ik heb al een tijdje de Ricoh RR30.. heb daar sinds een tijdje ook een geheugen-uitbreiding op gedaan. Er zit nou dus 128 mb SD geheugen in (sandisk) ..
hier het probleem:
Ik kan hem sinds gister niet meer aanzetten. Na ik de aanknop in druk gaan beide ledjes om-de-beurt knipperen en geeft ie 5 korte piepjes en gaat die weer uit. Dacht dat de batterijen leeg waren dus heb die in de lader gedaan... na een tijdje in de lader gehad te hebben ging die nog niet aan..
Toen haalde ik het geheugen er maar eens uit! en toen bleef die wel aan.
ik kan het geheugen dus ook niet opnieuw formateren omdat ik ook niet in de setup mode van de camera kom. En op de computer krijg ik ze ook niet.
Ik heb geen card-reader (eventuele vrienden ook niet)
Wat kan ik doen
Wat is er mis! HELP!!!
hier het probleem:
Ik kan hem sinds gister niet meer aanzetten. Na ik de aanknop in druk gaan beide ledjes om-de-beurt knipperen en geeft ie 5 korte piepjes en gaat die weer uit. Dacht dat de batterijen leeg waren dus heb die in de lader gedaan... na een tijdje in de lader gehad te hebben ging die nog niet aan..
Toen haalde ik het geheugen er maar eens uit! en toen bleef die wel aan.
ik kan het geheugen dus ook niet opnieuw formateren omdat ik ook niet in de setup mode van de camera kom. En op de computer krijg ik ze ook niet.
Ik heb geen card-reader (eventuele vrienden ook niet)
Wat kan ik doen