Mediaplayer "Unknown Error" bij afspelen WMV

Pagina: 1
Acties:

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 18:50

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Sinds een week of 2 heb ik nu het probleem dat ik geen WMV's meer kan afspelen. Als ik er een open krijg ik de melding in de statusbar van Mediaplayer: "An Unknown Error Has Occured"... En dan doet ie dus niets meer :P

Is dit een bekend probleem? Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Ik kan mij niet herinneren dat ik iets aan mijn systeem veranderd heb waardoor dat probleem is onstaan..

Het gaat verder om:

* Mediaplayer 6.4 (Ik hou niet van die nieuwere, bah.. en dit heeft altijd gewerkt, dus waarom nu niet? :) )
* Windows 2000 Proffesional met Service Pack 2, alles engels..

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-08 09:34
en dit heeft altijd gewerkt
Nu dus niet meer, updaten zou ik zeggen. Misschien zit er een foutje in een geinstalleerd bestand, en wordt die hersteld wanneer je hem update.

• R4NCOR
  • Laatst online: 13-09 18:50

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Sauron-XP schreef op 11 mei 2003 @ 15:34:
[...]

Nu dus niet meer, updaten zou ik zeggen. Misschien zit er een foutje in een geinstalleerd bestand, en wordt die hersteld wanneer je hem update.
Met een update zit ik gelijk vast aan een compleet veranderde mediaplayer, ik hou van mediaplayer 6.4, die bevalt veel beter :)

Het kan toch niet zo zijn dat 6.4 in een keer niet meer WMV ondersteund? :+ Updaten kan het misschien wel verhelpen, maar bestaat er geen andere oplossing? Of kan ik updaten en daarna weer mediaplayer 6.4 er op pleuren? :)

Verwijderd

Kan het niet zijn dat divx is veranderd bij het updaten van andere software ?
Ik merkte pas dat mijn webspeler het ook niet meer deed. Moest nu meer instellingen definieren t.o.v. vroeger.

• dreeke
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Hier zelfde probleem. Ik heb ook geen idee hoe het komt. Niet door DivX en aanverwanten want dat staat er hier al bijna een jaar op zonder maar iets te veranderen.

Heb Windows 2000 met SP3
Media Player 6.4

En ik ga echt mijn Media Player niet updaten. Heeft voorheen trouwens altijd wel gewerkt, WMV's afspelen.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.