hoi, ik heb een skin gedownload, amar deze bevat alleen maar bmp's, ico's, en een .wsc .wsr .wst en .wsw bestand. Hoe kan ik deze skin toch installeren want het lukt niet met style xp
Skin voor StyleXP, volgens mij werkt dat met Theme's en style's.. Dus heb je wel het goede gedownload??Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 11:00:
hoi, ik heb een skin gedownload, amar deze bevat alleen maar bmp's, ico's, en een .wsc .wsr .wst en .wsw bestand. Hoe kan ik deze skin toch installeren want het lukt niet met style xp
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
nee ik heb ergens een skin vandaag gehaald die er gheel mooi uitzag en ik wil hem grag installeren maar met style xp lukt dat niet
daarom hoopte ik dat hier iemand iets wist?
het gaat om deze skin : http://www.wincustomize.c...ad.asp?SkinID=167&LibID=7
het gaat om deze skin : http://www.wincustomize.c...ad.asp?SkinID=167&LibID=7
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2003 11:05 ]
ga hier maar eens kijken, hier heb je wel de goeie theme's voor SyleXPVerwijderd schreef op 11 mei 2003 @ 11:03:
nee ik heb ergens een skin vandaag gehaald die er gheel mooi uitzag en ik wil hem grag installeren maar met style xp lukt dat nietdaarom hoopte ik dat hier iemand iets wist?
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Verwijderd
wat is "ergens"? misschien handig als je de link effe achterlaat 
[oeps ik ben dom :P: oh nee, je hebt net je post ge-edit
hehe]
[oeps ik ben dom :P: oh nee, je hebt net je post ge-edit
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2003 11:06 ]
Verwijderd
ik doe effe kijken
je moet hem dus wel in je WIndows/Recourses/Themes planten he..in die dir
je moet hem dus wel in je WIndows/Recourses/Themes planten he..in die dir
Het is iig geen StyleXP skin, want StyleXP werkt via het 'standaard' XP skinning systeem. MS wilde dat jr alleen MS skins kan gebruiken, met StyleXP kan je dat omzeilen.
(Style)XP skins horen in je Windows\Resources\Themes\Themanaam map en hebben de .msstyles extensie.
Misschien is het een Windowblinds skin, of een skin voor een ander programma? Meestal staat het wel op de site of in de readme voor wel programma de skin is.
Of probeer de extensie op http://filext.com/ op te zoeken
(Style)XP skins horen in je Windows\Resources\Themes\Themanaam map en hebben de .msstyles extensie.
Misschien is het een Windowblinds skin, of een skin voor een ander programma? Meestal staat het wel op de site of in de readme voor wel programma de skin is.
Of probeer de extensie op http://filext.com/ op te zoeken
edit:
NextStart dus...
NextStart dus...
[ Voor 11% gewijzigd door Rafe op 11-05-2003 13:43 ]
dat is een skin voor nextstart, een programma wat alleen je startmenu een andere layout geeft, dat gaat niet werken onder stylexp. je moet even kijken of ie ook voor stylexp gemaakt is.
edit: voor zover ik kan vinden is ie inderdaad nog niet voor stylexp gemaakt.
edit: voor zover ik kan vinden is ie inderdaad nog niet voor stylexp gemaakt.
[ Voor 18% gewijzigd door unitzero op 11-05-2003 11:14 ]
Verwijderd
Ik denk dat ie bij jouw onder het tabblad vormgeving en dan bij vensters en knoppen staat van de eigenschappen van het bureaublad!
maakt mij niet uit hoor of ie er niet is voor stylexp, zolang ik die skin maar kan krijgen zegmaar. Maar alleen style xp kan het startmenu dus veranderen
want op die screenshot van die skin lijkt het net alsof het startmenu ook veranderd is
Wat UltiemeLeek al zei: NextStart downloaden en installeren.Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 13:42:
maakt mij niet uit hoor of ie er niet is voor stylexp, zolang ik die skin maar kan krijgen zegmaar. Maar alleen style xp kan het startmenu dus veranderenwant op die screenshot van die skin lijkt het net alsof het startmenu ook veranderd is
en dan
ik snap niet echt hoe ik de skin daarmee kan aanzetten, ik heb de dir met bitmaps wel aangegeven maar ik krijg de skin niet echt te werken
er zijn echt heeeeeel veel opties in dat programma, maar is er niet een simpele manier om gewoon die directory aan te geven en hoppa dat die skin er dan is?
er zijn echt heeeeeel veel opties in dat programma, maar is er niet een simpele manier om gewoon die directory aan te geven en hoppa dat die skin er dan is?
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2003 14:20 ]
Pagina: 1