Beste Mede tweakers..
Ik heb sinds 2 weken een Asus A7V8X-X,
Ik heb het volgende probleem:
Wanneer ik met b.v. Nero een cd wil branden dan gaat de computer telkens op het punt dat nero de CD gaat branden de computer uit.
Het probleem doet zich ook voor met Pinnacle studio 8 telkens wanneer de computer de film gaat renderen gaat het systeem uit.
Hiervoor heb ik een Epox 8Kha+ gehad, die had hier ook last van, deze liep alleen zo vast dat je met de power switch het systeem moest restarten.
Sys specs;
Chieftec dragon tower 360 Watt
Asus A7V8X-X,
AMD Athlon XP 1800+
2x 256 Mb memory (PC2100 - 266)
IDE1 pri = Maxtor 80 Gb ultra ATA 100
sec = Aopen 40x12x48 CD-RW
IDE2 pri = Aopen DVD speler
sec = Iomega ZIP 100
AGP = Leadtek winfast 325S (32 Mb)
PCI1 = SB live 5.1 platinum
PCI2 = Diamond 3 ports firewire card
PCI3 = Promise fasttrack 100 Raid controller
- 1x IBM deskstar 41.1 Gb ATA 100
- 1x Quantum Fireball LB15A013
Ik heb de diverse forums hier op GOT al afgestruind, maar kan niet iets vinden over mijn probleem, heb ook al bij ASUS gekeken op de site maar niets in mijn richting.
Is er iemand die het probleem herkend en een oplossing weet, heb zelf al een nieuw geheugen stripje gekocht, geen resultaat....
Ik begon zelf te denken aan de voedeing maar die moet met 360 wat toch ook voldoende zijn...
Mvg, Jochem
Ik heb sinds 2 weken een Asus A7V8X-X,
Ik heb het volgende probleem:
Wanneer ik met b.v. Nero een cd wil branden dan gaat de computer telkens op het punt dat nero de CD gaat branden de computer uit.
Het probleem doet zich ook voor met Pinnacle studio 8 telkens wanneer de computer de film gaat renderen gaat het systeem uit.
Hiervoor heb ik een Epox 8Kha+ gehad, die had hier ook last van, deze liep alleen zo vast dat je met de power switch het systeem moest restarten.
Sys specs;
Chieftec dragon tower 360 Watt
Asus A7V8X-X,
AMD Athlon XP 1800+
2x 256 Mb memory (PC2100 - 266)
IDE1 pri = Maxtor 80 Gb ultra ATA 100
sec = Aopen 40x12x48 CD-RW
IDE2 pri = Aopen DVD speler
sec = Iomega ZIP 100
AGP = Leadtek winfast 325S (32 Mb)
PCI1 = SB live 5.1 platinum
PCI2 = Diamond 3 ports firewire card
PCI3 = Promise fasttrack 100 Raid controller
- 1x IBM deskstar 41.1 Gb ATA 100
- 1x Quantum Fireball LB15A013
Ik heb de diverse forums hier op GOT al afgestruind, maar kan niet iets vinden over mijn probleem, heb ook al bij ASUS gekeken op de site maar niets in mijn richting.
Is er iemand die het probleem herkend en een oplossing weet, heb zelf al een nieuw geheugen stripje gekocht, geen resultaat....
Ik begon zelf te denken aan de voedeing maar die moet met 360 wat toch ook voldoende zijn...
Mvg, Jochem