Ik heb onlangs geupgrade van Win2kSP3 naar Winxp.. Op een schijf met 3 partities. Alleen C heb ik "gebruikt". Dit ging na enige problemen met koeling wel goed. ... maar winxp geeft de 2 niet-boot partities geen drive letter (in drive management that is). Zie onder:

Ik kan deze ook niet toewijzen zoals je kunt zien boven. Na een rescan van disks blijft het probleem ook bestaan.
Ik heb al gewerkt met de Recovery console van Winxp (fixboot en fixmbr) maar deze verhielp het probleem niet.. raar ..
Ik heb ff rond geneuzeld op GoT .. maar dit specifieke probleem ben ik nog niet tegengekomen.
Nou zou het probleem kunnen worden verholpen met ERD commander .. van winternals....schijnt .. kosten 400 euro.. duh...
Maar het is toch raar dat ik driveletters niet meer kan veranderen?
Zie ik wat over het hoofd? Iemand dezelfde problemen gehad?

Ik kan deze ook niet toewijzen zoals je kunt zien boven. Na een rescan van disks blijft het probleem ook bestaan.
Ik heb al gewerkt met de Recovery console van Winxp (fixboot en fixmbr) maar deze verhielp het probleem niet.. raar ..
Ik heb ff rond geneuzeld op GoT .. maar dit specifieke probleem ben ik nog niet tegengekomen.
Nou zou het probleem kunnen worden verholpen met ERD commander .. van winternals....schijnt .. kosten 400 euro.. duh...
Maar het is toch raar dat ik driveletters niet meer kan veranderen?
Zie ik wat over het hoofd? Iemand dezelfde problemen gehad?