Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
er is tog meestal een funtie waarmee je dit figuur in kan stellen )( ()
hyperbol en nog wat bol heet dat.
hyperbol en nog wat bol heet dat.
Verwijderd
reset:
meestal het kleinste knopje of alle knoppen tegelijk.
Niet alle monitoren hebben afregeling voor alle afwijkingen in het comsumenten-menu.
meestal het kleinste knopje of alle knoppen tegelijk.
Niet alle monitoren hebben afregeling voor alle afwijkingen in het comsumenten-menu.
hmm ik weet niet waar ik altijd meer tijd aan besteed. het instellen van mijn computer of het instellen van mijn monitor.
ik kreeg op een gegeven moment ook het idee dat ie niet recht te zetten is, maar na lang pielen is het me toch gelukt om alles recht te zetten.
je moet er gewoon mee bezig blijven , alles op 50% zetten ofzo en dan bijstellen. nooit op 0% zetten want dan weet je op een gegeven moment niet meer wat je bij moet stellen
ik kreeg op een gegeven moment ook het idee dat ie niet recht te zetten is, maar na lang pielen is het me toch gelukt om alles recht te zetten.
je moet er gewoon mee bezig blijven , alles op 50% zetten ofzo en dan bijstellen. nooit op 0% zetten want dan weet je op een gegeven moment niet meer wat je bij moet stellen
Verwijderd
spelen met )(, )), /\ en // instellingen. Daarmee kun je praktisch alles recht krijgen, hoewel het veel tijd kan kosten.
Bedankt voor de reacties, ik heb het idee dat er voor deze monitor iig geen reset functie bestaat. Het beld staat nu redelijk goed aan de zijkanten, maar ik heb het gevoel dat het midden van de monitor dieper ligt dan de buitenkanten. Is dat normaal voor een flat beeldscherm? Dat ze platter zijn dan oorspronkelijke beeldschermen lijkt me duidelijk maar dat ze naar binnen buigen lijkt me sterk 
Ik heb de zoom functie gebruikt om m'n scherm heel klein te maken en daarna ben ik met die instellingen gaan spelen dan zie je sneller of het krom staat of niet.
Nu kan ik er wel mee leven. Misschien is het ook wel een questie van wennen.
Ik heb de zoom functie gebruikt om m'n scherm heel klein te maken en daarna ben ik met die instellingen gaan spelen dan zie je sneller of het krom staat of niet.
Nu kan ik er wel mee leven. Misschien is het ook wel een questie van wennen.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Dat het scherm hol lijkt klopt. Het is niet hol, maar je oog interpreteerd eht fout. Na een poosje wen je er aan en lijkt het beeld weer gewoon plat. Het is zelfs zo, dat als je dan weer naar een bolle monitor kijkt dat deze heel overdreven bol lijkt 
Had ik ook met m'n LG915FT en op school brakke bolle 15" monitoren.
Had ik ook met m'n LG915FT en op school brakke bolle 15" monitoren.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Pagina: 1