Toon posts:

PC via MSI Bluetooth met de Nokia 3650

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nog maar proberen dan. :)
Kan iemand mij vertellen welke tools ik kan gebruiken om m'n PC via MSI Bluetooth met de Nokia 3650 te babbelen ???
De Nokia PC suite werkt niet met m'n Blauwe Tand. En ik heb ALLES al geprobeerd zoals eerder beschreven in de topics.
Ik kan wel midi/jpg/mpeg via de Blauwe Tand versturen. Maar wil een andere Suite gebruiken... Wie weet er iets :?

ps. intoxicated
is het zo beter ???? _/-\o_

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:22
Die Noka GSM is niet 100 bluetooth compatible. Want met de Ericsons / HP bluetooth printers / etc werkt die MSI bluetooth wel.

Verwijderd

Topicstarter
de Nokia 3650 werkt wel met de MSI-bluetooth, maar de pc suite van Nokia doet moeilijk. Volgens de helpdesk van Nokia zou Digi answer 1.09 het probleem oplossen!!!
Weet iemand waar ik die software kan vinden???

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:59
ik heb de mijne gewoon werkend met de msi
de truck is om eerst te connecten via een seriele verbinding, daran akrijg je een foutmelding dat de verbinding verbroken is, dan even wachten, als t goed is zie je daarna het mrouter logo naast de klok van uiterlijk veranderen. als dat gebeurt heb je verbinding en kun je pc suite opstarten

Tijd van werken, tijd van rusten

Verwijderd

Topicstarter
Klopt bijna.... krijg hem aan de gang met de bekende foutmelding, mrouter werkt ook maar zodra ik de PC suite opstart krijg ik een foutmelding (kweet ff niet welke precies) dat de Nokia niet compatibel is !!! :'(

• Driek
  • Laatst online: 21:59
maar wat wil je met de pc suite doen, want ik gebruik dat eigenlijk nooit
behalve af en toe mijn adres/agenda met outlook syncen
voor de rest heb ik pc suite nergens voor nodig

Tijd van werken, tijd van rusten

Verwijderd

Topicstarter
;) Yep ik ook sync-en van Outlook etc. Ik heb via via tips gekregen om nieuwe drivers/software te instaleren. Maar weer proberen ...... :r

Verwijderd

Topicstarter
:9~ Eindelijk het is gelukt !!! topic mag dicht wat mij betreft :O

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-02 15:18

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 16:04:
;) Yep ik ook sync-en van Outlook etc. Ik heb via via tips gekregen om nieuwe drivers/software te instaleren. Maar weer proberen ...... :r
En je zou het niet ff delen met ons he??? :(

Ik heb namelijk hetzelfde probleem maar dan met een SiteCom Bluetooth adapter. Ik kan wel gewoon bestanden verzenden maar de Nokia PC Suite zegt dat mijn Telefoon niet compatible is met de software. mRouter heeft verbinding enzo en ik heb een nieuwe PC Suite van de nokiasite gedownload en de nieuwste drivers van m'n Bluetooth adapter ook downgeload vanaf de site van Sitecom maar nog steeds dezelfde foutmelding.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

• Croccifixio
  • Laatst online: 01-04-2025
CaptainM schreef op 22 september 2003 @ 19:04:
[...]

En je zou het niet ff delen met ons he??? :(

Ik heb namelijk hetzelfde probleem maar dan met een SiteCom Bluetooth adapter. Ik kan wel gewoon bestanden verzenden maar de Nokia PC Suite zegt dat mijn Telefoon niet compatible is met de software. mRouter heeft verbinding enzo en ik heb een nieuwe PC Suite van de nokiasite gedownload en de nieuwste drivers van m'n Bluetooth adapter ook downgeload vanaf de site van Sitecom maar nog steeds dezelfde foutmelding.
Als je eff geduld hebt, zoek ik een topic voor je waar je waarschijnlijk wel wat aan hebt.

Laat maar, te enthousiast en niet goed gelezen.

[ Voor 5% gewijzigd door Croccifixio op 22-09-2003 19:06 ]

Pagina: 1