Kijk dit soort wijsneuzen die zichzelf zo verschikkelijk slim vinden kan ik me zo gigantisch aan ergeren he, als je nou eerst ff rondkijkt voor je denk de wijsneus uit te kunnen hangen!!!
Kijk een gemiddelde tweaker zoals jij zegt kijkt volgens mij eerst ff beetje op het net voor ie denkt dat ie iets wijs aan het zeggen is wat achteraf ineens niet zo slim meer is.
Een overgemiddelde tweaker zoals jij je profileert zou weer door gaan denken waarop deze gast zijn gegevens op basseert..
Intel heeft deze processor nog geen 1 keer BOXED (retail) verkocht....(hooguit een paar OEM 's) In het bovenstaande bericht ga ik misschien wel te ver door te zeggen dat het nooit is gemaakt, maar daar komt het wel op neer....
immers 850e is nog steeds de hoogste 100 MHz bus processor van Intel (te koop)...
Dat processor is nooit echt op getallen gemaakt (momenteel wordt er geen een meer gemaakt:o).....Ten minste niet genoeg om Aldi in aantallen te kunnen voorzien...
Bovendien wijs ik jou op het volgende document waar ik mijn gegevens op heb gebaseerd:
Intel processor specification update december 2000 waar deze zgn PIII 900e eruit is gehaald...
Ten opzichte van het
verouderde document van jou uit Oktober 2000....(waarvan de URL niet eens klopt..)
Op de website van Intel (html) staat
933, 866, 850, 800, 750, 733, 700, 667, 650, 600, 550, 533, 500 and 450 MHz Clock Speeds
Op pricewatch.com (de grootste pricewatch) staat er geen een P III 900e...
Ik zeg altijd iets alleen als ik weet waar ik over praat..
Superwijsneus..
Uitgeluld