Toon posts:

Nieuwe Hd

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kheb net een nieuwe harddisk erin gegooid.. Hij vindt m perfect, alleen moet er nog een station aan worden toegewezen.. Hoe doe ik dit?

Verwijderd

Bv. met Fdisk of Partition Magic.

Verwijderd

Topicstarter
Where can I find them?

Verwijderd

Precies kijk of je tools kan download van je HD je noemt niet welke merk dus kan ook geen site geven. suc6

Verwijderd

Fdisk is gewoon een onderdeel van Windows met Zoeken in start kom je ver.

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 14:50:
Kheb net een nieuwe harddisk erin gegooid.. Hij vindt m perfect, alleen moet er nog een station aan worden toegewezen.. Hoe doe ik dit?
welke OS?

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Het zou helpen als je wat meer informatie geeft over je systeem. Heb je bijvoorbeeld al een andere schijf in je computer hangen waar een besturingssysteem op staat? Zo ja, welk? Windows? 98/ME/2000/XP?
Je nieuwe schijf moet in ieder geval éérst gepartitioneerd worden, dit kan bijvoorbeeld met FDisk, of de in 2000/XP geïntegreerde disk-manager. Daarna moet je 'm formatteren om hem te kunnen gebruiken. Succes.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-03 10:32
Deze vraag is wel héél erg basic hoor. Gebruik gewoon Schijfbeheer van Windows om er een partitie op te zetten of anders FDISK en PartitionMagic.

Search & basic.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.