[ZIP] File IN zipfile renamen

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hiero heb ik een bin file, gespanned (gezipped in stukjes) over 50 stukken a 15 MB O-) Probleem is nu dat in 25 van die delen de inhoud (het gezippde bestand) anders heet dan in de andere helft ('t scheelt 1 letter.... :X )
Nu ben ik opzoek naar een manier (mag handmatig) om in die 25 bestandjes de inhoud te renamen zodat deze gelijk is aan de andere 25 en ik de bin kan extracten. Winrar/ace hebben deze optie (voor zover ik kon vinden) niet.
Ultraedit gedownload en geprobeerd t te editen; ja, het bestand heet dan wel anders maar de header is vervolgens corrupt :( In de search kon ik ookal niks vinden (is t toch makkelijk dan dat ik denk? :? )

Hoe moet ik dit gaan aanpakken?

[ Voor 6% gewijzigd door r0el op 10-05-2003 19:23 ]

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 12:17

Robtimus

me Robtimus no like you

Als het zip is kan Windows/Total Commander het. Ace en rar niet.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:45
Ik weet niet hoe Winzip met spanned ZIP's omgaat, maar met normale ZIP-files kan je gewoon de naam editten zoals in de verkenner...

• r0el
  • Niet online
Dat is ook nog eens bijkomend: ik weet dus niet of t zip of rar is.... wat is gebruikelijk in newsgroups? O-)

[ Voor 3% gewijzigd door r0el op 10-05-2003 19:48 ]

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
r0el schreef op 10 May 2003 @ 19:47:
Dat is ook nog eens bijkomend: ik weet dus niet of t zip of rar is.... wat is gebruikelijk in newsgroups? O-)
Rar, zip kun je niet in stukjes verdelen volgens mij, in ieder geval word rar over het algemeen gebruikt.

• SinergyX
  • Laatst online: 09:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

/warezstyle: als et verschillende namen heeft, zal je denk ik toch niet de bin kunnen extracten, de release groupen houden de namen vrij strak.

/gotstyle: geloof niet dat dit in het kader cq regels past van GoT.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

KarreMania schreef op 10 May 2003 @ 21:21:
/warezstyle: als et verschillende namen heeft, zal je denk ik toch niet de bin kunnen extracten, de release groupen houden de namen vrij strak.

/gotstyle: geloof niet dat dit in het kader cq regels past van GoT.
er staat alleen dat ie het in een nieuwsgroep gedownload heeft, niet wat ie gedownload heeft. Als dit niet mag zou ik het echt onzin vinden hoor.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

dual-zip schreef op 10 mei 2003 @ 23:56:
Als dit niet mag zou ik het echt onzin vinden hoor.
Want? Als je me kunt overtuigen waarom niet (mailadres staat in m'n profiel) vind ik het knap, maar ik ken vrij weinig mensen die legaal via nieuwsgroepen hun programma's binnen halen.

En hulp bij warez, daar beginnen we gewoon niet aan :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.