Hoi, groenachtig beeld, te weinig beeld ook, flets zeg maar.
Betreft: videorecorder(1 scart, ant in/uit)), Grundig tv(1 scart, ant. in), canal plus decoder met 2 scarts èn antenne in/uit. Aanwezig antenne signaal versterker 1 antenne in 2 uit, scart blok: 1 kabel met scart naar een blok met 5 scarts.
Hoe ik ook de aansluitingen doe (scarts bijten elkaar op het scartblok en opnemen kan dan niet byv.)
Het gekke is dat als ik de antenne direct vanuit de muur doe (UPC) op de tv, dan is het beeld dus niet goed genoeg, groenig, wat flets.
Doe ik echter de canalplus decoder op de muur en uit de decoder op de tv, 2 prachtige kanalen....
Op het moment is het gewoon k8t:
uit de muur op de video, uit de video de antenne versterker in, ui t de versterker 1 naar de tv en 1 naar de canalplusdecoder
Onderling zit de scart alsvolgt: 5 blok in de tv, en op het blok:
decoder, video.
De tv lijkt me goed omdat de decoder prima beeld geeft.
Als ik alleen de video er op doe, ook goed beeld en idem voor de DVD player.
Nog 1 keer de aparaten met aansluiting op rij:
video 1 scart
decoder 2 scarts
tv 1 scart
DVD 1 scart
Scart 'verlengdoos' dus kabel en blok met 5 aansluitingen
Analoge antenne aansluitingen:
tv 1 (in)
decoder in en uit
videorecorder in en uit
Wie zou het hoe doen, of waar moet ik het euvel zoeken?
Ik heb inmiddels rook uit mijn oren.
Sommige combi's met scarts in het blok leveren 'elkaar bijtende signalen op zoals de videorecorder en canalplus waardoor ik niet canalplus op de videorecorder kan opnemen....
Help!
Betreft: videorecorder(1 scart, ant in/uit)), Grundig tv(1 scart, ant. in), canal plus decoder met 2 scarts èn antenne in/uit. Aanwezig antenne signaal versterker 1 antenne in 2 uit, scart blok: 1 kabel met scart naar een blok met 5 scarts.
Hoe ik ook de aansluitingen doe (scarts bijten elkaar op het scartblok en opnemen kan dan niet byv.)
Het gekke is dat als ik de antenne direct vanuit de muur doe (UPC) op de tv, dan is het beeld dus niet goed genoeg, groenig, wat flets.
Doe ik echter de canalplus decoder op de muur en uit de decoder op de tv, 2 prachtige kanalen....
Op het moment is het gewoon k8t:
uit de muur op de video, uit de video de antenne versterker in, ui t de versterker 1 naar de tv en 1 naar de canalplusdecoder
Onderling zit de scart alsvolgt: 5 blok in de tv, en op het blok:
decoder, video.
De tv lijkt me goed omdat de decoder prima beeld geeft.
Als ik alleen de video er op doe, ook goed beeld en idem voor de DVD player.
Nog 1 keer de aparaten met aansluiting op rij:
video 1 scart
decoder 2 scarts
tv 1 scart
DVD 1 scart
Scart 'verlengdoos' dus kabel en blok met 5 aansluitingen
Analoge antenne aansluitingen:
tv 1 (in)
decoder in en uit
videorecorder in en uit
Wie zou het hoe doen, of waar moet ik het euvel zoeken?
Ik heb inmiddels rook uit mijn oren.
Sommige combi's met scarts in het blok leveren 'elkaar bijtende signalen op zoals de videorecorder en canalplus waardoor ik niet canalplus op de videorecorder kan opnemen....
Help!
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)