SlaadjeBla schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:34:
LIGHTS! CAMERA! ACTION!
Dit brengt wel wat herinneringen naar boven. Ik heb ook nog op action.gelrevision.nl gespeeld in de periode 1998/2001. Ik denk dat mijn nickname in die tijd BuzZz was. De namen EIB (eiban) en Asskiller herinner ik mij nog, maar meer namen kan ik mij niet meer herinneren.
Gave herinneringen die weer boven kwamen:
- De map Urban met de strafejump die eerst onmogelijk leek en die je later door muscle memory blind kon doen.
- Een jungle map (camel?) met een gat in de grond waar je overheen moest springen. Sprong je erin, dan was dat een enorme afgang. Raakte je iemand mid-air boven die pit, dan viel hij erin. Mensen vonden het niet grappig als je met een shotgun bij die pit ging campen
Ik heb later ook nog op Barrysworld gespeeld, maar toen viel de community al uit elkaar. Counter-strike werd toen populair en heeft volgens mij een groot deel van de community opgeslokt.
Stond EIB niet voor het plaatsje Eibergen waar al die spelers vandaan kwamen?
De jumps in AQ2 waren zo'n onderdeel van de bezopen hoge skill-ceiling, Counter-Strike was echt voor noobs in die tijd, dat ging zó langzaam. Haha hoe anders zou dat gaan lopen.
Op Urban waren zo ontzettend veel zieke jumps, vanaf straat niveau via de stoeprand de kantoorpanden op kon springen, door 5 strafe jump goed te times (lang, lang, lang, kort, lang), of de kort-kort-lang waarmee je van dak naar dak kon springen....
Zelfde met TeamJungle en Cliff, de jumps waarmee je zonder problemen halve mappen doorvloog... Genieten! Of Sludge waar je via de meest bizarre dubblejumps verdiepingen omhoog kon springen. Genieten.
Camel was die drie-weg map toch? Zoveel mappen die ik nog wel voor me zie, maar echt never nooit meer op de naam kan komen.
edit: Lol, er wordt weer een nieuwe versie gemaakt van Reaction Quake 3 en ze zijn ge-greenlit op steam zie ik:
https://steamcommunity.co...ils/?l=dutch&id=526577157
laatste update eind november 2015, vanvaond de beta maar eens uitproberen.
[
Voor 6% gewijzigd door
A.W.E.S.O.M.-0 op 05-04-2016 15:26
]