Toon posts:

[WinXP] Vertraging programma's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een week of twee (waar doet dat aan denken :P) heeft onze computer wat kuurtjes. De computer loopt trager en het cpu bleef constant op 100% hangen. Vandaag ben ik er eens voor gaan zitten en kwam er, dankzij dit forum, achter dat het aan de 'indexing-service' lag. Dat probleem is dus verholpen, maar wellicht heeft het wat te maken met de problemen die zich nu nog voordoen.

De vertraging. Jawel. Het duurt bij veel programma's enige tijd voordat het programma daadwerkelijk opstart en/of afsluit. Zo sluit Outlook Express ook pas af na enige secondes.
Nu heb ik wat ouderde draadjes doorgelezen en las ik dat dit kon komen door een niet functionerende netwerk kaart of een kaart die niet wordt gebruikt. Voor ons geldt dat niet. Dacht ik. Dit omdat wij via een ethernetkaart het internet onveilig maken: via de kabel. Toch ben ik even gaan kijken en tot mijn verbazing kwam ik het volgende tegen:

Afbeeldingslocatie: http://jeffp.endoria.net/upload/netwerk.jpg

Dus mijn vraag is nu: kan het hier aan liggen?

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik weet niet waar jij die WAN-minipoorten voor gebruikt, anders disable je die even en kijk je of het probleem is opgelost :)

Verwijderd

Topicstarter
MrBlackfly schreef op 11 May 2003 @ 23:52:
ik weet niet waar jij die WAN-minipoorten voor gebruikt, anders disable je die even en kijk je of het probleem is opgelost :)
Ja, daarom onder andere deze vraag :P Kan ik dat gewoon doen zonder dat er wat gebeurt? :s

Verwijderd

ja je ken ze zonder probleem disable doen. 9 van de 10 keer werken ze toch niet als er een uitroep teken bij staat...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 23:58:
ja je ken ze zonder probleem disable doen. 9 van de 10 keer werken ze toch niet als er een uitroep teken bij staat...
Al gedaan :) Overigens wist ik totaal niet dat die dingen er zaten. En zover ik weet zitten ze er niet. Ik ga testen. Hopelijk helpt het.

In ieder geval al bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt allemaal weer normaal te werken :)
Pagina: 1