Ik probeerde dus te zoeken op "_root actionscript" maar ik krijg echt de meest vage resultaten terug. Document matched blijft ook leeg
Zal dat niet door de underscore komen? Probeer anders eens [search=root actionscript]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Volgens mij heeft Spider.007 gelijk... probeer maar. Zou dat soms een raar bij-effect in een SQL-query hebben?
Zo scherp als een voetbal!
Er wordt niet met SQL gewerkt bij Omega 
In volgende versie van React zal ik hier eens naar kijken, of igg een melding geven (deze blijft dus open, kicks NIET nodig, commentaar en 'ik ook' idem!)
In volgende versie van React zal ik hier eens naar kijken, of igg een melding geven (deze blijft dus open, kicks NIET nodig, commentaar en 'ik ook' idem!)
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Wordt overigens in de nieuwste omega opgelost, althans er wordt minder snel een foutmelding teruggegeven. Ze hebben o.a. alle foutmelding opleverende queries van got bekeken om foutjes in het parsen en onduidelijkheden met het verwerken van queries wat op te lossen.
Overigens wordt er in de volgende versie van react alleen een foutmelding getoond in zo'n geval, ipv toch een poging er wat resultaten bij te vinden.
Overigens wordt er in de volgende versie van react alleen een foutmelding getoond in zo'n geval, ipv toch een poging er wat resultaten bij te vinden.
Dit topic is gesloten.
![]()