Toon posts:

Pinnacle pctv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Help Help,

Als ik pctv installeer dan gaat alles goed, maar als ik het programma dan wil opstarten dan krijg ik de volgende fout melding: In PCTV Vision Main Program is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.

Als ik dan naar het logboek ga dan staat daar de volgende melding:
Vastgelopen toepassing: vision.exe, versie: 2.7.5.0, vastgelopen module: vision.exe, versie: 2.7.5.0, vastgelopen op: 0x00096bd8.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.

Heb al de nieuwste versie 5.50 geinstalleerd maar dat helpt dat ook niet.

Kan iemand mij helpen.

Alvast bedankt.
Kuipie.

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:38

Tachyon

pop the glock

Wat fijn dat je ook even je systeemspecificaties vermeldt, evenals je OS enzo... ;)

Wilde gok: heeft je PCTV zijn eigen vrije interrupt? Die dingen staan er om bekend dat ze niet graag een interrupt met een ander apparaat delen.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 22:01

Qwerty-273

Meukposter

5.50 heeft ook directx 9 nodig.

De controle op dx gaat tijdens de setup ook perfect en inorde als je (zoals ik had) dx 8.1 gebruikt en misschien ook wel andere versies. Daar zou het eventueel aan kunnen liggen. Tevens had ik op een ander systeem bij vriend van me die ook zelfde kaart heeft een probleem emt ME, DX9 en de 5.50 drivers. Daar ging het een paar uur goed. afsluiten gaf een fout en daarna wou vision.exe niet meer opstarten :(

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• AikiNemesis
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-04 21:13
Ik heb precies hetzelfde probleem. Alleen als ik m'n oude drivers gebruik (4.20), dan doet hij het gewoon. Alle andere versies die ik installeer.... niks. Ik kan het programma een keer opstarten en dat doet hij prima. Als ik het daarna afsluit en opnieuw wil opstarten, dan krijg ik ook zo'n foutboodschap over vision.exe
Ook de nieuwe 5.50 drivers werken bij mij niet. Ik draai Win XP Pro en heb DX9 geinstalleerd.

Boudoir Art Studio -https://www.boudoirartstudio.nl/