[proftpd] in een loop bij compilen

Pagina: 1
Acties:

• froggie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Ìk probeer hier proftpd te compileren maar het lijkt niet helemaal goed te gaan. Het config bestand runnen gaat zonder problemen, heb alle output nagelopen en heb geen vreemde dingen gezien. Maar als ik hierna wil gaan compilen lijkt na het commando make gegeven te hebben het config bestand opnieuw te gaan lopen en dit keer blijft ie allerlei dingen checken zonder ook maar te beginnen met compilen. Dit gebeurd zowel met versie 1.0.7 als met 1.0.8. Heeft iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn? Distro is Slack 9.0

Verwijderd

Laat de Makefile eens zien?

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-05 14:00

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Waarom wil je zelf compilen :? Speciale functie nodig ofzo?

proftpd 1.2.8 zit std. bij Slack 9.0

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Verwijderd

Waarom wil je zelf compilen?
Misschien zag hij je sig :?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2003 17:07 ]

• froggie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik heb de 'hoop' maar opgegeven en de std proftpd package maar gepakt van Slack.

Ik had niet echt een speciale functie nodig, maar compile graag dingen zelf, gewoon voor de 'wetenschap' :)

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

PowerSp00n

There is no spoon

Froggie schreef op 11 May 2003 @ 21:00:
Ik heb de 'hoop' maar opgegeven en de std proftpd package maar gepakt van Slack.

Ik had niet echt een speciale functie nodig, maar compile graag dingen zelf, gewoon voor de 'wetenschap' :)
En als je de problemen die je daarmee krijgt niet oplost schiet je er nog niet veel mee op :).
Pagina: 1