Toon posts:

Amd te heet???

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Amd xp 2000 is in normale stand 60 graden, stressed loopt hij op naar 70-75.
Vroeger had ik een ( MSI k7t266 pro2) daarmee was hij stressed 55! Nu heb ik een( gigabyte ga-7va) daarmee is hij 60 graden normaal!!
Ik heb voor de rest niks veranderd, de koeler is nog steeds het zelfde en er zit pasta op(dun laagje)!!
Geef het moederbord het verkeerd aan, of moet ik een andere koeler aanschaffen!!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ja die proccesor is behoorlijk aan de warme kant. Hou je temps in ieder geval in de gaten en koop desnoods een andere koeler.

verder zoekertje denk ik ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Glashelder op 11-05-2003 00:01 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wat moeten we hier mee? Als het stabiel is, so be it :) Als je je echt druk maakt om de temperaturen, gebruik dan je logica: voel even aan de heatsink .. kun je vingers er _lang_ erop drukken? voelt het ook aan alsof het 75 graden is? (menselijke pijngrens ligt rond 50 graden), zorg anders voor betere montage van de koeler, airflows, etc..etc.. Zie ook de FAQ van het juiste subforum .. Die-Hard Overclocking & Cooling, it is B)

/overbodig

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:03

Mentalist

[avdD]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Dit topic is gesloten.