PSN-id: Chrasher
Verwijderd
Je hebt in Haarlem ook:
V&D (ja die verkoopt dat)
Dixons
Dynabyte
Vobis
Bij dat chinese restaurant bij de Telefooncellen (opmekaar). Daar in het straatje zit ook een PC-shop.
Verder weet ik niet.
V&D (ja die verkoopt dat)
Dixons
Dynabyte
Vobis
Bij dat chinese restaurant bij de Telefooncellen (opmekaar). Daar in het straatje zit ook een PC-shop.
Verder weet ik niet.
Thanks Sykesman. Ik denk dat ik daar even langsga.Op donderdag 23 november 2000 14:53 schreef Sykesman het volgende:
kijk maar eens bij de computer-land
Weet jij trouwens of die prijzen incl- of excl- btw zijn? Ik kan dat nergens op die site ontdekken.
V&D, Dixons, Vobis en Dynabyte vind ik geen zaken om geheugen te kopen
. daar ga ik alleen naar toe voor games, printerpapier of CD-R's.
als je mycom weet tevinden dan moet je in die straat richting het station lopen en dan aan je linker hand vlak bij het station zit computerplanet (hebben geen site:(
maar zijn vaak goedkoper dan mycom en scheeld maar een stukje lopen effe kijken
maar zijn vaak goedkoper dan mycom en scheeld maar een stukje lopen effe kijken
Computerplanet is duur in verhouding met Computer-land.
Computer-land heeft de prijzen incl BTW. Filiaal is wel moeilijk te vinden, zit langs de leidse vaart. Heel dicht bij de schouwtjeslaan.
Succes
Computer-land heeft de prijzen incl BTW. Filiaal is wel moeilijk te vinden, zit langs de leidse vaart. Heel dicht bij de schouwtjeslaan.
Succes
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Oké, bedankt allemaal! 
Ik kom zelf niet uit Haarlem, maar ga er zodadelijk naartoe. Een kennis van me (PC-analfabeet) wist buiten V&D enzo alleen maar Mycom te vinden, maar ik weet nu wat meer.
Ik kom zelf niet uit Haarlem, maar ga er zodadelijk naartoe. Een kennis van me (PC-analfabeet) wist buiten V&D enzo alleen maar Mycom te vinden, maar ik weet nu wat meer.
Pagina: 1