download/upload "schokt"

Pagina: 1
Acties:

• jaKKer
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

jaKKer

liev ;x She's on Fire

Topicstarter
Beetje rare titel maarja kon het niet anders omschijfen en kon ook niks vinden in de search iig niet op de woorden die ik zocht.

Het probleem als ik iets upload upload ik dat niet met 10 kb maar zeg maar 1 sec 20 kb 1 sec 0 dat is heel irri want ik heb chello en heb maar een upload van 16 kb meestal heeft hij een piek van 20 22 ofzo maar dan heb ik dus voor een halfe seconden een hele brakke verbinding. Terwijl hij gewoon constant 10 kb moet zijn
Plaatje voor de duidelijkheid Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.dejong34/download.jpg
dit is dan van download maar upload is precies het zelfde. Mischien hoort het wel zo of is hier een hele simpele oplossing voor of staat het gewoon in de search maar ik kon het niet vinden.

Chello lijntje
e tech DSL/cable router (die witte)

Verwijderd

Vertel eens welk besturingssysteem gebruik je? En wat voor programma's heb je allemaal draaien? (CTRL+ALT+DEL eenmaal indrukken)

• jaKKer
  • Nu online

jaKKer

liev ;x She's on Fire

Topicstarter
ik draai windows 2000 pro service pack 3 en alle andere updates, ik draai msn en mirc maakt niet uit of ik het uitzet.

[ Voor 12% gewijzigd door jaKKer op 11-05-2003 17:42 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:02

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

volgens mij doet dat programma dat (ik heb em ook gehad), zelfs met contineu 55kb/s upload, gaf ie steeds pieken van 35-60-35-60 etc.. kan je die refresh/update timer niet lager zetten (0,5sec was laagste dacht ik)

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 11-05-2003 17:44 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Heb je al eens gekeken of de MTU-waarde correct staat ingesteld? Zie ook eens deze resultaten:
klik

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• jaKKer
  • Nu online

jaKKer

liev ;x She's on Fire

Topicstarter
intoxicated schreef op 11 May 2003 @ 17:44:
Heb je al eens gekeken of de MTU-waarde correct staat ingesteld? Zie ook eens deze resultaten:
klik
en waar kan ik die MTU dingen instellen?
in het register :)

[ Voor 6% gewijzigd door jaKKer op 11-05-2003 17:50 ]

Pagina: 1