Concentratieproblemen na online gaming?!

Pagina: 1
Acties:

• broes_willems
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03-2025

broes_willems

kippie hachee moddereter

Topicstarter
Hoi mede fraggles.
Is er iemand hier die net als ik zich moelijk kan concentreren na een uur of 1 a 2 heftig online fraggen?
Dan bedoel ik dus niet moelijk concentreren op nog een pot UT maar op een studieboek oid.
Of dat je gewoon twee uur niet kan slapen :Z omdat je alleen maar in gedachten aan het rondrennen bent! ;(

Of ben ik een beetje apart?

Misschien ligt het wel aan mijn sucking frames per seconde :( .
Ik heb gemiddeld 27 fps met Utbench terwijl ik toch een gefarce MX en athlon 550 heb (res 800*600)

Verwijderd

Dat heb ik nou ook!
Ik zie de mannetjes van CS nog een hele tijd rondlopen als ik net heb gespeeld. 8-)

• broes_willems

broes_willems

kippie hachee moddereter

Topicstarter
Ik zie het al King. We zijn allebei Beavis and Butthead fans! (mijn moeder had me al gewaarschuwd voor dat geheadbang! :+ duhduhduh)

Verwijderd

Op donderdag 23 november 2000 14:53 schreef broes_willems het volgende:
Hoi mede fraggles.
Ik heb gemiddeld 27 fps met Utbench terwijl ik toch een gefarce MX en athlon 550 heb (res 800*600)
Ik denk dat er dan toch iets mis is met je configuratie......ik haal (met Athlon 550 + GeForce256) gemiddeld 50 fps met 1024*768, wel wat detail verminderd met 'Advanced Options', maar daar merk je héél weinig van!

Heb je wel de Detonator 6.31 of hoger? NIET 7.17!! En de nieuwste patch + d3ddrv.dll??

• Type-R
  • Laatst online: 20:37

Type-R

One Minute Shakin

hmmm....ik ben niet de enigste, daarom ben ik nu ook blijven zitten in 3 mavo :(

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Hoi mede fraggles.
Is er iemand hier die net als ik zich moelijk kan concentreren na een uur of 1 a 2 heftig online fraggen?
Dan bedoel ik dus niet moelijk concentreren op nog een pot UT maar op een studieboek oid.
Of dat je gewoon twee uur niet kan slapen :Z omdat je alleen maar in gedachten aan het rondrennen bent! ;(

hmmm, een herkenbaar verschijnsel...
Ik hoor dan nog steeds in m'n hoofd dingen als:
Cover me
Somebody get our flag back
I got the flag
en natuurlijk dat loeiend geluid wanneer je de flag van je eigen base wordt gejat...

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-02 15:13

Bezulba

Formerly known as Eendje

als ik echt lang en spannend heb zitten gamen kank ook daarna nie slapen ofzo hoor.. dan zit je nog zo vol adrenaline dan kan je je echt niet concentreren.. is ook zo met sport als je bijv een goede wedstrijd heb gespeeld met wat dan ook (bijv handbal ;) dan kan je daarna ook niet gaan leren..

blup

Verwijderd

offtopic:
[quote]
ik haal (met Athlon 550 + GeForce256) gemiddeld 50 fps met 1024*768,
[/quote]

Ja, ingame haal ik dat ook wel, maar niet met die benchmark->40 met een min van 25, heel fftjes, voor de rest boven de 30.

Dit komt omdat de manier waarop dingen gerenderd worden gedaan is op de 3dfx cip engine. Dit is dus volstrekt zinloos op een GF wat dus resulteert in dat je CPU het meeste moet doen.

Coronas, volumetric lightning en de high details zuigen nog het meest, zeker bij de models aangezien je gewoon 120 fps hebt in een lvl zelf (zonder ventjes dus).

Let wel de utbench.dem is met 17bots (toch?) Dit is dus een net zoiets als een crusher demo. Dit wil niet zeggen dat je fps ingame ook zo slecht zijn, doe maar eens een online potjes moet je toch zeker de 50/60 kunnen halen!

Dan spelen jullie zeker nog niet zo lang/niet zo vaak online. Vroeger had ik het ook, continu dingen bedenken hoe je nou beter zou kunnen worden. Tegenwoordig ben ik al aardig goed, dus daar denk ik niet meer aan.

maw: veel trainen zorgt voor zorgeloze nachten =P. PS discuseren in een clan over de teamplay kan ook heel geruststellend zijn. (Moet je daarna wel dat gaan trainen, anders zit je nog met al die tips in je hoofd te spoken.)

Praat er eens over op school met vrienden die het spel ook spelen (anders zitten ze je alleen maar aan te gapen).

Ik hoop dat deze tips bij jullie ook werken.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:20
Voor het fraggen kan ik me al niet eens concentreren ..... daarna is het etenstijd :D

vlieg lekker met 100fps door de levels (HL :))

Flickr | Lego collectie

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik moet altijd een halve liter bloed kotsen na een uurtje gamen. Dat is toch niet gek ofzo?

Ik kan meestal ook een uur het rechterdeel van mijn lijf niet bewegen enzo.

Hebben jullie dat ook?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

:o Ik zou dan toch maar eens naar een dokter gaan. Is echt niet gezond..met welk spel is dat? :P

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Op donderdag 23 november 2000 16:32 schreef Dinictus het volgende:
Ik moet altijd een halve liter bloed kotsen na een uurtje gamen. Dat is toch niet gek ofzo?

Ik kan meestal ook een uur het rechterdeel van mijn lijf niet bewegen enzo.

Hebben jullie dat ook?
*ROFL* :D
Ik heb dat alleen met m'n rechterhand :+

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

LOL

Denk je echt dat ik naar de dokter moet?
Bloed kotsen is toch niet zo erg?

En die verlamming gaat meestal na een uur of 5 weer weg.

Ik heb ook soms last van "tunnelvision"

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• broes_willems

broes_willems

kippie hachee moddereter

Topicstarter
ik zal eens die detonator drivers installeren.
Laten we hopen dat dat videoplankje niet detoneert.

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Op vrijdag 24 november 2000 09:35 schreef Dinictus het volgende:
LOL

Denk je echt dat ik naar de dokter moet?
Bloed kotsen is toch niet zo erg?

En die verlamming gaat meestal na een uur of 5 weer weg.

Ik heb ook soms last van "tunnelvision"
Ahh, je loopt te dissen man. ;)
Net zei je nog dat het je een uur verlamd was. Dit is een serieus onderwerp hoor :P

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

okay,

Sorry.

Het is normaal dat je na gamen concentratiestoornissen hebt. Je bloedsomloop is niet optimaal dus krijg je het koud (de koude muishand bij Red alert bv.) En het kost een partij concentratie om te spelen. Het wordt bij wijze van spreken in je kop gebrand. Daarom speel je in je slaap door!

Het is wel gek altijd: als ik echt speel verlies ik altijd. Maar als ik dan in mijn slaap verder speel, dan win ik!!

• killercow
  • Laatst online: 17-02 09:49

killercow

eth0

ik heb dat ook altijd ja.
ik lig dan in m'n bed te dromen en dan zit ik ineens recht op m'n gun te reloaden of zo, echt heel ziek m'n moeder heeft er een keer een viedo van gemaakt om me te overtuigen (niet gelukt)

ik heb ook wel eens dat ik wakker schrik omdat ik d8 dat ik op het randje van iets stond en dat ik iest zag lopen of zo.

of dat ik zit te sniperen in mansion en dat ik in m'n kop geshoten wordt dat flikker ik altijd uit m'n bed :(

naja zo hebben we allemaal wel wat toch?

openkat.nl al gezien?

• Wimo.
  • Laatst online: 23:10

Wimo.

Shake and Bake!

Yup dat gevoel van dat vallen herken ik.. dan schrik ik me lam en ben ik meteen wakker :(

Verwijderd

Na een tijdje intensief gamen (ook online Age of Empires enz. niet alleen FPS) heb ik minstens 1,5 uur nodig om te kunnen slapen. Maar dat is ook het leuke, het is echt spannend. Ook heb ik het idee dat je brein gewoon te hard heeft gewerkt en dat 'ie erg lang nodig heeft om te vertragen.
Sommige spelen hebben een betere uitwerking op je slaap dan andere. Hoewel je er wel aan went en dan hebben ze minder grote invloed op je dromen gelukkig... :Z

Verwijderd

Hoi mede fraggles.

dude.dat heb ik ook!.

Verwijderd

Ja, dat ken ik. Geen UT voor het slapen gaan. Anders ben ik zo opgefokt dat er van slapen niks komt. Incoming! Boom! :)

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Als mijn vriendin vraagt of ik wat wil drinken ofzo dan zeg ik de laaste tijd:
"affermative"

• Speedy
Op maandag 27 november 2000 00:05 schreef killercow het volgende:
ik lig dan in m'n bed te dromen en dan zit ik ineens recht op m'n gun te reloaden of zo
Welke gun :?

;)

Flickr | Lego collectie

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik werk heel veel uur per dag zo'n 11-13 uur per dag, en als je zolang werkt kan je juist heel heerlijk ontspannen met een potje ut, maar ik denk dat als je jong bent je ook veel behoefte heb om je fysiek te uiten, dus ga niet alleen achter je computer zitten maar doe ook es wat aan sport

• Speedy
Sport.....he niet gaan schelden he!

;)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Ik heb er ook wel eens last van.

Ik had eens een keertje een dag lang Unreal Tournament gespeeld (Ja, het is echt waar 1 dag lang)
Toen krijg ik rsi verschijnselen maar toen die nacht droomde ik steeds over Unreal Tournament, zo erg dat ik steeds wakker werd.
Daarna heb ik wel wat minder gedaan.

Ik ook als niet zo goed concentreren op mijn huiswerk als ik 2 uur lang UT heb gedaan.
Afbeeldingslocatie: http://smilecwm.tripod.com/ut1/redeemerwhore.gif

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:42
Nooit last van, speel ook nooit online. Alleen LAN parties en die duren altijd tot een uur of 3 a 4 uur snachts en dan ben je zo uitgeput dat je vanzelf in slaap valt. Alcohol heeft daar af en toe ook wel mee te maken :

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Op maandag 27 november 2000 13:14 schreef raptorix het volgende:
maar doe ook es wat aan sport
Doe ik ook ik heb nl Fifa2000
En natuurlijk ijshockey ;)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Op maandag 27 november 2000 15:49 schreef drZymo het volgende:
Nooit last van, speel ook nooit online. Alleen LAN parties en die duren altijd tot een uur of 3 a 4 uur snachts en dan ben je zo uitgeput dat je vanzelf in slaap valt. Alcohol heeft daar af en toe ook wel mee te maken :
Daarvoor hebben ze Caffeïne en Taurine uitgevonden >:)

• killercow
  • Laatst online: 17-02 09:49

killercow

eth0

Op maandag 27 november 2000 13:02 schreef TAG_Speedy het volgende:

[..]
Welke gun :?

;)
welke denk je? AWM/AWP natuurlijk
of een andere snipre gun :)

openkat.nl al gezien?