Toon posts:

Problemen met norton internet security 2003

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb norton IS 2003 NL laatst gekocht en ik probeer uhm te installen.
als ik uhm install gaat alles goed maar dan geeft ie error, kan niet in systeembestand 8)7 c:\windows\system32\comcat.dll 8)7 schrijven, en dan kun je op ok of cancel klikken, nou dan druk ik op ok en dan gaat ie verder installen, maar als ie voltooid volgt er een roleback en gaat alles weer van harde schijf af... :(

weet iemand hier iets op???

ps; weet iemand hier nog een goede upload limitor, demper, blocker, begrenzer what ever!!

vriendelijke groet,

Hewo :9~

Verwijderd

Onder welk OS probeer je hem te installeren? En heb je dat bestand wel op je HD staan, maw, heb je er zelf al naar gezocht?

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:14
Op internet zie ik 2 oplossingen:
1) rename comcat.dll naar comcat.bak en installeer dan nog eens. Vind het zelf een erg dubieuze oplossing eigenlijk, zou verbaasd zijn als het werkt. Als comcat.dll daarna niet opnieuw gecopieerd wordt naar c:\windows\system32, dan zou ik het iig weer terug renamen.

2) In windows 95 was er een known bug met comcat.dll icm IE4 of Office97. Dus als je dat gebruikt heb ik misschien iets voor je (maar dat lijkt me eigenlijk een beetje raar als je de allernieuwste internet security product koopt).

Verwijderd

Topicstarter
hij geeft nog steeds een trugdraai actie aan, ik draai windows XP
ik heb nu duzz geen firewall en virusscanner weet iemand hier iets op want anders gaat mijn compu strx in puin :O

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2003 10:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu duzz geen firewall en virusscanner weet iemand hier iets op want anders gaat mijn compu strx in puin

Verwijderd

Topicstarter
@ silverstar, ik heb dat bestand gevonden

Verwijderd

Topicstarter
??????????

Verwijderd

Wil je je topic niet zo snel omhoog kicken? Dit mag pas na 24 uur. Heb dus geduld!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-09 19:14

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
1. Doe eens wat aan je taalgebruik, het is niet te lezen afentoe
2. De edit knop is er niets voor niets
3. Zoek zelfs eens in plaats van ons te laten zoeken?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.