Edit: Hij doet ut toch weer, maar wel onbegrijpelijk, gezien de foutmeldingen eerder, lees pagina 2.
-------------------------------------
Heerlijk een fijn end geskeelerd, kom ik boven, staat mijn computer te piepen en ruik ik een branderige lucht

Doe ik de zijkant van mijn pc open, staat de proc-fan stil!
Mijn AMD 1200 heeft zo'n 2 uur zonder fan gedraaid...
Dus de fan (superzware 12cm delta 37cm, helaas op zo'n 4 á 5 volt via een zelfgesoldeerde schakeling...
) via een losse voeding een kwartiertje de boel hebben laten koelen. Helaas wil het systeem niet echt meer:
- Opstarten naar de bios (MSI K7-turbo) gaat "meestal" goed, op top-temperatuur (sensor buiten bereik: 0 graden
) piepen, maar da's nu na het afkoelen voorbij
- Maar zodra de harde schijven moeten worden herkent (auto), geeft hij allerlei rare namen: "Maxtor jslfjds874"^$%##$%".
Ben ik toe aan een nieuwe proc?
Hoe kan het dat ik wel in de bios kan ed?
Kan mijn moederboard, of de hd's ook beschadigd zijn?
brrrr...
-------------------------------------
Heerlijk een fijn end geskeelerd, kom ik boven, staat mijn computer te piepen en ruik ik een branderige lucht
Doe ik de zijkant van mijn pc open, staat de proc-fan stil!
Dus de fan (superzware 12cm delta 37cm, helaas op zo'n 4 á 5 volt via een zelfgesoldeerde schakeling...
- Opstarten naar de bios (MSI K7-turbo) gaat "meestal" goed, op top-temperatuur (sensor buiten bereik: 0 graden
- Maar zodra de harde schijven moeten worden herkent (auto), geeft hij allerlei rare namen: "Maxtor jslfjds874"^$%##$%".
Ben ik toe aan een nieuwe proc?
[ Voor 25% gewijzigd door pmeter op 12-05-2003 19:48 ]