Ik draai sinds een paar dagen xp en heb al een paar keer DivX gekeken.. Maar nu kreeg ik in windows media player een 'onbekende fout' (lekker handig toch) :
Error# C00D11CD
Sorry, no more help is available for this problem at this time.
Kortom geen film dus gisteravond... want alle andere progjes laten het ook afweten.. Ik heb al meerdere codecs geinstalleerd waaronder de nieuwste te halen op de Divx website. Zelfde probleem blijft bestaan. Overigens heb ik het probleem bij alle films en niet bij eentje, het gaat dus in het algemeen goed fout. windows mediaplayer doet het op zich wel (heb wat andere dingen afgespeeld) met *.mov bestanden en mp3.
Op zich heeft mijn pc de hele dag uitgestaan en is er dus echt niets verandert..
iemand een idee?
edit:
heb het forum al doorzocht..maar daar schoot ik niet veel mee op
draai dus xp met windows media player 9.00.00.2980. Maar het probleem is dat ik geen divx in het algemeen meer draaien kan. Ik dacht dat het de codec was maar ik het alles al ge-uninstalleerd en opnieuw geinstalleerd en dat helpt niet..
edit: codec die ik draai is : Divx pro 5.0.5
*modbreak*
De onderstaande reply's verwijdert... kunnen we het a.u.b. ontopic houden?
Error# C00D11CD
Sorry, no more help is available for this problem at this time.
Kortom geen film dus gisteravond... want alle andere progjes laten het ook afweten.. Ik heb al meerdere codecs geinstalleerd waaronder de nieuwste te halen op de Divx website. Zelfde probleem blijft bestaan. Overigens heb ik het probleem bij alle films en niet bij eentje, het gaat dus in het algemeen goed fout. windows mediaplayer doet het op zich wel (heb wat andere dingen afgespeeld) met *.mov bestanden en mp3.
Op zich heeft mijn pc de hele dag uitgestaan en is er dus echt niets verandert..
iemand een idee?
edit:
heb het forum al doorzocht..maar daar schoot ik niet veel mee op
draai dus xp met windows media player 9.00.00.2980. Maar het probleem is dat ik geen divx in het algemeen meer draaien kan. Ik dacht dat het de codec was maar ik het alles al ge-uninstalleerd en opnieuw geinstalleerd en dat helpt niet..
edit: codec die ik draai is : Divx pro 5.0.5
*modbreak*
De onderstaande reply's verwijdert... kunnen we het a.u.b. ontopic houden?
[ Voor 89% gewijzigd door Han op 10-05-2003 19:20 ]