[IE] Schermformaat via JS handmatig aanpassen *

Pagina: 1
Acties:

• DarkSilence
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-12-2025

DarkSilence

W3designer.nl

Topicstarter
Ik heb altijd ruzie met Windows explorer/intenet explorer.
Het is namelijk zo er zijn enkele website op internet die het leuyk vinden als je op een linkje klikt er een nieuw venster ontstaat met een formaat bijna net zo groot als je je scherm maximalliseerd. Ik wil dan dat venster sluiten en uit luiheid beweeg ik de muis helemaal naar rechtsboven in de hoek en klik dan. Maar il sluit niet dat venster maar die er achter ligt. En dit gebeurt heel vaak bij mij.
Ik wil nu graag dat explorer.exe niet meer de maat opslaat wat in javascriptjes staat maar gewoon altijd standaard 600 bij 800 of zo. Ik heb nu namelijk sterk de het vermoede dat explorer steeds de formaat van zo'n scriptje de volgende keer weer gaat gebruiken en dit is erg irri. Ik kan het formaat blijven wijzigen maar dat is zinloss werk.

Dus ik wil graag een regsiterhack voor explorer dat hij het formaat niet meer onthoud van de javascriptjes op internet. Of een ander proggie die steeds weer het formaat van het venster gaat opslaan maar dan het formaat wat ik wil.
Kent iemand het probleem en heeft misschien een oplossing. Heb al geozcht op GoT en google vond niet echt iets interesants. Alvast bebankt _/-\o_

W3designer.nl

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Het is een bekend probleem:

Software Algemeen - FAQ

maar een echte oplossing ervoor bestaat bij mijn weten niet...

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Titelfix, zie onder andere ook de FAQ Forumgedrag - Topictitel :).

Verwijderd

Regmon gebruiken om erachter te komen waar in de registry dit staat en voordat je IExplorer.exe start eerst die Regkey importeren.

Verwijderd

Ik begrijp van de 2 andere brecihten dat ik gelukkig niet de enige ben en dat het het ook in de FAQ is opgenomen maar daar staat niet echt een oplossing waar ik iets mee kan.
Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 08:46:
Regmon gebruiken om erachter te komen waar in de registry dit staat en voordat je IExplorer.exe start eerst die Regkey importeren.
Is misschien idd een idee.

Maar ik zou graag een wat betere opossing willen hebben. Wie heeft een betere oplossing. Alvast bedankt!