.jpg"

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter