Slechte ervaring met sale.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Topicstarter
Ik bestel nooit meer wat bij sale.nl. Ze hebben nog steeds 56 euro van me :|. Iemand anders die problemen met ze heeft?

In maart heeft mijn jaarclub zich gepresenteerd aan de vereniging. Daarbij gaven we de societeit een blacklight - leuk cadeautje aangezien de discoverlichting in de kroeg nogal gebrekkig was, dus ook best gewaardeerd werd door het bestuur.

Ongeveer een maand vantevoren hadden we het idee bedacht en ik had al een leuke blacklight gezien op sale.nl, waar ik vaker aan het kijken was naar spullen omdat ik op GoT de link een keer gezien had. Het was een disco-blacklight, dus met een zwarte armatuur en een beschermkap - erg handig als je verwacht dat er dronken mensen met bier rondlopen. De site had het over 2 weken leveringstijd, max, dus dat zou perfect uitkomen.

Dus 7 februari met creditcard van de sale site besteld... vervolgens de order gecheckt en tot mijn verbazing stond er 'Wacht op betalings conformatie'. Als je met creditcard betaalt is dat naar mijn weten onmiddelijk betaald - dus dit vond ik vreemd. Ik sale.nl mailen, kwam het volgende berichtje:
Ons backoffice werkt (nog) niet helemaal goed, vandaar. Betaling is inderdaad goedgekeurd en je blacklight heb je begin komende week in huis
Klinkt positief.
2 weken later had ik nog steeds niks binnen.

Vervolgens stuurde ik een mail.... en nog een mail... en nog een mail....
waarop vervolgens nooit antwoord kwam.

De site wachtte (nog steeds, trouwens) op betalings conformatie. Ik had geen blacklight. 6 maart kwam er gestaag aan dus het weekend voor de presentatie gaf ik het op en kocht ik bij Conrad een blacklight.
Vervolgens een erg boze mail gestuurd over het feit dat ze niet op hun mail reageren, en dat ik m'n geld terug wou of een blacklight wou hebben.

Nog steeds geen reactie.

Toen kwamen de tentamens en had ik het te druk om me bezig te houden met deze zaak, maar het geld groeit me niet op de rug en ik irriteer me mateloos aan het feit dat ze 56 euro van me hebben - daar kan ik als student 2 weken van eten. Dus nu wil ik toch echt of dat geld of die blacklight hebben.

Is er iets wat ik nog kan doen behalve boze mails sturen?

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• melvie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-08 08:16

melvie

Retro Icon

Kan je het geld niet laten terug storten op je rekening? dat kon toch 2 maanden na dat je het over had gemaakt? ff bellen naar de bank..

Staat er ook geen telefoon nr ergens zodat je ze kan bellen?

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:48
Laat je het toch terugstorten door de creditcard maatschappij :?

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Topicstarter
Fuck - ik wist dus niet dat dat kon. Ik dacht dat het net als een pinbetaling was - geld weg, zoek het maar uit... maar 2 maanden zijn al voorbij. Zal het alsnog even proberen.

Telefoonnummer nemen ze tot nu toe nooit op...

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:48
Dan heb je pech, dit kan tot 1 maand na de afrekening.

Maar je kan het allicht proberen.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 19:58
Mailen, bellen, schrijven, langsgaan, rechtsbijstand/advocaat inschakelen zijn de aangewezen methoden om iets gedaan te krijgen.

Een topic op GoT openen is niet echt zinvol :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.