Toon posts:

Aldi pc!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn buurman heeft hem ook gekocht!!
effe open gemaakt.......

ER ZIT EEN 866MHZ intel P3 in!!! :(
Oplichters

En om over het bordje nog maar niet te hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:r

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
dan weet ik niet naar welke aldi je buurman is geweest :?

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 16:13

Flexx

This side up

Wat had er dan in moeten zitten ?

Verwijderd

tja dat had ik je wel kunne vertellen welke idioot koopt er nu een pc by de aldi en zeker welke tweaker !!!

Verwijderd

een pIII 900 die ik niet op tweakers.net pricewatch en eigenlijk nergens anders kan vinden!

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 18:56

Opa

Nu Multifocaal!

Zeker een Pentium met een afrondingsvoudje >:) *D

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

zeker de andere thread niet gelezen Athlonman??

Hoop niet dat er al te veel van zulke dombo-tweakers zijn.

• EricJFKleijssen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 16:09

EricJFKleijssen

Seti@Home : Rasputin

...Leuk al die goedkope PC's zonder support >:) maar bij de koper(s) ga ik dus niet meer op visite :r heb geen zin om ook in mijn vrije tijd nog domme vragen te moeten beantwoorden....

Youth and skill are no match for experience and treachery.

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:13
Ik wil niet lullig doen, maar in al die (woordgrapje, sorry) advertenties van aldi staat dat het een 900Mhz is. Het lijkt me dat als dat er niet inzit, je daar best werk van kunt maken. (tikkie goedkoper misschien) En dan niet in de winkel maar bij de helpdesk. Die schijnt best wel aardig te zijn.

Verwijderd

Nou ja.... die 866 werkt tenminste nog met een FSB van 133Mhz, terwijl de PIII-900 9x100Mhz klokt. Zou ik zelf toch net zo lief die 866 hebben.

• FlipFlap
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-08 22:09

FlipFlap

Tweakeroid sinds 28_01_2001

Op donderdag 23 november 2000 19:17 schreef Coen het volgende:
Nou ja.... die 866 werkt tenminste nog met een FSB van 133Mhz, terwijl de PIII-900 9x100Mhz klokt. Zou ik zelf toch net zo lief die 866 hebben.
Maar niet als ik ze me een p3-900 zeggen te verkopen :(

ff niets

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:33
Op donderdag 23 november 2000 19:17 schreef Coen het volgende:
ik niet....
zet je die p3 900 op 133mhz fsb, draait ie plots op 1200 :)
(oftwel: 100mhz fsb is beter te oc'en...)

WEBN & chill (@IBKR)

• obme_ief
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

vond het al zo maf dat ik die 900 nergens zag in pricewatch..
toch leek het mij wel een cool ding voor die prijs..
op pricewatch ben je een stuk duurder uit als je hem zelf in elkaar wilt bouwen en de specs lijken me ook niet verkeerd.
meegerekend dat je dan overal rembours moet betalen en de software is toch ook wel iets waard (niet veel, maar iets :))

(idd wel jammer dat ie 133 fsb draait dan ja)

tijd voor verandering.

Verwijderd

Het is gewoon een 900 Mhz, en er zit ook nog een 128k 133 Mhz op, met plaats voor nog een.
Tot max. 1 Gb op te waarderen.

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 19:16

duderuud

Sliden is koel

ik zal de kast bij mijn buren vanavond ook eens opentrekken...

Motor-Forum.nl

Verwijderd

echt weer zon posting om roddels in de wereld te helpen. onzin. zit gewoon een 9x100Mhz P3 in.

• jan-marten
  • Laatst online: 19-08 21:02
Ja, hallo, aldi weet het wel goed te verdienen! Alles was dus gisteravond al pleite!!!
Heb ik m'n nieuwe 17" monitor maar ergens anders gekocht. Wel relaxed zo'n kijkkast :)

• Frostie
  • Laatst online: 22-07 16:02

ER ZIT EEN 866MHZ intel P3 in!!! :(
Oplichters
Ok ik zit nu al 2 maanden te wachten maar ik heb maar liefst nul meldingen gehad over die p3-866 (ja sommigen werken bij die helpdesk). Ik weet wel als je even de moeite neemt om opheldering te vragen dat je een p3-900 krijgt toegestuurd (zal nu wel een ander verhaal worden om er pas na 2 maanden achter te komen dat je proc niet klopt).

Mooie roddel maar ik geloof er geen zak van 8-)

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

Verwijderd

Op donderdag 23 november 2000 17:15 schreef Pinkeltje het volgende:
...Leuk al die goedkope PC's zonder support >:) maar bij de koper(s) ga ik dus niet meer op visite :r heb geen zin om ook in mijn vrije tijd nog domme vragen te moeten beantwoorden....
Lul niet. Zit wel support bij. 0900 nrtje á la 22 cent /min .
Sommige mensen proberen geloof ik Aldi af te knallen omdat het Aldi is. Te laag voor jullie niveau??
Kennissen van ons hebben dat ding gekocht, zijn voordelig uit en hardstikke tevree.
En de hamburgers bij de aldi zijn helemaal lekker :) .

• Frostie
Op vrijdag 05 januari 2001 23:56 schreef Bart_traB het volgende:

Lul niet. Zit wel support bij. 0900 nrtje á la 22 cent /min .
Dit is wel correct alleen het kost 50 ct/min (meestal als het lang dreigt te gaan duren word je gewoon teruggebeld)

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

• B-Force
  • Laatst online: 06:57
Op zaterdag 06 januari 2001 19:07 schreef Frostie het volgende:

[..]
Dit is wel correct alleen het kost 50 ct/min (meestal als het lang dreigt te gaan duren word je gewoon teruggebeld)
Da's toch goede service, of niet dan? :?

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

Prima ding hoor hij loopt inmiddels niet meer op 900 maar stabiel op 1008(9*112) :)

Enige probleem is wel dat dit niet via t bios kan. Daarom ga ik nu ff een ander moederboordje en kast kopen en dan gaan we lekker verder clocken *D.

Die geforce 2mx die er in zit loopt ook heerlijk op 200/215. Geheugen loopt trouwens op 149mhz cas3, cas2 loopt ie niet 100% stabiel maar loopt wel. Oftewel vond en vind ik t een prima bakkie voor zijn geld.

• wacko
  • Laatst online: 19-07 12:12
Ik heb hier nog een PIII 450 van de schrAldi staan en hij loopt nog steeds als een trein :)
Alleen de fan in de voeding was na een tijdje flink brak, voor de rest geen probs mee gehad. Oh ja, en op het moederbord is flink bezuinigd :o

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op donderdag 23 november 2000 16:12 schreef sub-zero het volgende:
tja dat had ik je wel kunne vertellen welke idioot koopt er nu een pc by de aldi en zeker welke tweaker !!!
EEEHHMM, zo slecht zijn die PC's niet.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

klasgenoot van mij heeft ook zo;n aldi pctje werkt wel goed, maar zit in een echt ultra klein kastje.

Heb zelf hier 2 printers van de aldi en die werken ook perfect

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Op donderdag 23 november 2000 16:12 schreef sub-zero het volgende:
z'n buurman heeft er zoeen gekocht

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Den the Man
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

In zo'n aldi pc zitten nog geen eens ISA sloten |:(

Pak je rust!

• eenTurk
  • Laatst online: 28-02-2025

eenTurk

Intel Inside = *** outside

Intel heeft nooit een PIII 900 gemaakt en zal die ook nooit maken
PIII 100 MHz FSB
PIII 800e
PIII 850e
850 is de hoogste...

PIII 133 MHz FSB
PIII 800
PIII 866
PIII 933

P III 900 op 133 FSB is 133 x 6.77.
Een gemiddelde tweaker hoort te weten dat een multiplier of een hele of een halve getal is.

Topic verhelderd...

Greetz...

Audi C5 3.0 + Audi C4 2.3 nog 2 ringen te gaan :)

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

Op zondag 07 januari 2001 16:35 schreef eenTurk het volgende:
Intel heeft nooit een PIII 900 gemaakt en zal die ook nooit maken
PIII 100 MHz FSB
PIII 800e
PIII 850e
850 is de hoogste...

PIII 133 MHz FSB
PIII 800
PIII 866
PIII 933

P III 900 op 133 FSB is 133 x 6.77.
Een gemiddelde tweaker hoort te weten dat een multiplier of een hele of een halve getal is.

Topic verhelderd...

Greetz...
Kijk dit soort wijsneuzen die zichzelf zo verschikkelijk slim vinden kan ik me zo gigantisch aan ergeren he, als je nou eerst ff rondkijkt voor je denk de wijsneus uit te kunnen hangen!!!

Kijk een gemiddelde tweaker zoals jij zegt kijkt volgens mij eerst ff beetje op het net voor ie denkt dat ie iets wijs aan het zeggen is wat achteraf ineens niet zo slim meer is. Kijk bijvoorbeeld is bij deze link. Kennelijk ben jij nog niet van t niveau van een gemiddelde tweaker! :+

Verder is dit een prima pc!!

• Frostie
Op zaterdag 06 januari 2001 19:13 schreef B-Force het volgende:

[..]
Da's toch goede service, of niet dan? :?
Klopt alleen de getalletjes klopten niet :> De service is gewoon goed te doen je moet alleen niet een 24/7 onsite garantie verwachten. Als er iets defect is wordt de pc opgehaald door de PTT en dan is hij na ongeveer 5 werkdagen terug (meestal eerder).

Frostie

• eenTurk

eenTurk

Kijk dit soort wijsneuzen die zichzelf zo verschikkelijk slim vinden kan ik me zo gigantisch aan ergeren he, als je nou eerst ff rondkijkt voor je denk de wijsneus uit te kunnen hangen!!!

Kijk een gemiddelde tweaker zoals jij zegt kijkt volgens mij eerst ff beetje op het net voor ie denkt dat ie iets wijs aan het zeggen is wat achteraf ineens niet zo slim meer is.
Een overgemiddelde tweaker zoals jij je profileert zou weer door gaan denken waarop deze gast zijn gegevens op basseert..

Intel heeft deze processor nog geen 1 keer BOXED (retail) verkocht....(hooguit een paar OEM 's) In het bovenstaande bericht ga ik misschien wel te ver door te zeggen dat het nooit is gemaakt, maar daar komt het wel op neer....

immers 850e is nog steeds de hoogste 100 MHz bus processor van Intel (te koop)...

Dat processor is nooit echt op getallen gemaakt (momenteel wordt er geen een meer gemaakt:o).....Ten minste niet genoeg om Aldi in aantallen te kunnen voorzien...

Bovendien wijs ik jou op het volgende document waar ik mijn gegevens op heb gebaseerd:
Intel processor specification update december 2000 waar deze zgn PIII 900e eruit is gehaald...

Ten opzichte van het verouderde document van jou uit Oktober 2000....(waarvan de URL niet eens klopt..)

Op de website van Intel (html) staat
933, 866, 850, 800, 750, 733, 700, 667, 650, 600, 550, 533, 500 and 450 MHz Clock Speeds
Op pricewatch.com (de grootste pricewatch) staat er geen een P III 900e...

Ik zeg altijd iets alleen als ik weet waar ik over praat..
Superwijsneus..

Uitgeluld |:(

• jep
  • Laatst online: 18-08 23:04

jep

Mischien wordt mijn volgende pc wel een aldi exemplaar, heeel cheap met Amerk spul erin

wel ff een nieuwe kast erbij kopen, monitor heb ik al :)

klaar is jepje :D

• Frostie
Op maandag 08 januari 2001 00:57 schreef eenTurk het volgende:

[..]
Intel heeft deze processor nog geen 1 keer BOXED (retail) verkocht....(hooguit een paar OEM 's) In het bovenstaande bericht ga ik misschien wel te ver door te zeggen dat het nooit is gemaakt, maar daar komt het wel op neer....

Dat processor is nooit echt op getallen gemaakt (momenteel wordt er geen een meer gemaakt:o).....Ten minste niet genoeg om Aldi in aantallen te kunnen voorzien...

----------------------------------------
Heb je enig idee hoeveel van die processoren Medion (leverancier van die pc's) afneemt van Intel? Aangezien die dingen voor heel Europa worden gemaakt zal dat ergens rond de 100k liggen. Ik denk dat intel dan graag die processoren wil leveren.

Dus je roept wel er kan nooit een pIII-900 inzitten maar dat is dus crap. Ik heb ze gezien en het is dus wel een pIII-900 dat jij te kortzichtig bent om dit te geloven dat is dan fijn voor je maar het lijkt me niet dat iemand hier iets aan kan veranderen.

Oh ja uitgeluld (dat moet hier blijkbaar achter)

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Aldi? Laat die lui gewoon voedsel verkopen... :z

Verwijderd

ALDI PC WEG ER MEE !!!!!! ALLEMAAL ROTZOOI
een echte tweaker bouwd hem zelf

• F0kke
  • Laatst online: 02-07-2025
Helemaal mee eens Sub-Zero :)

• henk jansen
  • Laatst online: 10-06-2024
de mensen die klagen over het kopen van een pc bij aldi zijn gewoon jalours dat ze zelf zoiets snels niet thuis hebben staan. het zijn zeker goede pc's en niet duur.

• Frostie
Op maandag 08 januari 2001 11:43 schreef sub-zero het volgende:
ALDI PC WEG ER MEE !!!!!! ALLEMAAL ROTZOOI
een echte tweaker bouwd hem zelf
Complete systemen zijn er dus over het algemeen niet voor de gevorderde maar voor de beginnende gebruiker. En euh dat was nogal een ranzige spelvaud :P

Frostie

[Euh ja spelvaud dus ;)]

Verwijderd

Wat kost dat Aldi pctje dan?
en wat zit er allemaal bij.

• eenTurk

eenTurk

Heb je enig idee hoeveel van die processoren Medion (leverancier van die pc's) afneemt van Intel?
Heb jij enige idee hoeveel ze nu nog leveren?
Nee? kijk maar hier . Dit is de web-site van dat leverancier van jou. Hier staan de verschillende systemen met verschillende configuraties +meerprijzen op. Ik zie geen een PIII 900. Dell+Compaq zijn hof-afnemers van Intel. Zij hebben geen interesse vertoond in een PIII 900. Dacht je dat Intel PIII 900 's zou produceren alleen voor Medion. Mooi niet|:(

Inderdaad 0 in geschrifte is dat NUL en 0+0 is nog steeds 0!!

Die processoren worden niet meer gemaakt....|:( Anders had ik er eentje gekocht in plaats van mijn PIII 850 omdat ik het laatste stukje uit mijn 100 MMz FSB Intel 440 Bx gebaseerde Asus P2B-LS te halen..

Nogmaals ik weet waar ik over praat..
Iedereen heeft zijn kennisnetwerk en bronnen...

Dit is een ander voorbeeld van een site van intel waar je kan zien welke processoren je kan bestellen. Hier staan de product order codes

Geloof me nou...

Nogmaals Frostie en Speedy_J: jullie situatie wordt er niet beter op en je verliest steeds meer populariteit denk ik. Dus ik zou maar ophouden en toegeven als ik jou was...
Als je niet met beter bewijsmateriaal kan komen heeft het geen nut om deze thread te vervuilen....

Uitgeluld? Ik d8 ut niet he? |:(

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

Op maandag 08 januari 2001 00:57 schreef eenTurk het volgende:

[..]
Een overgemiddelde tweaker zoals jij je profileert zou weer door gaan denken waarop deze gast zijn gegevens op basseert..

Zoals frostie al zei zijn het er niet een paar...
En je gaat inderdaad dus iets te ver met die uitspraak, en daar ging t me eigenlijk om, zeker nadat dit verhaal al flink wat keren is besproken in GoT.
immers 850e is nog steeds de hoogste 100 MHz bus processor van Intel (te koop)...

Bovendien wijs ik jou op het volgende document waar ik mijn gegevens op heb gebaseerd:
Intel processor specification update december 2000 waar deze zgn PIII 900e eruit is gehaald...

Ten opzichte van het verouderde document van jou uit Oktober 2000....(waarvan de URL niet eens klopt..)

Op de website van Intel (html) staat
[..]
Op pricewatch.com (de grootste pricewatch) staat er geen een P III 900e...

Ik zeg altijd iets alleen als ik weet waar ik over praat..
Superwijsneus..

Over die link van mij, ik had per ongelijk [url="http://"]http://[/url] laten staan, en je hoeft je heus niet gelijk zo te gaan verdedigen hoor....

Het ging mij er om dat ie wel bestaat, en dan kan je wel leuk met een allemaal bewijzen komen dat ie niet zomaar in de winkel te krijgen is maar daar gaat t mij niet om. Jij zei dat ie niet bestaat terwijl die wel degelijk bestaat, dit was bullshit daar reageerde ik op, de rest intresseert me niet. En als je weet waar je over praat terwijl je iets zegt wat niet klopt waarover praat je dan :?

Waarom ben ik uitgeluld dan?? :?

• eenTurk

eenTurk

Speedy_J ik heb niets tegen niemand.
Ik ben een vreedzaam burger op de aardbol.
Maar waar ik me aan kan ergeren zijn uitspraken zoals:
Die processor is zeker never nooit op 100k getallen gemaakt. Weet jij hoeveel PC 's Aldi verkoopt?
In Duitsland gaan ze rond middernacht met slaapzak en al voor de deur slapen om er een mee te kunnen nemen naar huis (stond paar weken terug in de Volkskrant). Inderdaad dat zijn echte 100000 'en systemen. Misschien was het ook de bedoeling dat er echt PIII 900 zouden worden geleverd, misschien verklaart dat de verkeerde advertenties en de verpakking, maar Intel heeft de productie ervan stopgezet. Misschien is dit de verklaring waarom het mis is gegaan bij Aldi.

The need for 933 was hoger dan voor een 900 bij Intel. Bovendien past het niet bij de productmarkettingsstrategie van Intel om nog een 900 MHz processor op 100 MHz FSB leveren terwijl ze zo hard de 133MHz FSB + RIMRAM combo promoten...

Hierbij wil ik dit tot een peacefull besluit brengen en acht ik mijn eerherstel voltooid..
Ok ik ging te hard |:( door te zeggen dat ze nooit zijn gemaakt, maar daar komt het op neer. Deze processor is maar 1 maand een productielijn geweest.

Ik hoop nou echt dat de topic verhelderd is..

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

Ok peace, mijn post was ook een beetje hard. Omdat dit topic al weet ik hoe vaak in Got voorbij is gekomen vond ik t een beetje irritant, en meestal zijn t idd van die wijsneuzen die roepen voor ze nadenken, vandaar.

Dan zijn we nu klaar...

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Zeer vermakelijk allemaal :)

The Flat Earth Society has members all around the globe.

• Frostie
Op maandag 08 januari 2001 13:54 schreef eenTurk het volgende:

Die processor is zeker never nooit op 100k getallen gemaakt. Weet jij hoeveel PC 's Aldi verkoopt?

Misschien was het ook de bedoeling dat er echt PIII 900 zouden worden geleverd, misschien verklaart dat de verkeerde advertenties en de verpakking, maar Intel heeft de productie ervan stopgezet. Misschien is dit de verklaring waarom het mis is gegaan bij Aldi.
Euh hoezo het was de bedoeling? Dat ding is echt geleverd (ik heb er zeker al 300 gezien (werk in dat callcenter). Je wou toch niet zeggen dat de Aldi een systeem levert wat niet aan die eis voldoet? Dan heb je nl. binnen de kortste keren honderden mensen die een andere proc. willen en dat is op deze marge dus niet haalbaar.

Blijkbaar geloof jij 1 iemand die7 roept dat er zo'n proc in zat (waar ik dus verder niks van heb vernomen nog niet 1 klant die het daar over had). Ik zou zeggen met een beetje logica kun je ook bedenken dat bij zo'n massalevering liever geen fouten wil maken.

Ik zie trouwens niet in wat jouw standpunt sterker maakt dan het mijne aangezien jij van externe en ik van interne informatie gebruik maak. Dus je kan wel roepen dat ik me hier minder populair mee maak maar daar zit ik hier toch al niet voor *D.

Frostie

PS In de advertentie staan geen fouten (ok wat dubbele dingen maar geen fouten over wat erin zit) en mocht het echt zo zijn dat er geen PIII-900 geleverd kon worden dan zou er een PIII-933 voor in de plaats zijn gekomen en niet een 866. (Laptops 1 jaar geleden waren de cel300 ook op en toen zijn er cel366 ingezet)

• PokkeNoise
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

Echt een stormpje in een glas water en waarvoor? :?
Die Aldi pc is al diverse malen op GoT ter sprake geweest, gebruik de search (ja die bestaat) maar eens.
Die P900 bestaat dus echt, en het ASUS mobo kan je ook nergens vinden op de ASUS site, was een OEM product voor ....... juist.

voor de luiaards die ff terug willen bladeren
gathering.tweakers.net/showtopic/72092
www.heise.de/newsticker/data/ciw-22.11.00-000/

Iemand die zegt dat iets niet bestaat en dan op de feiten gewezen wordt dat het WEL bestaat heeft nog geen gelijk al wordt de volle truckendoos uit de kast gehaald van "boxed processor" en "oude datasheets". En is het zo belangrijk om dat GELIJK te halen?
Misschien een nieuw woord voor de vocubulaire ? "Sorry" zijn maar 5 letters en doen verder geen pijn.
Ik heb tenminste nooit niks gevoeld als ik moest toegeven dat iemand iets beter wist.

Beter zorgen dat er wat }:O }:O op die ALDI systeempjes komen te grazen of het nou 866 of 900Mhz is er kunnen behoorlijk snel wat blokjes op gegraasd worden. :)

? weet jij wat.

• Frostie
Op maandag 08 januari 2001 19:10 schreef PokkeNoise het volgende:
Echt een stormpje in een glas water en waarvoor?
Klopt alleen eenTurk loopt met info te schermen die incorrect is en wil verder niet horen dat het misschien wel niet waar is.

• PokkeNoise
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

offtopic:
............. misschien wel niet waar is.
moet dit niet
... misschien wel waar is.
of
... misschien niet waar is.

no offence, is niet persoonlijk bedoeld, maar dit woordgebruik kom ik regelmatig tegen

? weet jij wat.

Verwijderd

maar wat kost ie nou dan?

Verwijderd

Bwaaahahahaha :):):):):):):):):):)

I think i just shit my pants. ;(

• gekkejopie
  • Laatst online: 06-07 12:52
Whahahahahahah!!! cool

ik heb bij een bedrijf gewerkt die de aldi pc's eerst produceerde!!! toen er nog een PIII450 inging!!! Nou ik weet precies hoe die dingen in elkaar steken..... NIET!!! het zijn en zullen ook altijd klote aparaten blijven!!! altijd een hoop B onderdelen er in zoals een SIS videokaart!!

oftewel ALDI PC NIET DOEN!!! je bent gek als je er eentje koopt.

oh ja ik ben 1,5 jaar geleden bij dat bedrijf weg gegaan omdat het een klote bedrijf was!!! en je raad het nooit een klein jaartje later zijn ze falliet!!! was te verwachten!!!!

8-)grz jopie8-)

p.s. het kan zijn dat ze tegenwoordig een andere dealer hebben die wel verstand van computers heeft. maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.

Verwijderd

goed gezegd PokkeNoise... :)

Inderdaad zijn er al meerdere topics over geweest, en zo'n P3-900 is gewoon een OEM product.
Al die figuren die direct gaan lopen bleren van bestaat niet... zou intel nooit maken etc. lullen uit hun nek!
En omdat hij niet in de t-net pricewatch voorkomt?!?
Daar staat wel meer niet in... sinds kort staan pas de SlotA Thunderbirds (boven 750MHz) genoteerd voor astronomische bedragen dat wel, dat is ook een OEM product en niet voor losse verkoop bedoeld... maar dat betekent niet dat ze niet bestaan!!!!

ij rest mij kees.... :7

Verwijderd

ach... ik blaas die rotte ALDI bak er toch uit met me CUSL2-C

Case Closed !!

Verwijderd

Wacko,

Ik heb ook een P3-450 staan, maar hoe kom ik precies te weten wat voor mobo het is ivm update Bios ?
Op zaterdag 06 januari 2001 19:54 schreef wacko het volgende:
Ik heb hier nog een PIII 450 van de schrAldi staan en hij loopt nog steeds als een trein :)
Alleen de fan in de voeding was na een tijdje flink brak, voor de rest geen probs mee gehad. Oh ja, en op het moederbord is flink bezuinigd :o

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 21:15
als al die spammers hun mond ff dichthouden, die PC is een prima ding voor de non-tweaker of non-hardwaregeintereseerde.

zie jij van die computer n00bs al via internet zijn PCtje samenstellen, nee nou dan. goed alternatief

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Lekker up to date topic..

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Op dinsdag 09 januari 2001 13:02 schreef gekkejopie het volgende:

[..]
oh ja ik ben 1,5 jaar geleden bij dat bedrijf weg gegaan omdat het een klote bedrijf was!!! en je raad het nooit een klein jaartje later zijn ze falliet!!! was te verwachten!!!!
[..]
Sorry, maar ik lees dit voor het eerst en wil toch even reageren.
Er is jou vriendelijk, doch dringend, verzocht naar een andere baan uit te kijken omdat je contract afliep en je niet voldeed. Van dat je uit eigen beweging bent weggegaan is geen sprake.

Tenslotte nog een kleine correctie.... het bedrijf is niet failliet gegaan maar geliquideerd door het moederbedrijf. Daarbij zijn alle betalingen netjes gedaan, de lopende contracten afgehandeld en is er voor mensen die wel voldeden netjes een andere baan gezocht. Het bedrijf is bewust per 1 november 2000 geliquideerd omdat toen het lopende contract met Aldi was beëindigd. Dit om klanten die garantie hadden op hun systeem niet tekort te doen. De contracten die nog liepen met Wehkamp zijn overgedragen aan een ander bedrijf. Lijkt me heel netjes afgehandeld door een bedrijf dat in april 2000 al wist dat het zou gaan stoppen.

En anders vraag je het even aan Johan. Die heeft er tot 1 oktober 2000 gezeten.

• VIsje
  • Laatst online: 17-08 07:12

VIsje

keeper s.v. de Glind 2

Heb ook hier aldi pc staan (die PIII-450)
Heb alleen nog maar de proc en de kast (overgespoten) voor de rest alles veranderd. d8 dat ik goedkoper uit was maar is een duur grapje geworden.
Voor normaal gebruik (dus niet echt extreem is het een redelijke PC). Maar zou echt aanraden om naar een pc-winkel te gaan.

I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2

Verwijderd

Aldi is gewoon schraal en als je er iets koopt moet je eerst duuzend jaar w88 omdat het altijd fokking druk is met "mensen" die bakken vol schrale zooi kopen terwijl jij maar 2 dingen nodig hebt en je moet persee alles op de band zetten en ik word er schraal van als ik er aan denk. Aldi :r

Verwijderd

Zal wel een Franchiser AlDi zijn geweest :P

Franchise= Een winkel van iemand, (een bepaald persoon) die dan de naam AlDi mag dragen. :r

Verwijderd

Maarjah, AlDi pc's zijn altijd al BRAK geweest. Ze proberen gewoon stappen dichterbij te komen bij AH. Maar Albert Heijn is velen malen beter.
<Dit gaat niet om het geval wie er eerder pc's verkochten>

• frapex
  • Laatst online: 20-08 18:31

frapex

got r00t

ik heb dr eens een monitor voor weinig geld gekocht. wat bleek? was een vette Medion :P

anyway, dat ding is scherper & helderder dan mn pa's CTX monitor (& STUKKEN goedkoper). Het ligt er maar net aan wat aldi inkoopt. Heus niet alle aldi pc's zijn slecht, deze keer misschien wel..

Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)

• HaaZ
  • Laatst online: 20-08 19:52

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Op vrijdag 29 juni 2001 00:03 schreef frapex het volgende:
ik heb dr eens een monitor voor weinig geld gekocht. wat bleek? was een vette Medion :P

anyway, dat ding is scherper & helderder dan mn pa's CTX monitor (& STUKKEN goedkoper). Het ligt er maar net aan wat aldi inkoopt. Heus niet alle aldi pc's zijn slecht, deze keer misschien wel..
* HaaZ heeft ook een medion monitor bij de aldi weg

en bevalt me zeer goed moet ik zeggen.. niks op aan te merken :) (ja, hij wordt wat klein >:) )

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

weer een wijze les:

KOOP JE EEN NIEUWE PC:
stel hem dan zelf samen! je weet dan wat erin zit en je weet wat ervoor betaalt hebt :7

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 23:55 schreef jbalk het volgende:
Zal wel een Franchiser AlDi zijn geweest :P

Franchise= Een winkel van iemand, (een bepaald persoon) die dan de naam AlDi mag dragen. :r
Aldi is geen franchisebedrijf maar en grootwinkelbedrijf uit Duitsland. Op zich is de kwaliteit die ze leveren goed, maar met een grens. Je moet niet verwachten dat je voor ƒ 2.000,- een computer van ƒ 3.000,00 krijgt. Zo simpel is het. Computers van Aldi zijn marginale computers voor marginale gebruikers. Dus niet geschikt voor mensen die 24/7 achter hun schermpje zitten en al helemaal niet voor tweakers.

Verwijderd

Maar ik wilde niet een oude discussie nieuw leven inblazen, maar even reageren op Jopie die hier onwaarheden plaatst.

Nogmaals die gozer is ontslagen en niet vrijwillig weggegaan. Het bedrijf is niet failliet gegaan maar geliquideerd.

Punt, einde opleving.
Pagina: 1