Tweakers.NET Radio

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:36
Komt er nog iets zoals Tweakers.NET radio,

Het is er toch wel geweest ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

IT --> LA

(ofzo :?)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Lijkt me wel leuk en een goed idee... of dat geweest is, dunno.

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:10

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Er is een idee geweest... maar omdat er gewerkt wordt met MP3's welke over het algemeen illegaal zijn heeft Tweakers.net gezegt dat het niet mocht en is de naam veranderd. Ik weet alleen niet meer wat het geworden is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:41
Ik geloof en half jaar geleden in de HK, Een aantal jongen waren er zeer druk mee bezig, met jingels enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:06
Beekforel schreef op 11 May 2003 @ 14:01:
Er is een idee geweest... maar omdat er gewerkt wordt met MP3's welke over het algemeen illegaal zijn heeft Tweakers.net gezegt dat het niet mocht en is de naam veranderd. Ik weet alleen niet meer wat het geworden is..
Innovatix, http://radio.innovatix.nl/ <-- daar te vinden :)

* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Zoiets is er al: Telescoop Magazine op 747AM, duf geneuzel over computers.

Is van Teleac/NOT.

-edit-
http://www.teleacnot.nl/s...oop_magazine/algemeen.htm
http://www.teleacnot.nl/serie/telescoop_actueel/algemeen.htm

[ Voor 44% gewijzigd door Resistor op 11-05-2003 14:33 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 22:22
Nee dus (voorlopig) :) Dat zijn dure en ingewikkelde grappen die op dit moment niet noodzakelijk zijn, we proberen nu ons hoofd boven water te houden met de "core business". Wellicht dat we er ooit iets mee gaan doen, als de poet in grote bergen op tweakHQ ligt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
mm met kerst was er altijd wel x-mas radio, zo'n kerel die de hele dag voor de microfoon de groeten deed aan user op got, dat roeleerde wel behoorlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 22:03
zeef schreef op 11 mei 2003 @ 17:17:
Nee dus (voorlopig) :) Dat zijn dure en ingewikkelde grappen die op dit moment niet noodzakelijk zijn, we proberen nu ons hoofd boven water te houden met de "core business". Wellicht dat we er ooit iets mee gaan doen, als de poet in grote bergen op tweakHQ ligt ;).
Dus koop allemaal een abbo! 8)

moet ik eigenlijk bij mezelf beginnen O-)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
LOL, jah als nou iedere actieve postert een abbo neemt, dan kan het er wel vanaf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:55
Nee, juist NIET de actieve posters, laat de inactieve posters betalen omdat ze GoT hebben verlaten ;). Verdien je ook wel meer aan.

Maar erm? een radio? Kan het nut mij eventjes ontgaan? Het laatste wat ik wil is in m'n bed naar computernieuws luisteren :p

[ Voor 8% gewijzigd door coubertin119 op 11-05-2003 19:10 ]

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

zeef schreef op 11 May 2003 @ 19:01:
LOL, jah als nou iedere actieve postert een abbo neemt, dan kan het er wel vanaf :P
Een succesvolle merge met mijn frontpageaccount is een voorwaarde voor een abbo, en ik denk dat ik niet de enige ben die daar zo over denkt.

-SG-modus-
En hoe denken we het programma te gaan vullen? plaatjes van casemods gaat moeilijk over de radio, en we zijn een grote groep met veel verschillende muzieksmaken, de ene wil hardhouse, de ander hardrock.

Mij interesseert NwOS geen bal, maar ik denk wel dat anderen mij om deze uitspraak vast willen binden en mij laten wachten tot hun Linuxbak crashed :+

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Mmm, niet echt mijn smaak als ik zo hoor... enkel Metal, en "harde" muziek?

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Gerwin schreef op 11 mei 2003 @ 20:05:
[...]

Mmm, niet echt mijn smaak als ik zo hoor... enkel Metal, en "harde" muziek?
irc://irc.tweakers.net/radio daar was het in het begin errug druk.... * Red komt er tegenwoordig ook zelden meer

In het begin met plezier geluisterd naar Tweakers.net Radio Innovatix Radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Zo ziet u maar wat de problemen rondom radio zijn. Voor elk wat wils zal imho uitmondden in een soort tweak/skyradio en of we daar zo gelukkig van worden waag ik te betwijfelen. Eerlijk gezegd denk ik dat -de tweaker kennende- deze tweakers.net leest met een eigen voorkeur aan MP3's op de achtergrond :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

zeef schreef op 12 May 2003 @ 00:28:
Eerlijk gezegd denk ik dat -de tweaker kennende- deze tweakers.net leest met een eigen voorkeur aan MP3's op de achtergrond :).
Inderdaad, en dan zal T.net zich er niet voor interesseren of die mp3's legaal al dan illegaal zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
DoRRoN schreef op 12 May 2003 @ 00:49:
[...]

Inderdaad, en dan zal T.net zich er niet voor interesseren of die mp3's legaal al dan illegaal zijn :)
Natuurlijk hopen en bidden we dat jullie alleen maar legale mp3's hebben O-) 8) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

zeef schreef op 12 May 2003 @ 00:56:
[...]

Natuurlijk hopen en bidden we dat jullie alleen maar legale mp3's hebben O-) 8) :+
Altijd legaal natuurlijk O-)
Maar als je zelf een radio wil opzetten (en zeker vanuit een BV) lijkt me dat je toch behalve de techniek ook kosten hebt in de rechten van de muziek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Nee, dat klopt, BUMA/STEMRA en SENA zijn geen kinderachtige bedragen, en dan hebben we het nog niet eens over de benodigde apparatuur etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeef schreef op 12 mei 2003 @ 14:13:
Nee, dat klopt, BUMA/STEMRA en SENA zijn geen kinderachtige bedragen, en dan hebben we het nog niet eens over de benodigde apparatuur etc. etc.
1. Je mag de MP3's maximaal 24 uur op je computer hebben(voor testdoeleinden), dus schrijf een tool dat de aanmaakdatum iedere 3 uur verzet naar de tijd(NU).

2. Buma/Stemra en Sena heffen meen ik de boete op de volgende manier: Prijs van product + 100% boete.

3. Een computer is benodigt, dit met soutcast en FreeBSD, en een redelijk goeie verbinding :+

Maar ik geef je wel gelijk, er komt wel wat bij kijken als je dit legaal wil doen, de verbinding is niet een groot probleem, maar de muziek moet wel legaal zijn. Je kan ook een Tweakers.net Radio Abbo maken, pas als je dat abbo hebt, dan kan je luisteren naar de radio. Als gewoon lid kan je maximaal (b.v.) 30 minuten luisteren per maand. Wil je meer hebben? Abbo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 17:31:
[...]

1. Je mag de MP3's maximaal 24 uur op je computer hebben(voor testdoeleinden), dus schrijf een tool dat de aanmaakdatum iedere 3 uur verzet naar de tijd(NU).
Dit is dus echt gelul verzonnen door mp3/warez-sites :).

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Maar goed, deze discussie kan imho wel afgesloten worden, het antwoord is en blijft : GÉÉN RADIO :) Helaas Pindakaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:07

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
^^

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.