Lang leve Chello: [eNeRGy] Proxy down!

Pagina: 1
Acties:

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Zoals uit het topic blijkt heeft Chello weer eens besloten dat ik maar beter niet op internet kan zitten, dus mijn verbinding is nu weg :(

Ik zit nu ff tijdlijk op 2x64kb/s ISDN, maar daar kan de keyserver dus niet op draaien... Verder is de snelheid bijna net zo hoog als Chello met ISDN, maar je betaald iets meer (maar die rekening gaat dus direct door naar chello :( :( :()

Ik ben dus ff echt offline :(

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:50

NightBird

DPC-Crew Coding
:(

Ik weet hoe je je voelt op dit moment... :'(
Ik heb zelf casema, en daar gebeuren dit soort dingen regelmatig.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nu maar hopen dat Kwello het snel oplost (lees : binnen een paar uur) !

Virussen? Scan ze hier!

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-03 20:07
Ja ik heb ook al een paar dagen... last van spontane uitvallen van een paar uur bij cHELLo...
Damn zelfs s'nachts nog :(

• brikoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-03-2022

brikoe

Hmm, het "sterfproces" van kwello gaat me toch te lang duren denk ik. Iedereen heeft er last van.

[mededeling]
Gelukkig moet ik het thuis met isdn doen.
En hier :P met ...ehm...nou ja...standaard i.net.
[/mededeling]

Check this out: http://www.elmarvanloon.nl/

• Gizmo_mokum
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-03 13:59
Hier geen problemen met Chello, alles draait nog goed, dus denk dat het een wijk-storing is (waar zit je eigenlijk ?)

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-03 20:07
Heel nederland had er last van :)
Mischien een wijkje ofzo niet en dat jij daar toevalig woon ;)

• [eNeRGy]
Nee, zelfs mijn wijk heeft nergens last van...

Ik heb al eens een keer eerder 4 weken zonder verbinding gezeten, en toen ze langskwamen hadden ze een nieuw modem bij, vervangen, en alles werkte weer...

5 minuten werk. en daar moest ik 4 weken op wachten... vandaar dat alle ISDN kosten (2 kanalen) voor Chello zijn :( :( :( :(

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07:41
/me denkt niet dat ze die accepteren, wel kun je gloof ik eisen bij langer dan 2 dagen geen verbinding dat je GEEN abo geld hoeft te dokken.

Verwijderd

Heb zelf nu ook al een tijdje chello maar god zij dank is de verbinding hier pas 1 keer of zo vijf minuten uitgevallen. Verder gebruik ik een andere mail server dan die van chello dus daar heb ik ook geen last van.

Ik ben ook geen zuinige gebruiker..... Het kabel modem brand nog net geen gaten in het behang.... ;)

Ik ben dus een heel tevreden chello gebruiker, als ik het zo hoor een van de weinige.

(Oh ja de news server ligt wel eens op zijn gat, maar goed gaat dan ook extreem veel data overheen)

Verwijderd

graag ff een bercihtje wanneer ie weer online is

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:15

4POX

Everybody is wired

Kun je niet op een avond effe voor kwartier je lijn open gooien.. Dan kan ik hier effe mijn buff-out leggen naar je proxy toe..

Draai hier nu 24/7

p3 450
p2 350@440
k6 450

AKA Rinkel weblog

• [eNeRGy]
tja, ik wil wel tegen chello zeggen dat 4pox graag de verbinding een 15 minuten open wil hebben, maar dan moet ik zeggen dat ik zelf graag 24 uur lang verbinding heb...

Verwijderd

hmm, geen last gehad van storingen hier in A'dam met Chello

Verwijderd

4POX -> :( :( :( :( :( :( :( :( :( (geen leuk grapje dus)

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

loonez>

Maar jij hebt zo te zien ook full-duplex :)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• Dennism
Je buffers weer vullen en legen kan als het moet ook tijdelijk op mijn proxy dpc.linuxers.nl

Dat is ook een officiele MF6 keyproxy

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Het is geen grapje... Waarom denk je dat ik nog een 14k4 heb... Juist.. Als @home plat ligt om toch op inet te zijn...

enJA Het werk als een trein.. Van 350KB naar 1,2KB de sec.... :(

Maar goed.. Dan maar een andere proxy.. Ik w8 tot de laatste 2500 zijn gedaan en als energy nog plat __ ligt moet ik maar overstappen..

AKA Rinkel weblog

• [eNeRGy]
/me ligt er nu al 72 uur uit, goh Chello repareert altijd binnen 48 uur :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Achja, ik ga vandaag dan maar niet achter mijn PC zitten, maar een dagje uit, naar WAN'00 :D

• MrCyber
  • Laatst online: 24-05-2018
Mochten er mensen dringend hun blokjes kwijt moeten of blokjes nodig hebben, dan kunnen ze fetchen en/of flushen op mrcyber.keyserver.org. Zodra [eNeRGy] weer up is flush ik deze blokjes weer door naar [eNeRGy]'s proxy.

• Dennism
beter, er zijn nu al 2 proxy's waar je tijdelijk je blokken kwijt kan.

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Zo , het mestoverschot is de deur uit naar COAX... als energy weer up is mag het daar weer heen.... Ach wat maakt het uit... Laat maar staan... Een mf6 is een mf6..

AKA Rinkel weblog

• MrCyber
  • Laatst online: 24-05-2018
4POX ->

Ik zal goed voor je hooibaaltjes zorgen totdat [eNeRGy] weer up is !

Ik heb er 10 waakhonden bij gezet om te zorgen dat niemand er 1 kan jatten
:o)
Pagina: 1