Toon posts:

[WinXP] Error# C00D11CD (onbekende fout in mediaplayer)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai sinds een paar dagen xp en heb al een paar keer DivX gekeken.. Maar nu kreeg ik in windows media player een 'onbekende fout' (lekker handig toch) :

Error# C00D11CD

Sorry, no more help is available for this problem at this time.

Kortom geen film dus gisteravond... want alle andere progjes laten het ook afweten.. Ik heb al meerdere codecs geinstalleerd waaronder de nieuwste te halen op de Divx website. Zelfde probleem blijft bestaan. Overigens heb ik het probleem bij alle films en niet bij eentje, het gaat dus in het algemeen goed fout. windows mediaplayer doet het op zich wel (heb wat andere dingen afgespeeld) met *.mov bestanden en mp3.
Op zich heeft mijn pc de hele dag uitgestaan en is er dus echt niets verandert..

iemand een idee?

edit:
heb het forum al doorzocht..maar daar schoot ik niet veel mee op
draai dus xp met windows media player 9.00.00.2980. Maar het probleem is dat ik geen divx in het algemeen meer draaien kan. Ik dacht dat het de codec was maar ik het alles al ge-uninstalleerd en opnieuw geinstalleerd en dat helpt niet..

edit: codec die ik draai is : Divx pro 5.0.5

*modbreak*

De onderstaande reply's verwijdert... kunnen we het a.u.b. ontopic houden? :|

[ Voor 89% gewijzigd door Han op 10-05-2003 19:20 ]

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
I solved this problem by downloading and installing Windows Media Encoder 9 Series. It is an add-on for Windows Media. See link in the bottom. Hope it helps

[ Voor 41% gewijzigd door sdomburg op 10-05-2003 19:34 . Reden: tagz ]

Verwijderd

Topicstarter
heb de plugin geinstalleerd.. maar helaas geen verschil.

• sdomburg
Verwijderd schreef op 10 May 2003 @ 19:28:
heb de plugin geinstalleerd.. maar helaas geen verschil.
Ok guys & girls, found your solution.... (at least I hope so :) ) I've got exactly the same errormsg, I mean Error# C00D11CD n' shit... pretty ugly... :( but Try this application on your file: "Divx Avi Asf Wmv Wma Rm Rmvb Fix Joiner 2.23" you can find it here: http://www.fixvideo.com/ It's not free but if you search wel.... hmmzz end of story. Greetz & Sayonara.... The C~ D0lphin
Ook niet?
This error is due to the systems registry being overwritten by another codec or removed from a program which uses this location for its own performance. Basiclly its a registry key installed with windows. And the only way i have found to get around it is by repairing windows. The codecs for windows m-p 9 series will not fix this problem nor will divx. If this error comes up when playing mpg files, the windows media player codec or divx codecs should work, on the other hand if this message is displayed while viewing an avi or the like, then the registry will need to be updated from a windows repair. regards.x.
En de rest van het linkje dat ik gaf in de eerste post.

[ Voor 40% gewijzigd door sdomburg op 10-05-2003 19:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
helaas nada nop.. (wel handig progje btw)

Verwijderd

Topicstarter
kortom .. ik moet windows opnieuw installeren?

• sdomburg
Verwijderd schreef op 10 May 2003 @ 19:38:
kortom .. ik moet windows opnieuw installeren?
Windows cd erin doen en windows repairen kan je allereerst proberen, je kan een regfix progje proberen en je kan de systeemherstelfunctie proberen. Zie reïnstall als een laatste optie. Verder ben ik benieuwd of het waar is zoals in die link gezegd werd dat je misschien in de KaZaA previewer de film wel kan kijken.

edit: in vervolg edit gebruiken als je een regeltje wilt posten zoals je hierboven doet, nu lijkt het net een kick binnen 24 uur ;)

Doei. * sdomburg

[ Voor 20% gewijzigd door sdomburg op 10-05-2003 20:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
in kazaa loopt het ook niet.. ga maar eens aan de slag met die xp-cd..

waar zitten die repair progjes op je xp-cd... niet in het opstartscherm..

Ben er nog steeds niet uit! Niemand meer een idee, naast herinstalleren?

oke.. heb het nare nieuws dat het waarschijnlijk aan de films lag die ik gedownload had. heb ze bij dezelfde persoon gedownload en daar ging het blijkbaar fout. 8)7 blijf me wel afvragen wat er dan fout ging...

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2003 19:10 ]

• Rogues
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-10-2024
Die Video Fixer werkte prima bij mij. Ik had een film gedownload en deel 1 liep wel.. maar deel 2 gaf een C00D11CD foutmelding :'( . Ik heb die videofixer het bestand laten fixen en jawel.. Hij draaide!!! 8)

Thnx voor de info mensen

Fijne jaarwisseling by the way

• sdomburg
sjoerdrog schreef op 31 december 2003 @ 19:02:
Die Video Fixer werkte prima bij mij. Ik had een film gedownload en deel 1 liep wel.. maar deel 2 gaf een C00D11CD foutmelding :'( . Ik heb die videofixer het bestand laten fixen en jawel.. Hij draaide!!! 8)

Thnx voor de info mensen

Fijne jaarwisseling by the way
Graag gedaan. Toch fijn dat je bedankt word na bijna een jaar :+

En ook een fijne jaarwisseling
edit: Oh ja en dit topic hoort hier niet thuis, moet in SA. RTFM! :+

[ Voor 16% gewijzigd door sdomburg op 31-12-2003 19:06 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Jeeuh, weer iemand blij :)
sdomburg schreef op 31 december 2003 @ 19:05:
edit: Oh ja en dit topic hoort hier niet thuis, moet in SA. RTFM! :+
Oeh idd, ik verplaats het wel even :P

Ennuh idd alvast een prettige jaarwisseling :*

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 09-01-2004 10:31 . Reden: stiekem weer open O-) ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1