waar moet HD

Pagina: 1
Acties:

• aaajeetee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-03 12:01
ik heb dus 1 zo'n bracket, voor mn hd (+ diskdrive)
nou heb ik op mn hd een cooler, dus past er geen hd meer bij
moet ik er nu een bracket onderhangen, voor die nieuwe hd, of kan ik die hd met tie rips vastmaken?

Verwijderd

misschien iets meer uitleg.

• aaajeetee
uhm...ik heb dus nu een nieuwe hd gekocht
daar komt ook nog een cooler bij op...

in dat eerste bracket zit dus nu een diskdrive en 1 hd (met cooler), en er is plaats voor 3 hd's (maar nu niet meer, door die cooler)

moet ik er nu een bracket onderhangen, of moet ik die nieuwe hd met tie rips vast maken (en eronder hangen)?

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03:03
je kan de hd-koeler erafhalen zodat je in de bracket ruimte krijgt,
of je zet de hd in een 5,25" slot

als ik het begrijp tenminste ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• aaajeetee
TLRnZ schreef op 11 May 2003 @ 21:09:

jah, maar als ik die cooler eraf haal, koelt dat ding niet (zoveel) meer
ik heb al een slechte airflow (voor mijn gevoel: ff system scan met nav, cpu wordt 56graden |:( )

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:23

--MeAngry--

aka Qonstrukt

TLRnZ schreef op 11 May 2003 @ 21:09:

Hij wil juist die koeler erbij hebben, waarom weet ik niet, maar daar zal hij wel zijn redenen voor hebben.
Allebei de oplossingen die hij zelf al noemt voldoen al zal het waarschijnlijk wel wat moeite kosten om nog een HD-cage te kunnen vinden voor onder die andere cage (die dus vol zit). De HD in een 5,25" slot plaatsen met brackets (die je misschien ook even moet zoeken) is het makkelijkst.

Tesla Model Y RWD (2024)

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
1) in 5,25" slot d.m.v. een setje 3,5->5,25" brackets.

2) Heb je geen 5,25" slot meer dan

a) elders in de kast ruimte zoeken en een paar van die brackets vastzetten. Zo heb ik hier een setje brackets op de bodemplaat van een kast vastgeschroefd: ruimte zat vooraan onderin die kast. Wel goed vastzetten zo'n HD, effe met tie wraps ergens onder hangen klinkt dubieus: een HD is tof relatief kwetsbaar, zeker als hij draait

of
b) constateren dat je om airflow redenen toch echt naar een ruimere kast om moet zien.

• aaajeetee
Birdie schreef op 11 May 2003 @ 21:19:
b) constateren dat je om airflow redenen toch echt naar een ruimere kast om moet zien.
daar dacht ik zelf ook al aan...maar ik heb geen / weinig geld meer...en mn ouders betalen nix :( 8)7

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-03 17:56

Robtimus

me Robtimus no like you

Kijk anders eens hier: Ophangen hdd

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:01
Je kunt ook een kast nemen met betere airflow (hoeft niet meteen een Xaser ofzo te zijn hoor ;) ). Die AOpen's zijn volgens mij wel goed, keb de H600M gehad (gewoon MyCom standaard tower). Deze had ehct een perfect airflow hoewel naar mijn mening natuurlijk mijn Xaser III V1000A veel veel beter koelt :X :*)

• aaajeetee
Master Tweaker schreef op 11 May 2003 @ 21:50:
Je kunt ook een kast nemen met betere airflow (hoeft niet meteen een Xaser ofzo te zijn hoor ;) ). Die AOpen's zijn volgens mij wel goed, keb de H600M gehad (gewoon MyCom standaard tower). Deze had ehct een perfect airflow hoewel naar mijn mening natuurlijk mijn Xaser III V1000A veel veel beter koelt :X :*)
en wat kost die kast? :D
want het is idd een vette kast 8) _/-\o_
deze bedoel je?

[ Voor 10% gewijzigd door aaajeetee op 11-05-2003 21:54 ]

Pagina: 1