[winXP] NAV deinstal. daarna internet weg

Pagina: 1
Acties:

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik wilde vanmiddag Norton Antivirus deinstalleren en een andere virusscanner installeren(wil eens een andere proberen). Dus ik netjes NAV deinstalleren, maar wat blijkt, daarna had ik ook helemaal geen internet verbinding meer... :?
Ik heb al gezocht hier, maar kon niks vinden wat hier over gaat. Mijn vraag is dan ook, heeft iemand dit ook al eens gehad en wat is daar de oplossing voor?

Dus heb nu weer maar NAV erop terug op gezet..

ps.
Hoop dat ik goed gezocht heb, anders zal ik wel een slotje krijgen.. ;)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik heb hem ook wel een paar keer uninstalled maar nooit problemen met mijn internet gehad daarna!!!!

• Br@m
  • Niet online
serhat schreef op 10 mei 2003 @ 22:44:
Ik heb hem ook wel een paar keer uninstalled maar nooit problemen met mijn internet gehad daarna!!!!
Vreemd dan, want ik had het op mijn laptop en op mijn desktop..

Verwijderd

Reboot geprobeerd?
Cleantool van NAV geprobeerd?(die staat op de site)
ipconfig /release all gevolgd door ipconfig /renew all?

Kun je wel nog pingen dan? (localhost, dns resolved en unresolved)

Is/was je NAV van NIS? If so, dan moet je eens in je logs kijken, zonder reden gaat de firewall dan vanalles blocken.

Verwijderd

zeker problemen met je WinSOCK
ik had ook iemand laatst die dat zelfde probleem HAD.
Na meedere malen Windows te hebben ge-herinstalleerd werkte het nog niet.
In dit geval was de modem kapot. Maar Internet werkte niet meer nadat NAV
was gedeinstalleerd. WinSOCK deed het niet meer of werkte niet meer.

• Br@m
  • Niet online
Uiteraard ;)
Cleantool van NAV geprobeerd?(die staat op de site)
Heb ik nu ook geprobeerd
ipconfig /release all gevolgd door ipconfig /renew all?
Ja heb ik ook geprobeerd. Maar ik krijg dan als antwoord, kan opgegeven apparaat niet vinden. :?
Kun je wel nog pingen dan? (localhost, dns resolved en unresolved)
Nee, ik kan helemaal niks meer met mijn netwerkverbinding, ik kan zelfs niet meer in mijn router komen :'(
Is/was je NAV van NIS? If so, dan moet je eens in je logs kijken, zonder reden gaat de firewall dan vanalles blocken.
Nee de losse NAV van de originele CD.

Gisterenavond nog geprobeerd NAV te deinstalleren, geen internet meer, toolje van Symantec gebruikt, maakt niets uit, het is net of tie heel mijn netwerkverbiding om zeep helpt.. :( Vanmorgen weer NAV geinstalleerd opnieuw en ik heb weer internet. Ik snap er voor de rest geen hout van, maar als dit normaal is met NAV dan komt tie er nooit meer op in ieder geval. Ik zal windows XP wel opnieuw installeren van de week, en dan doe ik er wel een andere virusscanner op..

Pagina: 1