Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

t68i met vodafone -> niet bereikbaar :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een week een SonyEriccson t68i icm met een Vodafone 120-abonemment. Over het toestel ben ik erg te spreken, maar dat daargelaten.

Na twee dagen begonnen de volgende problemen op te treden:
- Na ongeveer 4 uur aanstaan ben ik niet meer te bereiken. Ik heb wel volle ontvangst, maar mensen worden doorverbonden met mijn voicemail. Als ik op dat moment zelf wil bellen, loopt mijn telefoon vast en moet de batterij er worden uitgehaald en opnieuw ingestopt worden om weer verder te kunnen
- Na ongeveer diezelfde 4 uur kan ik geen smsjes meer typen. Wanneer ik kies voor de optie: SMS verzenden, krijg ik de melding: Opslaan in niet verzonden :S

Ik heb bij een Service Point mijn software laten updaten, alles gereset inclusief het netwerk en voicemailinstellingen, maar het probleem blijft. Omdat ik heb via een webwinkel heb gekocht en ik mijn gsm eigenlijk niet kan missen, vraag ik eerst jullie advies. Ik heb weinig zin het ding op te sturen als ik nog niet alles zelf heb geprobeerd.

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
dat vastlopen is volgens mij een bekend t68i probleem

ik heb er zelf ook erg veel last van.

Bereik is nogal afhankelijk van waar je woont, maar volgens mij heeft de t68i geen sterke antenne.

Verwijderd

Topicstarter
En het is normaal dat hij gemiddeld een keer per dag vastloopt? Maw terugsturen heeft geen zin?

En zoals ik al zij, ook al heb ik bereik, op een gegeven moment krijgt iedereen mijn voicemail.

Verwijderd

zelfde probleem gehad zie het T-mobile en t68i topic,
bij mij is de antenne vervangen en nu werkt ie weer helemaal goed

Verwijderd

Topicstarter
perfect! kunnen ze dat bij een se-service point regelen, of moet ik hem daarvoor toch echt terugsturen?

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Ik heb het zelfde probleem gehad met mijn t68i... beetje jammer, heb hem 4 keer ter reperatie opgestuurd en vervolgens viel hij gelukkig per ongeluk in het water, kreeg toen een nieuwe van mijn verzekering. Toen snel verkocht op ebay en een andere telefoon gekocht. Hoor echt nix dan slechte dingen over t68i, aantal van mijn vrienden HADDEN hem ook.

N1 Sony Ericsson zou ik zeggen.

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Verwijderd

Ultimateb schreef op 11 May 2003 @ 03:17:
Ik heb het zelfde probleem gehad met mijn t68i... beetje jammer, heb hem 4 keer ter reperatie opgestuurd en vervolgens viel hij gelukkig per ongeluk in het water, kreeg toen een nieuwe van mijn verzekering. Toen snel verkocht op ebay en een andere telefoon gekocht. Hoor echt nix dan slechte dingen over t68i, aantal van mijn vrienden HADDEN hem ook.

N1 Sony Ericsson zou ik zeggen.
Is toch jammer dat de eerste SE toestellen zoveel problemen hebben, sony ericsson bouwt zeker geen positief imago op.

• KolNedra
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-04-2020

KolNedra

...

Gisteren ook iets vaags.
Maat van me belde me, maar ik had 't te laat door > gemiste oproep dus.
ik haal me telefoon van me simlock > ga naar gemiste oproepen > BATS, telefoon vast.

Ik elke knop drukken die in te drukken viel. Halve minuut later deed hij het opeens weer, en de telefoon "herkende" de toetsaanslagen nog, want hij sprong van het ene menuutje naar het andere.

Weirde shit

::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM

Verwijderd

Had ik dit topic nou maar eerder gelezen :/

Net via ebay Duitsland een T68i gekocht....

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 13:48:
Had ik dit topic nou maar eerder gelezen :/

Net via ebay Duitsland een T68i gekocht....
Hmm.. denk dat hier gewoon alle negatieve dingen over de t68i terechtkomen. Er zijn altijd wel problemen met gsms en toevallig vallen hier de klappen. Denk dat je echt geen verkeerd toestel hebt gekocht. Als je iets meer geluk hebt dan ons, dat wel. Ik ga hem morgen terugsturen en laat wel horen hoe het verloopt.

• KolNedra
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-04-2020

KolNedra

...

cker niet, het is een puik toestel.
Maar ieder toestel heb idd wel zijn + en - punten

::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM

• -bolio-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 17:23

-bolio-

Gamertag: BolioDraak

Ik heb sinds twee weken ook een T68i en heb nog geen een keer meegemaakt dat ie vast loopt of iets dergelijks. Ik vind het echt een super toestel.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 11 mei 2003 @ 20:19:
Hmm.. denk dat hier gewoon alle negatieve dingen over de t68i terechtkomen.
Het zou wat zijn als iedereen zijn normale of positieve ervaringen zou posten. Dan krijg je topictitels als:
t68i met vodafone -> wel bereikbaar :)
of
T68i valt nooit zomaar uit :)
of
[T68i] nog steeds niet kapot

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Jah, daar hebbie wel gelijk in jah :), er wordt meestal alleen over de negatieve ervaringen gepraat.

Nou, nu maar hopen dat die kerel deze week dat geld krijgt, vorige week overgemaakt, en dat ie hem ook meteen op de post doet :)

Heb er BTW €169 voor betaald, voor zover ik kon vertalen was het een nieuw exemplaar met 24mnd garantie :)

Ik ga der BTW een Vodafone PrePay kaart in pleuren.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2003 22:04 ]

Pagina: 1