Games en Serials

Pagina: 1
Acties:

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-02 19:45

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Oke mensen,

Hier waar ik woon hebben we een Inet/game Cafe daar hebben we dus ook veel Pcs en allemaal meoten voorzien worden van een LEGALE EXAMPLAAR van de games die de klanten willen spelen

Koploper is en BLIJFT CounterStrike , alleen zitten we met 1 probleem sinds begin van Cafe zijn we like 15 serials armer :| ( van de 20 ) En om nou nog een keer 20 examplaren aan te schaffen word helemaal niemand vrolijk van :| Nu vroeg ik me af als er ergens een zaak was die games tegen een redelijke prijs verkocht , of dat je ALLEEN serials kan kopen.

Zowiezo zou een Zaakje met iets goedkopere games welcool zijn , we hebben hier alleen vobis en Dynabyte en van beiden word je niet vrolijk :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-02 17:36

Wmm

Hoe raak je die serials kwijt dan? Ik neem aan dat bezoekers die opzoeken en overnemen?
Die dingen staan toch vaak wel in het register maar die kun je dan toch wel zo beveiligen dat ze er niet meer bij kunnen komen?

Alleen serials kopen zal wel niet lukken. Bij een serial hoort gewoon ook een game, als ze alleen de serial verkopen kunnen ze de game weggooien :).
Ik ken verder geen zaak die games tegen een redelijke prijs verkoopt. Je zult gewoon uit moeten kijken naar winkels die wat in de aanbieding hebben als je goedkoop uit wilt zijn.
Kopen jullie trouwens die games dan in een normale winkel en niet direct bij de distributeur ofzo (zie je al aankomen in een winkel en dat je 20 dozen van een game op de toonbank legt :D)?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Alleen serials kopen zal wel niet lukken. Bij een serial hoort gewoon ook een game, als ze alleen de serial verkopen kunnen ze de game weggooien
Waarom? Als je alleen maar serials inkoopt als winkel zijnde heb je ook geen games om weg te gooien :)
Er zijn best mensen die 1x het spel hebben en dan 3 serials willen hebben en daarvoor bereid zijn te betalen. Volgens mij ben ik ook eens een keer een site tegengekomen hier op GoT die ook los serials verkocht, maar die kan ik niet meer vinden...

The devil is in the details.

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
MaRc0 schreef op 11 May 2003 @ 23:20:
[...]
Waarom? Als je alleen maar serials inkoopt als winkel zijnde heb je ook geen games om weg te gooien :)
Er zijn best mensen die 1x het spel hebben en dan 3 serials willen hebben en daarvoor bereid zijn te betalen. Volgens mij ben ik ook eens een keer een site tegengekomen hier op GoT die ook los serials verkocht, maar die kan ik niet meer vinden...
Kijk dat heb ik dus ook :) Ik vergeet voor een of ander reden ALTIJD mijn favorieten te backuppen :|

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Ik weet wel dat Nowthatsit.nl stickerlicenties heeft voor Win98 SE....

Voor de rest voor games, lijkt me heel sterk

Verwijderd

dit is ook een goede manier om aan serials te komen :P :P :P

Ik had hier een link weggehaald en die heb je weer teruggezet: zie je email; permbanned.

[ Voor 116% gewijzigd door moto-moi op 09-06-2009 21:06 ]

• gulie
  • Laatst online: 12-12-2024
Probeer gewoon de Inportuer te vinden in nederlands en vraag dan of zij die los kunnen verkopen.
Kijken dan ook of zij ook direkt bij sera dingen kunnen regelen met alleen maar CD-key's! :)
Maar als je ze al gekocht heb waar laat je ze dan als ze weg zijn?:? want als ze niet verkocht of weggegeven zijn, zijn het nog steeds julie CD-key's.

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

• KolNedra
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-04-2020

KolNedra

...

Gulie schreef op 12 May 2003 @ 07:38:
...
Maar als je ze al gekocht heb waar laat je ze dan als ze weg zijn?:? want als ze niet verkocht of weggegeven zijn, zijn het nog steeds julie CD-key's.
Iets wat ik mij ook afvraag, hoe VERLIES je een cd-key ?

::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:14

Croga

The Unreasonable Man

Mary Wana schreef op 11 mei 2003 @ 22:30:
Oke mensen,

Hier waar ik woon hebben we een Inet/game Cafe ....

[knippetieknip]

.... Zaakje met iets goedkopere games welcool zijn , we hebben hier alleen vobis en Dynabyte en van beiden word je niet vrolijk :)
Zou je, als je toch een game café hebt, niet eens op het Internet gaan rondkijken voor goedkope shops? Als je kijkt naar, bijvoorbeeld, Play.com dan zijn die vaak al tientallen euros goedkoper dan Vobis of Dynabyte. Het enige wat je dan nog nodig hebt is een krediet kaart. Het dunkt mij dat je met een dergelijke constructie de winstgevendheid van je bedrijf aardig kunt opschroeven.

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Play.com is alleen ziek goedkoop met DVDs , games hebben we al gecheckt daaro.

En wat betreft serials kwijtraken , voor een of ander reden gebeurt het gewoon , alle serials worden gewoon goed bewaard maar zo nu en dan heb je ineens SERIAL IN USE blah blah , dan ben je dr weer eentje kwijt :|

Alle PCs draaien WIN98SE dus echt beveiligen lukt imho nooit :)

Verwijderd

KolNedra schreef op 12 May 2003 @ 07:41:
[...]

Iets wat ik mij ook afvraag, hoe VERLIES je een cd-key ?
Het is een i-net cafe waar ze Counter-Strike spelen. Als iemand tijdens het spelen kwade bedoelingen heeft kan hij via de registry van het systeem 'the CS key' opzoeken en deze meenemen. Thuis installeerd hij vrolijk een gecopieerde Half-Life of CS en voert de (legale) key in. Zo zijn ze daar bij de i-net cafe een key armer.

Verwijderd

Als je ff bij freerecordshop kijkt, daar wordt halflife aangeboden voor 4.99 pleuro.
Veel goedkoper kan het dacht ik ook niet...........
http://www.freerecordshop...view.asp?ProductID=112600

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-02 17:36

Wmm

MaRc0 schreef op 11 May 2003 @ 23:20:
[...]
Maar ik heb er nog nooit van gehoord dat je bij een winkel alleen maar een serial kunt kopen en dus geen game erbij of dat de ontwikkelaar alleen serials verspreidt.

Echt perfect beveiligen zal idd nooit lukken, maar je kunt toch iig beginnen met het dichtzetten van het register zodat ze daar al niet meer makkelijk in kunnen komen.
Dan word het serials jatten vast al minder lijkt me.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:21

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Jij hebt als internet shop betaald voor het spel. Ik neem aan dat je ook de bonnetjes boekjes andere shit nog wel hebt om dat aan te tonen. Zodra een key wordt gejat en onbruikbaar wordt zou je contact met valve of sierra oid op kunnen nemen. Jij hebt immers betaald voor het spel, niet voor die specifieke key. Valve/Siera kan vervolgens de key ongeldig maken en jullie van een nieuwe voorzien. Probleem opgelost.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Installeer eens XP of 2000 en grendel de boel eens af, zo blijf je bezig..

Verwijderd

Mail cafe@valvesoftware.com. Voor Inet cafes (onder andere) bestaan er speciale licenses.

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 20:06

Bzzje

Negeren is vooruitzien

even de andere kant op....
als jij de originele cd's hebt (en dus ook die keys (of heeft iemand die ook echt gewist ofzo :? )
dan kan je toch gewoon bij de maker aankloppen " hallo mijn key wordt al ergens op internet gebruikt, los eens op?"

Negeren is vooruitzien

Verwijderd

Eerste wat je moet doen is aangifte doen bij de politie, het is namelijk gewoon diefstal, bij software betaal je namelijk niet voor de software zelf maar juist voor de licentie/serial, als ze dan de moeite willen nemen kunnen ze die personen makkelijk te pakken krijgen.
daarnaast kan je bij je verzekering aankomen met dat er van alles is gestolen, weet alleen niet of ze dat ook gaan dekken, aangezien het niet echt beveiligt was...
Ook zou ik Sierra of Valve contacten met het volledige verhaal en misschien dat ze je wel gewoon 15 nieuwe keys kunnen geven, maar wat me ook duidelijk lijkt is dat dit niet gaat werken, want weer een paar maanden verder ben je er weer 15 kwijt. belangrijk dus om wat extra te investeren en Win2K/WinXP of zelfs WinNT te nemen, HL draait prima onder NT, veel andere spellen alleen weer niet natuurlijk.

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Een andere OS draaien is momenteel ff GEEN oplossig , gezien de feit dat Licenties heel duur zijn. Ik zal zo ff een mailtje sturen naar valve , kijken wat die jongens voor me ken doen :)

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:29
Alleen het register dicht gooien is te makkelijk. Je kunt met een doodsimpel programmaatje (downloaden of zelf schrijven) de waarde van de key sleutel lezen en klaar is kees.
Misschien is het mogelijk om alleen hl.exe het recht te geven tot het lezen van die key sleutel.

Verwijderd

Windows 2000 op al die bakken zetten i.v.m met policies. Dan goed instellen dat je niks meer kan installeren. Niet iets kan downloaden ( dat kan je uitzetten in de policies ) en zorgen dat ze neit bij de cd-rom en floppies kunnen. Er is niks aan de hand als jij gewoon alles goed preinstalled en daarna dicht timmer in 2000.

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-02 02:38

tweakerbee

dus..?

TS had al gemeld dat ivm met dure licensies Windows 2000/XP geen optie is.

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

heb je wel aangefite gedaan? lijkt me wel belangrijk

Verwijderd

Uhm, die keys hoeven bij de internet cafe zelf niet eens gejat te zijn door mbv de registry.

Half-Life cd-key generators zijn overal te vinden op internet en toevallig zou het kunnen zijn dat hun cd-key gegenreert is.

Ik heb Half-Life zelf ook gekocht, nooit iemand laten kopieren of op mijn pc komen en toch heb ik af en toe dat mijn key invalid is. Dus is mijn key gewoon ergens gegenereerd door iemand.

Er is verder weinig tegen te doen lijkt mij, behalve dan contact met valve opnemen en hun zullen dan vast wel een nieuwe key sturen.

• Roet
  • Laatst online: 19:16
Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 11:58:
Uhm, die keys hoeven bij de internet cafe zelf niet eens gejat te zijn door mbv de registry.

Half-Life cd-key generators zijn overal te vinden op internet en toevallig zou het kunnen zijn dat hun cd-key gegenreert is.

Ik heb Half-Life zelf ook gekocht, nooit iemand laten kopieren of op mijn pc komen en toch heb ik af en toe dat mijn key invalid is. Dus is mijn key gewoon ergens gegenereerd door iemand.

Er is verder weinig tegen te doen lijkt mij, behalve dan contact met valve opnemen en hun zullen dan vast wel een nieuwe key sturen.
Dat heb ik ook wel eens, maar in use is wat anders dan invalid he. Ik heb dat ook weleens maar dat komt gewoon door de gare WON servers. Sowiso is in use ook wel eens voorgekomen, zonder dat ook maar iemand die key kon gebruiken.

Het lijkt me wel heel raar dat er dus 3/4de van de CS community zijn key kwijtraakt, aangezien hij dat wel is. Je hebt ook gewoon van die keychangers, en dan hoef je nieteens in je register te kijken om em te krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door Roet op 15-05-2003 12:06 ]

Pagina: 1