[XP/Panda Antivirus] Blauw scherm: bad_pool_call

Pagina: 1
Acties:

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
hoi

ik probeer hier Panda Antivirus 7 Platinum te installeren onder XP, dat lukt prima. Hij vraagt daarna om een reboot, die heb ik geweigerd, maar deskondanks werkt Panda prima op dat moment.
Na een tijdje ging ik toch maar effe rebooten en wou XP niet meer booten, ik kreeg tijdens het booten een blauw scherm met de melding "BAD_POOL_CALL".
toen kwam het in me op dat ik systemrestore niet had uitgezet in XP, dus had ik dat maar effe geprobeerd. daarna deed XP het gewoon weer.
dus ik nogmaals Panda geinstalleerd, en toen maar direct rebooten (maybe dat dat de oorzaak was?) maar nee... weer die BAD_POOL_CALL.... weet iemand hier de oorzaak van en/of oplossing voor?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb je het bij Panda Software al na gevraagd of opgezocht? Aangezien je het over de Platium-versie hebt, ga ik ervan uit dat je support kan krijgen.

Heb je toevallig een videokaart van ATI?

[ Voor 11% gewijzigd door pven op 11-05-2003 13:42 ]

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• mjszwo
  • Niet online
ik heb het daar inderdaad al bekeken maar geen info over gevonden. ik weet niet of ik support kan krijgen want het gaat om de trial versie. en de videokaart in dat systeem is een TNT2.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Jammer; ik vroeg dat omdat in de nieuwsgroepen wordt geroepen dat bepaalde drivers voor ATI-kaarten dit soort meldingen geeft.

Misschien ff via support melden dat deze trial het niet goed doet bij je? Voor mijn gevoel moet het met een bepaalde driver te maken hebben, maar dan had je er eigenlijk al last van moeten hebben voordat Panda geïnstalleerd werd.

Heb je de vorige versie (6.0) ook getest?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Hmmmzz dat is raar want bij mij hier loopt het als een tiet, heb je de nieuwste versie al? probeer anders kkkkkkaaaazzzzaaaa maar eens ;)

• mjszwo
  • Niet online
ik heb de oorzaak gevonden: Winroute botst ermee :(

denk dat ik Sygate Office Network maar eens ga proberen
Pagina: 1