ik probeerde vandaag generals te installeren maar het lukt niet omdat hij bij de 100% een foutmelding geeft dat hij een error 1305 heeft omdat hij textures.big niet kan openen. maar hij zit wel in de map. wat kan ik doen om generals gewoon te kunne spelen?
Heb je een legale CD of is het een illegale kopie...
[ Voor 18% gewijzigd door White Dust op 10-05-2003 23:27 ]
Dat een bestand in een map zit betekend nog niet dat ie te openen valt. Kijk eens of de cd vies of beschadigt is. Mount de cd anders eens en probeer het van je hardeschijf. Als het schoonmaken/mounten allemaal niet lukt of helpt moet je terug gaan naar de winkel
The devil is in the details.
Verwijderd
was laatst ook al en topic over, cd ruilen was daar inderdaat de oplossing
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2003 07:14 ]
ik heb hem duz legaal ....
raar is dat ik hem een week ofzo toch heb geinstalleerd maar nu doet hij het opeens niet meer
(wat is mounten??//)
raar is dat ik hem een week ofzo toch heb geinstalleerd maar nu doet hij het opeens niet meer
(wat is mounten??//)
[ Voor 79% gewijzigd door k5052 op 11-05-2003 10:10 ]
Mounten is een soort kopie van je cd maken met het programmatje Daemon Tools. Die maakt een nieuwe partitie aan waardoor je computer denkt dat er een nieuwe cdromschijf is en er een cdrom in zit waar de cd die je hebt 'gemount' op staat. Dus dan kan je vanaf je hardeschijf een cdrom afspelen 
(Zoek maar eens op Daemon Tools
)
(Zoek maar eens op Daemon Tools
The devil is in the details.
Hij kan het niet openen, dus een krasje meestal.
Laatste hoop is echt het mounten...
Probeer even te kijken naar krasjes op je cd...
Laatste hoop is echt het mounten...
Probeer even te kijken naar krasjes op je cd...
ik heb nu daemen tools 3.0.2. maar ik weet niet hoe je moet mounten?
ik ben erachter gekomen dat je een image moet maken van je cd maar kan ik dat met isobuter doen of is dat alleen voor het uitpakken?
ik ben erachter gekomen dat je een image moet maken van je cd maar kan ik dat met isobuter doen of is dat alleen voor het uitpakken?
[ Voor 50% gewijzigd door k5052 op 11-05-2003 12:34 ]
Verwijderd
probeer het eens met clonecd ... maar dat zijn verder wel dingen die je zelf kan uitzoeken lijkt me
Pagina: 1