????????? Wapenhandel?????????!!!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zie ook http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/75442

Hier wordt naar dingen gevraagd die onder de wapenwet vallen!!! Graag ZSM verwijderen of slotje

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

't is idd nogal illegaal ja.

Virussen? Scan ze hier!

• oehoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-02 16:12

oehoe

blije prutser, ouwe sok

[domme vraag]
Is peperspree al illegaal? Traan- en braakgas ok, maar pepperspray is toch juist geintroduceerd als een soort light-Traangas?
En dat werd toch nog overwogen in de 2e Kamer? Of loop ik al weer erg achter? (heb zeker teveel met me comp gespeeld
[/domme vraag]
Overigens niet iets voor T.net idd.

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

• teigetjuh
  • Niet online
peperspray is illegaal, valt onder de categorie traangas en aanverwanten. peperspray is sterker/gevaarlijker dan traangas, ondaks dat de fabrikant wat anders laat weten.

edit:
als het legaal was zou het ook hier in nederland te krijgen zijn

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

En dat werd toch nog overwogen in de 2e Kamer?
Jawel, voor de politie, als 'tussenmiddel' tussen de wapenstok en het pistool.

't is niet de bedoeling dat iedereen d'r mee gaat rondlopen.

Virussen? Scan ze hier!

• oehoe
  • Laatst online: 16-02 16:12

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Ah, ok, I see... thx. 'K vonnet er al zo smerig uitzien toen ze dat spul gebruikten in Seatlle.

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online

Daniel

Kapitein NCC-1701
Hmm...twijfelgevalletje...

Ik heb hem maar dichtgegooid

Verwijderd

Ik heb net de "pepperspray (addendum) topic even opengegooid omdat ik nog bezig was met tiepen.

Ja pepperspray is illegaal, maar is er dan hier dus ook geen plek om mensen die er over denken iets illegaals te gaan doen in te laten zien waar ze mee bezig zijn?

Met de hele "bb guns" topics in het verleden is dit wel erg hypocriet, die vondt iedereen fantastisch terwijl die dingen dus NET zo strafbaar zijn als peppersray, maar goed, dat is "leuk" dus het is opeens ok ... Flauw hoor.

Hoop dat het in de toekomst wat meer mogelijk is om de discussie over zelfverdediging, het nut ervan, en de manier waarop aan te gaan. Ik ga toch ook niet elke racistische post meteen aangeven bij een meldpunt? Kom op.

• teigetjuh
  • Niet online
Tnx Daniel

• Daniel
  • Nu online

Daniel

Kapitein NCC-1701
Discussiëren over pepperspray is wat anders dan droogweg vragen waar je het kan kopen

Verwijderd

Tja de vraag naar "waar kan ik het kopen" leek me wel een goede aanleiding voor een "wil je die bende eigenlijk wel" en "als het dan zo nodig moet weet dan wat je doet" discussie.

• digifun
  • Niet online

digifun

Ik heb nog wat joegoslaven in de aanbieding. Mag dat wel in vraag en aanbod dan ????

u can fool all people some time and fool some people alltime

• Daniel
  • Nu online

Daniel

Kapitein NCC-1701
Mindset: klopt...maar dan kun je toch gewoon een thread "hoe denk jij over pepperspray" openen? ;)

Verwijderd

Dus als ik wil reageren op iemand moet dat in een nieuwe thread? Ik denk dat ik de logica wel snap :?

Anyway, ik ga maar eens naar de HCC, da's nuttiger dan dit verhaal ;)
Pagina: 1