[flash mx] lelijke embedded fonts

Pagina: 1
Acties:

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-06 08:07
Ik heb een menu gemaakt in Flash MX (gepublished als flash 4 :P zodat je niet perse een nieuwe player hoeft te downloaden)

Nu zijn de fonts erg lelijk. Ik heb dit wel eens vaker gehad maar toen ik de fonts ge-embed had leek het probleem verholpen. Bij deze fla haalt het blijkbaar niks uit. De tekstvelden zijn dynamic. kan het hier misschien iets mee te maken hebben ? Wanneer ik hem gewoon in de player bekijk (dus niet in de browser), is ie prima.

Hebben jullie een oplossing ?

www.stalkert.nl/bongers.html

• leo2222
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 20:09
<PARAM NAME=quality VALUE=medium> .... quality=medium
Maak daar is high van, dan ziet hij er hier goed uit

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-06 08:07
Ah ik dacht dat dit hetzelfde was als de quality op 100 zetten. Hij is nu ok. Gooi maar dicht dit topic. thx leo

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:11

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

quality is het compressieniveau van de gebuikte (raster)afbeeldingen die als embedded JPEG worden opgeslagen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Misschien is het ook beter op een delay in het uitschuiven aan te brengen. Als je nu van boven naar beneden gaat, scroll je ook langs de uitgeschoven links. Tis maar een ideetje hoor!

Verwijderd

Johnny schreef op 10 May 2003 @ 21:01:
quality is het compressieniveau van de gebuikte (raster)afbeeldingen die als embedded JPEG worden opgeslagen.
Incorrect :

quality is het antialias-niveau van de flash screen-renderer.
Dat er in medium en low bv een verschil zit in het antialiasen van de raster gfx zit is waar, maar ook de antialiasing van der rest van de scenen gaat omlaag naar 2x2 supersampling.
Pagina: 1