Driver CD/CD ATI Multi Media Center voor Club3D Radeon 9800?

Pagina: 1
Acties:

• MaxPayne
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-01 22:15

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Sinds 2 dagen heb ik een CLUB3D ATI Radeon 9800 Pro, echter bij deze kaart word helaas geen ORIGINELE CD met ATI Multimedia Center (En ATI DVD Decoder!) meegeleverd...de meest recente versie van Multimedia Center is: ATI MMC 8.1.0.0

Echter schijnt het dat bij de meeste ATI Radeon 9500/9700 kaarten MMC 7.7.0.1 wordt geleverd en deze kun je dus GRATIS upgraden (mag dan toch aan nemen dat MMC 8.1.0.0 bij de ATI Radeon 9800 Pro wordt geleverd?).. :(

Probleem is dus dat je om te upgraden vanaf MMC 7.7.0.1 de ORIGINELE CD nodig hebt...en ik heg GEEN van bij versie's of MMC meegeleverd gekregen....heb wel de ATI REMOTE WONDER erbij gekocht (via Hercules)..

Nu zag ik dat ATI deze CD's ook verkoopt, maar enkel in de USA en Canada :'(

Kan iemand mij vertellen waar ik deze CD kan kopen of hoe ik dit nu opgelost krijg?
Heb net een nieuwe kaart en dan wordt ern niet eens de ATI MMC bijgeleverd... ;(

It's a plane, its a bird..no it's super tweaker

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:07

Pubbert

random gestoord

is MMC geen freeware?

Ik heb er voor zover ik weet (moet toch eens op de driver cd kijken ;)) geen MMC bijgeleverd (Club3D R9700).

Ook al via Ati.com wat gezocht naar het programma, of je hem kunt bestellen ofzo :?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• MaxPayne

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Ja, maar de ATI DVD Decoder werkt ALLEEN als je een voorgaande versie van MMC + ATI DVD Decoder hebt of je kan een originele CD kopen met MMC 8.1 + ATI DVD Decoder (8.1)
Men kan GRATIS upgraden naar ATI DVD Decoder (8.1) als men een originele ATI MMC + ATI DVD Decoder (7.7).....ATI MMC is GRATIS maar de DVD Decoder NIET (wordt op de CD meegeleverd)!!!

Echter ATI verkoopt deze CD's wel voor $9.99 maar ENKEL in de VS en Canada...

Wie kan mij helpen?

• MaxPayne

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Iemand die weet waar ik een CD met MMC kan kopen/krijgen (inmiddels met de Catalyst 3.4 drivers al 8.5!)?

Verwijderd

MaxPayne schreef op 20 mei 2003 @ 21:04:
Iemand die weet waar ik een CD met MMC kan kopen/krijgen (inmiddels met de Catalyst 3.4 drivers al 8.5!)?
Deze CD zoek ik ook... Iemand een idee waar deze te koop is?

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 19:07

TdV

Volgens mij kan je hem niet kopen of *legaal* downloaden; ezeltjes weten hem echter wel te vinden ;)

• MaxPayne

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
:?

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:22

Wildfire

Joy to the world!

Bij mijn Club3D Radeon 9700 Pro AIW zat 'ie er gewoon bij. Is het niet zo dat de ATI MMC software alleen bij AIW-kaarten wordt meegeleverd? Ik kan me niet herinneren de MMC software gezien te hebben bij mijn vorige R9700 Pro kaart...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1