PS2 --> DIN verloopje

Pagina: 1
Acties:

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:17
Mn broer heeft gisteravond een Microsoft wireless desktop met draadloze muis en toetenbord van zn werk meegenomen. De muis doet het gewoon maar ik zit op een wat oudere computer zonder ps2 aansluiting voor het toetsenbord, alleen zo'n grote din aansluiting dus. Nou wil ik daar dus een verloopje voor hebben, de pinouts heb ik gevonden en daar aan te zien is het gewoon mogelijk. Maar nu weet ik dat er in de bios nog iets staat van keyboard clock, die staat nu op 12 (MHz volgens mij) moet ik die nog veranderen voor een PS2 toetsenbord?

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Verwijderd

volgens mij niet, ik heb hier zo'n verloopje van din naar ps2 liggen en dat is gewoon inpluggen en klaar.

Verwijderd

Nope, gewoon inpluggen en klaar :)

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-04 10:37
Just plug and pray :)

• MewBie
Zal idd plug en pray worden, met microsoft weet je het nooit :P dan ga ik vanmiddag ff zoeken naar de stekkers anders heb ik nog een probleem want dan kan ik geen verloopje maken :( en female PS2 stekkertjes zijn niet zo makkelijk te vinden zonder kabel eraan vast :P

*beeeeep*

Verwijderd

met microsoft weet je het nooit
Heeft niks met Microsoft te maken. Is puur een hardware kwestie |:(

Verwijderd

Die overloop plugjes kun je gewoon bij de meeste compuboeren kopen zal iets van 2 tot 6 euro kosten ofzo. Werkt prima btw.

• MewBie
Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 09:44:
[...]

Heeft niks met Microsoft te maken. Is puur een hardware kwestie |:(
tis een microsoft toetsenbord :+

*beeeeep*

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 09:44:
Die overloop plugjes kun je gewoon bij de meeste compuboeren kopen zal iets van 2 tot 6 euro kosten ofzo. Werkt prima btw.
lol. op de hcc dagen liggen ze ook voor 2 euro, maar dan wel met gratis ps/2 toetsenbord erbij. 20 cent komt eerst dus.

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
PS2 = Mini DIN
DIN = mini DIN alleen niet in grootte.
Werkt dus perfect.
Pagina: 1