Verwijderd

Topicstarter
Ik vond op marktplaats een plaatje van deze PDA, maar ik kan er geheel geen informatie over vinden. De eigenaar komt niet verder dan de mededeling dat het een casio is. Ook via o.a. google en casio.com word ik niet veel wijzer.

Afbeeldingslocatie: http://www.marktplaats.nl/fotos/hardware/palmtops/26737.jpg

QazPlok

Verwijderd

je kan hier mss es proberen: http://www.pocketpc-club.nl

Verwijderd

Zover als ik weet is dit geen casio.

Verwijderd

Who cares... ziet er toch Vet uit... maarja voor spec's e.d. ist wel handig om te weten that's right.

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

Kun je niet aan hem vragen welk os dat ding draait? Dan kun je alvast wat fabrikanten afschrijven...

edit: grote kans natuurlijk dat zo'n onbekend ding een eigen os-je draait. Let er dan wel op dat je waarschijnlijk weinig software en een gebrekkige synchronisatie hebt.

[ Voor 47% gewijzigd door Dries Arnolds op 11-05-2003 22:32 ]

• JohnR
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

Als ie er niet meer info over wil / kan geven is het dan wel een verstandig idee om met zo'n verkoper in zee te gaan?

/(bb|[^b]{2})/

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Das zo'n PDA dat je gratis kreeg bij het aangaan van een jaar abonnement op .... (kweet nie just meer, boeken club in belgie).

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

idd ook weleens gezien, volgens mij is het gewoon een cheap-ass gratis dingetje.

Verwijderd

is idd een cheap ass spul. Draait een eigen os, en wordt aangeprezen als een organizer, maar dat is het dan ook

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
hmm, ik zie een COM kabel, denk niet dat dit een hippe frisse stoere PDA (TM) is ;)

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

HunterPro schreef op 14 May 2003 @ 19:14:
hmm, ik zie een COM kabel, denk niet dat dit een hippe frisse stoere PDA (TM) is ;)
Why not :?

Mijn Ipraq heeft ook een com kabel :D

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
alexandervisser schreef op 14 May 2003 @ 19:16:
[...]

Why not :?

Mijn Ipraq heeft ook een com kabel :D
ja, maar die telt niet mee :+ :P
Pagina: 1