Toon posts:

Raar Processor of MOBO geluid

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn processsor maakt een raar geuid als ie iets moet doen bijv internetpagina laden of programma openen. Ook als je scrolt op een pagina hoor je met dezelfde regelmaat als je scrolt psss psss een raar geluid. Ik heb alles los gehad maar...... t hielp niks. Het geluid komt echt van de processor. Hij wordt niet te heet en het is een P4 2.533 wie o wie kan mij helpen

gr jan

• nAFutro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2020

nAFutro

hmm

je hebt dus getest met alle stekkertjes eruit van al je andere apparaten zodat je zeker weet dat je processor sist :)

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 09:10
via chipset?

Verwijderd

Ik heb juist hetzelfde probleem, maar na wat te zoeken heb ik ontdekt dat het aan een trafo ligt die in m'n Enermax voeding zit, jammergenoeg niet al teveel kunnen aan doen :(

Verwijderd

De processor maakt geen geluid hoor. :+ Het kunnen aanlopende fans zijn, HD die kraakt of een fan die los zit of iets mis met de koeler. Maak die fannetjes (indien je dat heb) schoon. Ook je CPU koeler en van je videokaart. Het kan ook aan je voeding zitten (vervang die) Ik mis ook specs en dergelijk zoals,
• Wat je hebt geprobeerd
• Sinds wanneer je dit hoort

Wij verwachten wel dat je zélf wat gedaan hebt, probeer zélf op te lossen en daarna een topic maakt.

Verder kan je search gebruiken @ http://search.gathering.t...5D=&data%5Bsearch%5D=Zoek :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2003 19:49 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Bij het scrollen he....

Klinkt verdacht als interferentie op het geluidssubsysteem, waarschijnlijk doordat de luidsprekerkabel te dicht bij andere kabels zit...

Maar goed, lees dit even:

Dit graag lezen eer je een topic opent
Indien je een topic opent omdat bovenstaande stappen je geen soelaas hebben kunnen bieden, dien je compleet te zijn!

-geef een exacte omschrijving van het probleem en wanneer het zich voor doet
-geef een exacte omschrijving van de hardware (mobo, CPU, koeler, geheugen, opschrift geheugen chips, voeding, videokaart, geluid/netwerkkaart, etc.)
-geef duidelijk aan welke software (OS, drivers) je gebruikt
-geef aan welke BIOS instellingen je gebruikt (met name als het een geheugengerelateerd probleem is)
-geef de geschiedenis van het probleem aan (was het altijd al zo of is het iets van de laatste tijd en zo ja, welke eventuele veranderingen hebben zich voorgedaan voorafgaand aan de eerste maal dat het probleem optrad?)
-vergeet vooral niet te vermelden wat je allemaal al hebt getroubleshoot en wat de resultaten ervan zijn

Wees uitgebreid, zodoende kun je het beste geholpen worden en verzandt het topic niet in een herhaling van tips of tips welke jezelf al geprobeerd hebt. Daarnaast laat je er mee zien dat jezelf ook het één en ander serieus geprobeerd hebt; onverschilligheid wordt hier niet zo gewaardeerd namelijk

Mocht je je niets aantrekken van bovenstaande punten, dan gaat je topic onherroepelijk op slot.
Bij deze :z

/veel te weinig info en te weinig search - dicht

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.