als ik mijn pc opstart krijg ik geen beeld en hoor ik 3 piepjes. ik denk dat de videokaart kapot is. maar wet het niet zeker.
Verwijderd
Je had zelf ook even de FAQ's kunnen doorlezen. En je info is erg summier. Ik denk dat je het eerder moet gaan zoeken in je geheugen.
Heb je iets eruit gehaald?? Want het kna ook zijn dat er iets niet goed vast zit in je computer. Kijk in de handleiding wat de 3 piepjes betekenen.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Lees inderdaad even de [FAQ]FAQ[/FAQ] en in het bijzonder het Forumgedrag gedeelte aandachtig door. Met deze topic (en eigenlijk ook met de meeste andere door jou gestartte topics) sla je best wel goed de plank mis qua het gebruik van GoT.
Je zou daarna de eerste posting van Dit graag lezen eer je een topic opent (in PMG) rustig moeten doornemen, waarin je een verwijzing naar een handige troubleshooter vindt. Doe er je voordeel mee
/kansloos
Je zou daarna de eerste posting van Dit graag lezen eer je een topic opent (in PMG) rustig moeten doornemen, waarin je een verwijzing naar een handige troubleshooter vindt. Doe er je voordeel mee
/kansloos
Dit topic is gesloten.
![]()