Sinds 2 dagen heb ik een CLUB3D ATI Radeon 9800 Pro, echter bij deze kaart word helaas geen ORIGINELE CD met ATI Multimedia Center (En ATI DVD Decoder!) meegeleverd...de meest recente versie van Multimedia Center is: ATI MMC 8.1.0.0
Echter schijnt het dat bij de meeste ATI Radeon 9500/9700 kaarten MMC 7.7.0.1 wordt geleverd en deze kun je dus GRATIS upgraden (mag dan toch aan nemen dat MMC 8.1.0.0 bij de ATI Radeon 9800 Pro wordt geleverd?)..
Probleem is dus dat je om te upgraden vanaf MMC 7.7.0.1 de ORIGINELE CD nodig hebt...en ik heg GEEN van bij versie's of MMC meegeleverd gekregen....heb wel de ATI REMOTE WONDER erbij gekocht (via Hercules)..
Nu zag ik dat ATI deze CD's ook verkoopt, maar enkel in de USA en Canada
Kan iemand mij vertellen waar ik deze CD kan kopen of hoe ik dit nu opgelost krijg?
Heb net een nieuwe kaart en dan wordt ern niet eens de ATI MMC bijgeleverd...
Echter schijnt het dat bij de meeste ATI Radeon 9500/9700 kaarten MMC 7.7.0.1 wordt geleverd en deze kun je dus GRATIS upgraden (mag dan toch aan nemen dat MMC 8.1.0.0 bij de ATI Radeon 9800 Pro wordt geleverd?)..
Probleem is dus dat je om te upgraden vanaf MMC 7.7.0.1 de ORIGINELE CD nodig hebt...en ik heg GEEN van bij versie's of MMC meegeleverd gekregen....heb wel de ATI REMOTE WONDER erbij gekocht (via Hercules)..
Nu zag ik dat ATI deze CD's ook verkoopt, maar enkel in de USA en Canada
Kan iemand mij vertellen waar ik deze CD kan kopen of hoe ik dit nu opgelost krijg?
Heb net een nieuwe kaart en dan wordt ern niet eens de ATI MMC bijgeleverd...
It's a plane, its a bird..no it's super tweaker