Ik ben op het moment aan het trachten om een mail-server op te zetten waarbij ik de gebruikers kan plaatsen in een mysql database.
Nu heb ik al enkele howto's gevonden op het net doormiddel van google en natuurlijk de GoT search alleen deze beginnen allemaal met hetzelfde liedje.
Mijn vraag wordt dus, zijn er mensen in de hier op GoT die 'hele' goeie maar vooral ook complete howto's weten waarvan ik de link kan krijgen.
Ik neem aan dat de mensen die hier ondertussen goed zijn met deze configuratie ook niet de installatie procedure zomaar even juist uit hun duim hebben gezogen
Alvast bedankt.
Nu heb ik al enkele howto's gevonden op het net doormiddel van google en natuurlijk de GoT search alleen deze beginnen allemaal met hetzelfde liedje.
en dan houdt het liedje al vrij snel op, gezien - dit mijn eerst keer wordt dat ik zelfstandig postfix wil gaan laten draaien.This HOWTO is based on the assumption that you have a good deal of knowledge of Postfix, Courier and MySQL.
Mijn vraag wordt dus, zijn er mensen in de hier op GoT die 'hele' goeie maar vooral ook complete howto's weten waarvan ik de link kan krijgen.
Ik neem aan dat de mensen die hier ondertussen goed zijn met deze configuratie ook niet de installatie procedure zomaar even juist uit hun duim hebben gezogen
Alvast bedankt.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2003 01:09 ]