Ik snap die laatste regel niet. Bedoel je nu mij juist wel of juist niet?
Ik zal ff de situatie schetsen:
X-G heeft ons met het DPC virus besmet. Ik ben daar eigenlijk meteen op ingesprongen en heb later ook wat vrienden mee laten helpen. Deze vrienden komen wel langs op Tweakers.net maar posten never in de hitparades.
Dan heb je nog wat users van InsideGamer forum zelf. Daarvan posten er 2 hier op het forum (RedFox en GameCube maar die heet hier anders). Deze posten echter bijna niet (alleen met een MF oid).
Dan heb je nog een groepje users die ik eigenlijk helemaal niet ken (Hidde bv en de geassimileerde members door X-G zelf). Deze heb ik eigenlijk helemaal geen contact mee en kan ik dus moeilijk corrigeren.
Enige waar ik belangrijk voor ben is dat ik de proxy voor OGR24 run. Voor de rest zijn we eigenlijk een roekeloos zooitje PC gebruikers die ideeen allemaal in 1 topic moet bespreken. Als je een leader zou aan moeten wijzen dan zou het denk ik X-G zijn.
Het team is eigenlijk helemaal niet groot. Op ECC2 doen we het met 4 members (en liggen we 10e) en hier op OGR24 doen we het met 6 active leden (en 2 twijfels, 1 heeft ooit 1x geflusht en ik weet niet wie dat is en de ander heeft al 1x nix meer van zich laten horen). Eigenlijk stellen we geen donder voor en dat komt denk ik voornamelijk omdat de crew van InsideGamer.nl forum niet mee wilt werken. Een apart forum zou bv al veel nieuwsgierigheid opwekken en weer wat users opleveren.
Had eens uitgerekend. Als 20% van de site mee zou doen met gemiddeld een P 500 die nog niet eens 24/7 aan hoeven te staan dan zouden we waarschijnlijk een directe concurrent zijn voor Team Cold Fusion. Echter zitten we nu ver onder een half procent. Maar we zijn weer een nieuwe reclame campagne aan het maken en binnenkort komt er een uitgebreide site en wie weet wordt het ooit nog eens wat.
Overigens heb ik nu een vraag: hoelang blijft OGR24/OGR25 doorgaan en komt daarna gewoon OGR26 t/m OGR3000